۲۷۵۳۵۳
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کشف جسد زن مجهول الهویه در کانال آب

با پیدا شدن جسد مجهول الهویه زن جوانی که داخل یک پتوی سفید رنگ پیچیده شده بود تلاش برای شناسایی هویت زن جوان و رازگشایی از علت قتل وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: با پیدا شدن جسد مجهول الهویه زن جوانی که داخل یک پتوی سفید رنگ پیچیده شده بود تلاش برای شناسایی هویت زن جوان و رازگشایی از علت قتل وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در جریان کشف جسد پتو پیچ شده زن جوانی در داخل کانال آب در حوزه استحفاظی این کلانتری در بلوار الغدیر در محله یافت آباد قرار گرفتند.

با حضور ماموران در محل حادثه مرد کان سالی که در حال عبور از خیابان متوجه جسد شده بود و به ماموران خبر داده بود در اظهارتش گفت: در حال رفتن به محل کارم بودم که متوجه جسم سفید رنگی داخل کانال آب شدم که بر روی آب ایستاده بود با کنجکاوی به سمت کانال رفتم ومتوجه شدم داخل پتوی سفید رنگی که روی آب شناور است جسد یک زن قراردارد با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را با ماموران ۱۱۰ در میان گذاشتم . با بیرون آوردن جسد پتو پیچ بلافاصله بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان ماجراکشف جسد قرار گرفت .

با حضور بازپرس مدیر روستا و تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه مشخص شد صاحب جسد زنی ۳۵ ساله است که هیچ اوراق هویتی همراهش نیست .بررس های اولیه همچنین نشان می داد زن جوان کفش به پا ندارد و فقط لباس های خانگی به تن دارد . همچنین مشخص شد بر روی سر و صورت جسد آثار شکستگی و خون مردگی وجود دارد همین سرنخ ها این فرضیه را قوت بخشید که زن جوان به احتمال زیاد در محل زندگی اش در پی یک درگیری به قتل رسیده و توسط فرد یا افرادی به محل کشف جسد منتقل شده است . در بررسی های ماموران پزشکی قانونی نیز مشخص شد ۲۴ ساعت از قتل گذشته است و جسد پس از قتل، توسط قاتل یا قاتلان در جوی آب رها شده است.

پس از بررسی های بیشتر، بازپرس محسن مدیر روستا، دستور انتقال جسد برای مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد و پرونده را برای بررسی بیشتر در دستور کار اداره آگاهی دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بزرگ قرار گرفت تا با استفاده از سرنخ های موجود راز جسد پتو پیچ زن جوان فاش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غـــــــــــــــز ل

      چرا خشم چرا کین چرا کشتار؟؟؟
      پس جدایی و به راه خود رفتن را برای چه آفریدن؟؟؟

    • قربانعلی

      سلام وقتی این وقت شب بیدارم یعنی تاحالا اینترنت ضعیف بود اما چرا امروزه بجای عشق نفرت بجای نان حلال سرقت چرا بجای توشه راه ثروت وچرا بخاطرهیچ قتل مگر ما مسلمان نیستیم مگرما امت حصرت محمد ص نیستیم مگر ما بخاطر تهکیم دین باطاقوت مبارزه نکردیم مگرمیدان ژله را باخون ما گلگون نکردند. وآقا چه اتفاقی افتاده آیا ما ارتش 20 میلیونی خمینی کبیر ره....نیستیم پس مارا چه برسرآمده که ازاصل افتادیم چرا این همه کلاهبرداری اختلاص دزدی وقتل چرا آیا خداوند داره مجازاتمان میکنه چرا ازفتنه 88دیگه این کشور رنگ شادی راندید وآقا مگرفتنه گرها چه بسر این کشور آوردند. ازصبح که بیدار من میشیم بخاطر یک لقمه نان دروغ میگبم قسم میخوریم که یک لقمه بیشتر بیاریم.چرامگرقراره کجارابگیریم مگریکمتر کفن ویکمترزمین بیشتر مال مامیشه تازه کفن خاک میشه زمین هم میمونه برای شهرداری ای خدا مارا براه راست هدایت کن وریر پرچم اسلام وبرهبری حکیم فرزانه وخدا دلسوز سید خامنه ای که بخدا هیچی برای خودش نخواسته ای سربازان امام زمان ببینید کجای کارمون اشتباست که هرروزه شاهد فجیح ترین بیرحمانه ترین وزشت ترین کارها هستیم که فقط خدارحم کند ای خدا ملت رابراه راست هدایت فرما آمین یا رب العالمين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج