۲۷۴۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بینی گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا پنج شنبه برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را خواهند شناخت.

ورزش سه: قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا پنج شنبه برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را خواهند شناخت.

از ایران سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیاده کرده اند و باید امیدوار باشند فردا قرعه مناسبی به آنها بخورد تا بتوانند به جمع ۸ تیم برتر ایران راه پیدا کنند.

نفت در پلی آف

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در شرایطی انجام می‌شود که فوتبال ایران مثل سال‌های قبل ۱+۳ نماینده در این رقابت‌ها دارد. سپاهان به عنوان قهرمان لیگ برتر و ذوب‌آهن در کسوت قهرمان جام حذفی سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند. تراکتورسازی تبریز به عنوان نایب‌قهرمان لیگ چهاردهم در کنار دو تیم اصفهانی در جدول اصلی حضور دارد اما نفت تهران که در پایان لیگ گذشته سوم شد و در فینال جام حذفی هم به ذوب‌آهن باخت ناچار است تا برای رسیدن به این مرحله از کانال پلی‌آف عبور کند.

لیگ قهرمانانی ها

هم اکنون در لیگ قهرمانان آسیا سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی (ایران)، النصر، الهلال، الاهلی (عربستان)، پاختاکور، نسف قارشی، لوکوموتیو (ازبکستان)، العین، النصر (امارات) و لخویا از قطر به عنوان سهمیه مستقیم حضور دارند و الاتحاد عربستان، نفت تهران، بنیادکار ازبکستان، الجزیره و الشباب امارات، السد و الجیش قطر و الوحدات اردن این شانس را دارند که با صعود از مرحله پلی آف به جمع ۱۲ تیم حاضر در مرحله گروهی اضافه شوند.

قدرتمندترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا

در لیگ قهرمانان آسیا تیکم هایی حضور دارند که نماینده های ایرانی باید امیدوار باشند با آنها برخورد نکنند تا بتوانند کار راحتی تری برای صعود از گروه شان داشته باشند. در حال حاضر چهار نماینده حاضر از کشور عربستان قدرتمندترین تیم های غرب آسیا محسوب می شوند که با برخورد با آنها برای هر حریفی می تواند سخت باشد. الهلال، الاهلی و النصر سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و تیم های ایرانی باید امیدوار باشند که الاتحاد عربستان از مرحله پلی آف بالا نیایند تا حداقل یکی از تیم های ایرانی این شانس را داشته باشد که با آنها هم گروه نشود. همچنین پاختاکور و لوکوموتیو هم از ازبکستان حریفان بسیار قدرتمندی محسوب می شوند. السد و قطر و العین امارات هم از تیم های قدرتمند کشورشان محسوب می شوند و تیم های ایرانی باید آرزو کنند که به انها هم گروه نشوند.

گروه مرگ احتمالی

هرسال تیم هایی هستند که به خاطر حضور در گروه مرگ از صعود به مرحله بعدی باز می مانند و امسال هم تیم ها باید امیدوار باشند که در این گروه قرار نگیرند. گروه مرگ احتمالی این رقابت ها را می توان به گروهی نسبت داد که تیم های الهلال، ذوب آهن، پاختاکور و السد در آن حضور داشته باشند، تیم هایی که هرکدام شرایط فوق العاده ای در کشورشان دارند و می توانند از مدعیان جام لقب بگیرند.

عربستان همچنان گربه سیاه ایرانی ها

در تمام دوره های لیگ قهرمانان آسیا ایرانی ها هیچ وقت به اندازه باشگاه های عربستانی به هیچ کشوری نباخته اند. ایران و عربستان سال ها است که در رقابت های بین المللی با هم رقابت دارند و به دلیل اختلافات سیاسی دو کشور همیشه بازی های آنها حساس است. تیم های ایرانی باید امیدوار باشند تا الاتحاد از مرحله پلی آف بالا نیاید تا حداقل یک تیم این شانس را داشته باشد تا با نماینده های این کشور روبرو نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج