۲۷۵۰۹۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

سخنرانی دو اصلاح‌ طلب در کرج لغو شد

سخنرانی دو اصلاح‌طلب حجت‌الاسلام منتجب نیا و حجت‌الاسلام غفاری به دنبال تجمع برخی از گروه‌های معترض لغو شد.

خبرگزاری مهر: مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا و حجت‌الاسلام هادی غفاری که مقرر بود شامگاه پنج‌شنبه و جمعه در حسینیه فاطمه الزهرا شهرستان کرج برگزار شود، لغو شد.

برخی از کاربران کرجی ظهر پنجشنبه (روز گذشته) در شبکه‌های اجتماعی «تلگرام» و «واتس آپ» نسبت به حضور این دو چهره اصلاح‌طلب در کرج واکنش نشان دادند و خواستار لغو این سخنرانی‌ها شدند.

رفته‌رفته واکنش‌ها تند و تندتر شد تا جایی که خواستار لغو مراسم و حضور شهروندان مقابل حسینیه فاطمه الزهرا و سردادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» شدند.

«فتنه‌گران در کرج چه می‌خواهند» سؤالی بود که از سوی این کاربران کرجی مطرح شد و در این میان حضور چهره‌های اصلاح‌طلب را طرح جدید فتنه برای نفوذ اعلام ‌کردند.

سخنرانی دو اصلاح‌ طلب در کرج لغو شد

چند ساعت مانده به شروع مراسم سخنرانی، شدت واکنش کاربران کرجی در شبکه‌های اجتماعی به‌قدری بالا گرفت که میان جبهه موافق و مخالف مشاجره و بحث‌وجدل به وجود آمد.

دقایقی پیش از شروع مراسم صدای پخش نوحه از بیرون از محل برگزاری سخنرانی به گوش می‌رسید. افراد مخالف با پخش نوحه با صدای بلند و تجمع و شعار دادن سعی کردند حرف خود را مبنی بر لغو سخنرانی به کرسی بنشانند.

چند دقیقه طول نکشید تجمعی بیش از ۱۰۰ نفر تشکیل شد. افراد با در دست داشتن پلاکاردهای که روی آن نوشته‌شده بود «فتنه‌گر سیاسی نابود باید گردد» مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزار کننده این مراسم اعلام کردند.

با شدت اعتراض ها، سخنرانی پنجشنبه‌شب حجت‌الاسلام غفاری و سخنرانی جمعه‌شب حجت‌الاسلام منتجب نیا لغو شد.

ساعاتی قبل از شروع مراسم فرماندار ویژه شهرستان کرج در گفتگو با یکی از رسانه‌های استان در خصوص تهدید گروه‌های مخالف برگزاری این مراسم، «هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان» را یادآور شد و برخورد با کسانی که قصد برهم زدن مراسم‌های قانونی رادارند در دستور کار مدیریت ارشد شهرستان اعلام کرد.

ایرانی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهد عده‌ای در فضای مجازی فضای واقعی حاکم بر شهر را بر هم بزنند، حفظ نظم شهر پیش از انتخابات را مهم دانست و برخورد با قانون‌شکنان را ضروری اعلام کرد.

محمدتقی ایرانی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهد عده‌ای در شبکه‌های مجازی به مردم توهین کرده و به دنبال برهم زدن مراسم‌های قانونی باشند، از شناسایی برخی از این افراد توسط پلیس فتا خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسئول نسبت به این تحرکات اشراف اطلاعاتی کاملی دارند، برخورد باکسانی که آرامش جامعه را سلب می‌کنند ضروری دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تامکت

      خدایا خودت رحم کن ...

    • بدون نام

      امان از این تندروها .مگه میشه خودسرباشند

    • علیان

      خدایااگرقابل هدایتندهدایتشان فرماوگرنه کاری که نکردنند کشور را بهم می ریزند

    • بدون نام

      من ساكن شهر كرج هستم بى صبراته منتظر اين سخنرانيها بوديم كه عده ى بسيار كمى با فحاشى وبى حيايى درصد بر هم زدن سخنرانى بودند واز نجابت وصبر مردم نهايت سوء استفاده را كردند ولى بايد بدانند كه اين كارشان را هميشه نمى توانند تكرار كنند اگر مسئولان نتوانند انها را أرام كنند اين وظيفه سهم مردم ميشود اميدوارم در ان موقع انها انسانهاى ارزشى وبقيه ى مردم فحاش خوانده نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج