جاباما
۲۷۴۷۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توصیف مصباحی‌ مقدم از آیت‌ الله مصباح

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به سوء برداشت‌هایی که از اظهارات اخیر او در مصاحبه با یک سایت شده بوده،گفت:حرکت وحدت اصولگرایان موردحمایت جامعتین و سه فقیه بزرگوار حضرات آیات موحدی کرمانی و یزدی و مصباح یزدی است و اگر نظری داشته باشند حتماً دریغ نخواهند کرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مصباحی‌ مقدم در رابطه با برخی اخباری که پیرامون رابطه ایشان با آیت‌الله مصباح یزدی مطرح‌شده است در گفت‌وگو با پایگاه خبری جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت‌الله مصباح یزدی استاد بنده بودند و بنده افتخار شاگردی ایشان را در دروس معارف قرآن، فلسفه و بسیاری از دروس دیگر را داشتم و حتی به دعوت ایشان استاد موسسه امام خمینی(ره) طی سالهای متمادی و عضو شورای عالی موسسه امام خمینی (ره) بودم.

وی رابطه خود با آیت‌الله مصباح یزدی را رابطه شاگرد و استاد عنوان کرد و بابیان این مطلب که «وظیفه خود می‌دانم که حرمت استاد را حفظ کنم» اظهار داشت: بنده دائماً برای سلامتی ایشان دعا می‌کنم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به سوء برداشت‌های که از اظهارات اخیر او در مصاحبه با یک سایت شده بوده، گفته است: رقیب دنبال شکاف و اختلاف در جریان اصولگرایی است. اصولگرایان مراقبت کنند. حرکت وحدت اصولگرایان موردحمایت جامعتین و سه فقیه بزرگوار حضرات آیات موحدی کرمانی و یزدی و مصباح یزدی است و اگر هم احیاناً نظری باشد که سه بزرگوار در این‌گونه مسائل رهنمودی ارائه بدهند یا با یکدیگر نشستی داشته باشند که به وحدت اصولگرایان کمک کند، حتماً دریغ نخواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج