۲۷۵۰۷۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده

انیمیشن «شاهزاده روم» با فروش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی پیشتاز است اما فیلم‌های «ارغوان» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در این هفته نتوانستند رقم چندانی به فروش خود اضافه کنند.

خبرگزاری ایلنا: انیمیشن «شاهزاده روم» با فروش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی پیشتاز است اما فیلم‌های «ارغوان» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در این هفته نتوانستند رقم چندانی به فروش خود اضافه کنند.

در هفته‌ای که گذشت جابه‌جایی چندانی در گیشه سینماها اتفاق نیفتاد. تنها یک فیلم اکران شد و فیلمی به کار خود پایان نداد. «محمد رسول‌الله (ص)»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «ارغوان»، «پدر آن دیگری»، «جامه‌دران»، «شاهزاده روم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود»، «این سیب هم برای تو»، «ناهید» و «شیفت شب» همچنان در حال اکران هستند. «بچگیتو فراموش کن» تنها فیلمی‌ست که از هفته گذشته اکران شد.

در صورتی که فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» که در مرز ۱۴ میلیارد تومان ایستاده را کنار بگذاریم، انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی مرزبان همچنان در فروش پیشتاز است و با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گوی رقابت را از ۹ فیلم دیگر ربوده است. در این هفته «جامه‌دران» حمیدرضا قطبی ۱۵۰ میلیون تومان فروش کرد و با رسیدن به ۶۵۰ میلیونی از «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» با فروش ۵۵۰ میلیونی پیشی گرفت. در این هفته فروش فیلم وحید جلیلوند افزایش چندانی نسبت به هفته گذشته نداشت.

«شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی نیز در این هفته ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشت و پس از اکران سه هفته‌ای فروش کل خود را به ۴۲۰ میلیون تومان رساند. «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی نیز به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده و در هفته مورد اشاره روزانه به طور متوسط ۸ میلیون فروش داشته است. «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته گذشته فروش چندانی نداشت و فروش آن در حدود ۲۱۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا پس از یک ماه ۱۷۰ میلیون تومان، «ناهید» ساخته آیدا پناهنده ۱۴۰ میلیون تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج