۲۷۵۴۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: دست منصوریان بسته است

هافبک مصدوم تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه در این وضعیت حساس نمی‌توانم به تیمم کمک کنم نارحتم و این در حالی است که دست منصوریان هم بسته است.

خبرگزاری تسنیم:‌ هافبک مصدوم تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه در این وضعیت حساس نمی‌توانم به تیمم کمک کنم نارحتم و این در حالی است که دست منصوریان هم بسته است.

پیام صادقیان در خصوص مصدومیتش گفت: این مصدومیت از بازی با استقلال شروع شد که البته ما این موضوع را متوجه نشدیم. در بازی با پرسپولیس بود که به یکباره از ناحیه عضلات دوقلو احساس درد کردم و همین موضوع باعث شد تعویض شوم. متاسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم ولی تا ۳ هفته دیگر به میادین فوتبال برمی‌گردم تا به تیمم کمک کنم.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر خیلی ناراحتم که نمی‌توانم به تیمم کمک کنم چون دست منصوریان بسته است و چند مصدوم دیگر هم در تیم هستند. این وضعیت واقعاً ناراحت کننده است و حتی چند بازیکن هم با مصدومیت بازی می‌کنند چون می‌خواهند به تیم کمک کنند. امسال بدشانسی آوردیم و این موضوع کار کادر فنی را خیلی سخت کرده است. امیدوارم نفت تهران دیگر تا آخر لیگ محروم ندهد.

صادقیان در مورد تقابل نفت با الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الجیش جزو تیم‌های خوب قطر است که در رده دوم قرار دارد. بازی سختی داریم ولی خوشبختانه میزبان هستیم و هیچ هدفی جز شکست دادن الجیش نداریم. باید این تیم را ببریم تا به مرحله گروهی صعود کنیم. تیم ما شایسته حضور در مرحله گروهی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج