جاباما
۲۷۵۲۸۵
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

اعتراض شدید معاون روحانی به صدا و سیما

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که برجام تنها کار دولت و آقای روحانی و تیمش نبود بلکه در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بدست آمد، افزود: باید به صداوسیما بگوییم که چرا این پیروزی و افتخار را کوچک نشان می دهید. وی ادامه داد: ناامید کردن مردم چه سودی برای چه کسی دارد،چرا تلاش دارید موج امید و نشاطی که در جامعه ایجاد شده را خاموش کنید؟

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در آئین عزاداری رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) که در روستای خیارج شهرستان بویین زهرا استان قزوین برگزار شد، از رسانه ها و سایت ها خواست رعایت اخلاق دینی و اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها که علیه بزرگان کشور مطلب می نویسند، اضافه کرد: ایا اخلاق پیامبری این است که عده ای در این کشور قلم بدست گرفته و در روزنامه ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی علیه بزرگان انقلاب و استوانه های آن که همراه امام خمینی (ره) این نهضت را به پیروزی رساندند مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی و سایر شخصیت ها، دولت و بیت امام راحل بنویسند و سپس ادعا کنند که پیرو رهبری هستیم؟

دولت روحانی در سخت ترین شرایط اداره کشور را برعهده گرفت

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که دولت تدبیر و امید در سخت ترین شرایط اداره کشور را بدست گرفت، افزود: در این مدت دولت با تنگناهای زیادی روبه رو بوده است که همه کم و بیش از آنها اطلاع داریم.

وی، کاهش درآمدهای نفتی از ۱۷۰ دلار به زیر ۴۰ دلار و همچنین کم شدن صادرات آن از ۲ میلیون بشکه در روز به یک میلیون ، وجود طرح های نیمه تمام کلنگ خورده که تکمیل آنها به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به معوقات بانکی و همچنین بدهی ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران و بانک ها،پروژه نیمه تمام مسکن مهر و موضوع پیچیده یارانه ها را از جمله مشکلات فراروی دولت تدبیر و امید دانست.

این مسئول اضافه کرد: در شرایطی ۲۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است که این مبلغ بیش از تمام بودجه عمرانی کشور در این سالها بوده است و این مشکلات همزمان با تحریم های ظالمانه علیه کشور و تحمیل هزینه های سنگین و کمرشکن بر سیستم بانکی همراه بود.

صداوسیما پیروزی برجام را کوچک نشان می دهد

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که برجام تنها کار دولت و آقای روحانی و تیمش نبود بلکه در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بدست آمد، افزود: باید به صداوسیما بگوییم که چرا این پیروزی و افتخار را کوچک نشان می دهید.

وی ادامه داد: ناامید کردن مردم چه سودی برای چه کسی دارد،چرا تلاش دارید موج امید و نشاطی که در جامعه ایجاد شده را خاموش کنید؟ اگر می خواهید نقد کنید، خب نقد کنید، خود رئیس جمهوری گفت که از من آغاز کنید اما در کنار آن انصاف را هم در نظر داشته باشید.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه همایش بزرگ اربعین حسینی و رفت و آمد بیش از یک میلیون زائر به سادگی رقم نخورد و با تلاش های دولت در کنار سایر نهادها و دستگاه ها بدست آمد، افزود: در ایام اربعین رکورد صدور ویزا در جهان شکسته شد و یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر ظرف چند روز بدون این که قطره ای خون از دماغ کسی جاری شود، بین دو کشور ایران و عراق رفت و آمد کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: حال در این میان صداوسیما دوربین خود را برداشته و به سراغ پروازی که لغو شده می رود و باید گفت که خوش انصاف این را بگو و به ۷۰۰ پروازی که گذاشته شده و بدون مشکل رفته و بازگشته نیز اشاره ای بکن.

وی اضافه کرد: یا در مورد دیگر در شرایط نامساعد جوی هفته ای که گذشت شاهد تلاش شبانه روزی دستگاه های خدمات رسان و امدادی و مهمان نوازی مردم استان قزوین و پذیرائی آنان از در راه ماندگان بودیم اما صداوسیما به سراغ یک نانوایی که نان را هزار تومان فروخته بود رفت .

این مسئول گفت: در آینده با بازگو کردن زحمت هایی که تیم دیلپماسی ایران از جمله دکتر ظریف در جریان مذاکرات هسته ای کشید مردم خواهند فهمید که قهرمانان آنها چه کردند.

۱۶ تحریم فلج کننده علیه ایران برداشته شد

وی با بیان اینکه کشوری را سراغ نداریم که موضوع آن به ذیل بند ۷ شورای امنیت رفته باشد و ساقط نشده باشد، افزود: دولت در این رابطه کاری کرد کارستان و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه، سایه شوم ۱۶ تحریم پی در پی و فلج کننده که برخی آنها را کاغذ پاره می خواندند را از سر ملت و کشور برداشت.

این مسئول با بیان اینکه برخی تعامل با دنیا را ناسازگار با ارزش ها می دانند که این دسته باید بروند و سند چشم اندازی که رهبری سال ۸۵ ابلاغ کردند که در آن بر تعامل سازنده با جهان برای تبدیل ایران به قدرت اول علمی و اقتصادی منطقه تاکید شده بود، مشاهده کنند، اظهار کرد: پس از ارائه نهایی گزارش آژانس و با رفع کامل تحریم ها شاهد سیل سرمایه گذاران به سمت ایران خواهیم بود.

انتخابات مانند مسابقه ای است که طرفین باید به هم احترام گذاشته و خطای عمد نکنند

حجت الاسلام انصاری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: انتخابات در پیش است و همه باید برای یک مسابقه بزرگ آماده باشیم اما شرایط عادلانه، دوستانه و برادرانه آنرا باید همه رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: در این مسابقه مانند میدان ورزش باید طرفین حرمت و احترام یکدیگر را نگه داشته و از خطای عمد بپرهیزند، داوران نیز باید تلاش کنند که بدرستی ایفای نقش کرده و دست اندرکاران برگزاری نیز باید سعی کنند همه ابزار یک مسابقه سالم را فراهم کنند که در این صورت شاهد یک رقابت زیبا که در پایان آن بازنده برنده را در آغوش می کشد، خواهیم بود.

مراقب اندیشه های افراطی باشیم

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه هشدار داد: باید مراقب بود تا اندیشه های افراطی در کشور ریشه ندواند و برخی افراد، مراکز و کانون ها اگر خوش بین باشیم از روی نادانی و تحجر و اگر بدبین باشیم از روی خباثت و وابستگی و نفوذ سرویس های بیگانه در تلاش برای ایجاد تفرقه در کشور هستند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه این جریان می کوشد بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد، افزود: آنها در برخی شبکه ها به نام شیعه علیه مقدسین و بزرگان اهل سنت سخن گفته و به آنان توهین می کنند و به نام سنت علیه شیعه و مقدسات آنها سم پاشی می کنند و در تلاش هستند در کشور جنگ شیعه و سنی براه بیاندازند، همان کاری که سعی کردند در دیگر کشورهای اسلامی نیز انجام دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: این تفکر تلاش دارد تا داعش را مدافع اهل تسنن در برابر شیعه معرفی کند در حالی که شیعه و سنی واقعی هر دو علیه داعش و اندیشه های آنان اعلام برائت کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاکتوس

      "در پایان آن بازنده برنده را در آغوش می کشد "

    • بدون نام

      دقیقا مردم هم حس کردن صدا سیما جانبدارانه از برخی گروه ها وعلیه دولت مشغول سمپاشی است.در دولت قبل اگر یه پارک هم افتتاح میشد جوری جلوه داده میشد انگار پالایشگاه زدن.اما یدالله فوق ایدیهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راه قران از راه روحانی و اصلاح طلبی جداست.

    • بیات

      جانا سخن از دل ملت ایران گفتی احسنت

    • بدون نام

      ما خودمون چشم داریم و می بینیم. سیمای میلی چشم ما نیست.

    • علی

      واقعا اگر امثال اقای انصاری وزیبا کلام یا دعایی یا حتی مطهری عزیز نباشند کی میخواست از مظلومیت اقای روحانی دفاع کند واقعا باید به شجاعت دوستان مرحبا گفت که قوت قلب دولت و ملت هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی مظلومه چون تو خیلی ساده ای!!!

    • بدون نام

      ولم کن بابا

    • بدون نام

      عجیبه انگار یکسری نظر بصورت هدایت شده در سایت ها درج میشود . میخوان نظر مردم رو تغییر بدن . مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      اگر رهبری نبود باخته بودیم الانم خیلی چیزهاروازدست راریم

    • محمد

      صدا سیما اگر حمت داشت حداقل برنامه برای کودکان بود ان هم تخت کرد الان برنامه های ماهوار ه دارند جولان می دهند و دارند تمام ذهن بچه های ما را به سمت.غرب میبرند صدا سیما کجاست فقط برنامه های خسته کننده برای یک طیف خواص

    • بدون نام

      شما خودتون خوب عمل کنید مردم میبینن انقد مثه خاله زنکا رفتار نکنین...الان کی تلویزیون ملی رو میبینه؟؟:/

    • حامد

      حرف زیادی نزن.

    • بدون نام

      جوجه رو آخر پاییز میشمورن....انشاالله باز هم دکتر احمدی نژاد خواهد آمد...

    • بدون نام

      صداو سیما پاچه خوار دولت نهم ودهم و دلواپسان است

    • یوسف

      کی به حرف رسانه ملی که بلنگوی بان پایداری است نگاه میکند .بخدا خیانت رسانه ملی در دلسرد کردن مردم نابخشودنی است

    • بدون نام

      بازم خاك ......هيف خاك پاك رابه سر شما دروگوها بريزيم.....فقط بايد گفت دوغگويي ديگر
      هاهاهاهاهاها

    • بدون نام

      پس به نظر جنابعالی یه عده وظیفه خودشان را انجام دهند ، ولی یه عده خراب کاری کنن و دیگران هم کر و کور و لال بشند

      زهی خیال باطل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج