۲۷۵۱۱۵
۳ نظر
۵۳۶۰
۳ نظر
۵۳۶۰
پ

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

بعد از پوست‌هاي خشك اين پوست‌هاي چرب هستند كه بيشترين مراقبت را احتياج دارند. اگر پوست شما هم چرب است با اين محصولات از آن مراقبت كنيد.

مجله سیب سبز - شقايق جعفري: بعد از پوست‌هاي خشك اين پوست‌هاي چرب هستند كه بيشترين مراقبت را احتياج دارند؛ آن هم به اين دليل كه اين جنس پوست استعداد زيادي براي آسيب ديدن دارد. اما براي اينكه بتوانيد اين همه روغن را از صورت‌تان بگيريد و چربي بي‌اندازه آن را كنترل كنيد به كمك نياز داريد. اگر چشم‌تان را روي چربی پوست تان ببنديد بايد منتظر جاخوش كردن جوش‌هاي ريز و درشت فراوان و در نهايت ظهور لك‌هاي مزاحم باشيد. در اين شماره هم با راهنمايي‌هاي متخصصان پوست دكتر شهلا نهايي و دكتر فرشيد مولايي، محبوب‌ترين محصولات مراقبت از پوست‌هاي چرب را معرفي كرده‌ايم.

منافذ چربي‌ساز را ببنديد

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

همين كه چربي‌هاي انباشته شده روي پوست اجازه نفس كشيدن را به سلول‌هاي آن نمي‌دهد، كافي است كه فكري اساسي براي مراقبت و كنترل چربي‌هاي اضافي آن بكنيد. شما به جز شست‌وشوي روزانه صورت‌تان با صابون‌هاي مخصوص نياز به كرم‌هايي داريد كه شادابي پوست‌تان را حفظ و از بروز چين و چروك‌هاي متعدد جلوگيري كند.

كرم سيبوم پرريفاينر بيودرما (BIODERMA) به عنوان يك كنسانتره درماني كيفيت و ظاهر پوست‌تان را زيبا کرده و با جمع و كم كردن منافذ باز پوست ساختار تميزتر و لطيف‌تری به آن مي‌بخشد. متخصص پوست سيب سبز معتقد است فرمولاسيون سبك اين محصول باعث جذب سريع آن مي‌شود و از باز شدن منافذ و تغيير شكل دادن پوست بر اثر آلودگي‌ها، استرس و تمام عوامل خارجي و مضر پيشگيري مي‌كند.

حدود قيمت: ۶۲ هزار تومان


چربي‌ها را قلع و قمع کنید

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

معمولا پوست‌هاي چرب با فعاليت بيش از اندازه‌اي كه در توليد چربي دارند براي شما دردسر درست مي‌كنند چراكه صورت شما با اين همه چربي هميشه براق است و به سادگي تمام گرد و غبار و آلودگي‌هاي محيط را به خود جذب مي‌كند. اما اين مشكل حل نشدني نيست چراكه كافي است با محصولات مناسب پوست‌تان، ترشح اين همه چربي را كنترل كنيد.

كرم‌هايي مانند كرم آروما پرفكشن نوكس (NUXE) كه مطابق نياز پوست‌هاي چرب طراحي شده براقي پوست را برطرف و ترشح چربي روي آن را تنظيم می كند. اين محصول ضدآكنه است و به اعتقاد متخصصان بازار زيبايي منافذ باز پوست را با قدرت بالايي جمع مي‌كند تا پوست شما براي هميشه صاف و يكدست به نظر برسد.

حدود قيمت: ۸۵ هزار تومان


محافظی برای پوست

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

پوست‌هاي چرب هم به اندازه نوع خشك آن به مرطوب كننده‌اي مناسب نياز دارند چراكه پاك كردن تمام چربي پوست در طول روز آن را به توليد بيشتر چربي تحريك و ترغيب مي‌كند. پس بهترين راه‌حل، استفاده هميشگي از مرطوب‌كننده فاقد چربي و مخصوص پوست‌هاي چرب است؛ آن هم انتخابي كه تحولي اساسي را براي پوست‌تان رقم بزند.

محصولي مانند كرم شب مرطوب‌كننده و روشن‌كننده ترن اروند كلينيك (CLINQUE) كه فاقد چربي است و در طول شب پوست را عميقا آبرساني کرده و با لايه‌برداري ملايم بافت پوست را ترميم مي‌كند. اين محصول از ديد متخصصان مناسب‌ترين كرم براي شادابي و مراقبت از پوست‌هاي مختلط و چرب است تا ضمن مرطوب نگه داشتن آن، پوست را بدون لك، روشن و شاداب کند.

حدود قيمت: ۲۰۰ هزار تومان


چربي‌زداي همه‌كاره

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

نگراني از بابت چرب شدن پوست صورت نبايد مانع استفاده شما از كرم‌هاي مختلفي مانند ضدآفتاب و مرطوب‌كننده‌ها و. . . شود؛ در غير اين صورت بايد منتظر ظهور چين و چروك، لك و جوش‌هاي ريز و درشت باشيد.

اگر هنوز هم انتخاب خود را از بين محصولات مختلف نكرده‌ايد به كرم پور اكيليبر گينو (GUINOT) فكر كنيد. اين كرم با چهار اثر مختلف (تنظيم كننده ترشحات چربي، متعادل كننده، پاك كننده و تسكين‌دهنده به كمك كمپلكس تنظيم چربي) پوست چرب شما را زيبا، سالم و تميز مي‌كند. به علاوه تركيبات اين كرم باعث مي‌شود منافذ پوست شما تنگ شود و شفافيتي طبيعي به خود بگيرد. از طرفي رنگ براق پوست شما با مصرف آن به مرور به رنگ مات طبيعي تغيير رنگ خواهد داد.

حدود قيمت: ۸۵ هزار تومان


دشمن دانه‌هاي سرسياه

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

مقداري رطوبت و چربي براي حفظ سلامت هر پوستي الزامي است اما مشكل درست از جايي شروع مي‌شود كه اين ترشحات از مقدار استاندارد خود بيشتر مي‌شوند و همان چربي اضافه پوست باعث به وجود آمدن جوش، دانه‌هاي سرسياه و پوست‌هاي مرده مي‌شود؛ بنابراين شما براي پاكسازي عميق پوست خود نياز به محصولي مناسب جنس پوست‌تان داريد.

كرم اسكين نرمالايزينگ دكلره (DECLARE)كه يك متعادل‌كننده چربي حرفه‌اي است به شكلي موثر از جريان چربي روي پوست مي‌كاهد و باعث انقباض منافذ پوست مي‌شود. اين محصول اثر ضدباكتريايي قوي دارد كه از رشد باكتري‌هايي كه باعث به وجود آمدن دانه‌هاي سرسياه و جوش مي‌شوند، پيشگيري مي‌كند. اما نكته مهم نظم شما در استفاده از اين كرم تا زمان اثربخشي است.

حدود قيمت: ۶۵ هزار تومان


پوست تان را بازسازي کنید

با این کرم‌ها پوست‌تان را بازسازی کنید

پوست‌هاي چرب به دلايلي كه در قسمت‌هاي ديگر اشاره شد بيش از همه به بهداشت نياز دارند. به همين دليل استفاده از تونر‌هاي پاك‌كننده در مراقبت از اين نوع پوست‌ها ضروري است. در كنار اين روش مي‌توانيد به تاثيرات كرم اسكين كليير ميلادوپيز (MILA D'OPIZ) هم اعتماد كنيد. اين محصول به تنهايي پوست چرب شما را تغذيه مي‌كند و به عنوان يك بازسازي‌كننده و آبرسان قوي، منافذ باز سطح آن را ضدعفوني و تنگ‌تر مي‌كند.

به گفته متخصص سيب سبز اين كرم ضمن مرطوب و ترميم كردن پوست صورت به ميزان چشم‌گيري از ترشح چربي‌هاي اضافي پوست جلوگيري مي‌كند. براي كساني هم كه نگران براق شدن پوست‌شان بعد از آرايش هستند، اين كرم با خاصيت مات‌كنندگی خود قابل استفاده قبل از آرايش خواهد بود.

حدود قيمت: ۱۱۰ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرم دور چشم برای پوستهای چرب معرفی کنید ممنون

    • بدون نام

      این کرم ها که خیلی گرونه.

    • بدون نام

      محصولات کلینیک عالی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج