۲۷۵۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه نویی و چهار دوئل سخت

امیر قلعه نویی فردا نبرد سختی با تیم اسبقش خواهد داشت و باید ۴دوئل سخت برگزار کند.

ورزش سه: امیر قلعه نویی فردا نبرد سختی با تیم اسبقش خواهد داشت و باید ۴دوئل سخت برگزار کند.

فردا دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند و این اولین دیدار قلعه نویی پس از بازگشت دوباره به تبریز است.

قلعه نویی که جو خوبی در تبریز به دنبالش نیست باید نبرد سختی را با استقلال برگزار کند، استقلالی که چهار شخص در آن به شدت دنبال شکست او هستند.

پرویز مظلومی/ آلترناتیو

پرویز مظلومی بزرگترین رقیب قلعه نویی در بازی فرداست، این دو سرمربی که همیشه در زمان حضور در استقلال آلترناتیو یکدیگر بوده اند نبرد سختی با هم خواهند داشت و برای اثبات توانایی خود سخت به دنبال پیروزی هستند.

البته در بازی دوم فصل مظلومی مچ قلعه نویی را در ورزشگاه آزادی خواباند، استقلال در این بازی توانست ٢-٠ ملوان را شکست دهد. قلعه نویی پس از این شکست به دلیل مشکلات مالی از ملوان جدا شد.

سید مهدی رحمتی

دیگر دوئل قلعه نویی، باید با دروازه بان آماده استقلالی ها باشد که به تازگی بهترین بازیکن دو ماه اخیر نیز شده است. رحمتی و قلعه نویی که اختلافشان علنی شده است، دو فصل قبل نتوانستند با هم بسازند و در انتهای فصل از یکدیگر جداشدند. رحمتی به پیکان رفت و قلعه نویی در استقلال ماند.

آرش برهانی

برهانی انگیزه های فراوانی برای نشان دادن خود به قلعه نویی دارد. برهانی که چندین سال لقب آقای گلی در لیگ برتر را دارد به نیمکت نشین اصلی تیم استقلال در زمان حضور قلعه نویی تبدیل شده بود واکنون وقت آن رسیده تا بازهم ارزش های خود را به قلعه نویی نشان دهد.

خسرو حیدری

خسرو حیدری که حضورش در تیم ملی و شایعه بازی نکردن برای تیم استقلال دهان به دهان می چرخید، انگیزه فراوانی برای تقابل با قلعه نویی خواهد داشت.شایعه ای که هیچگاه ازسوی حیدری تکذیب نشده و نخواهدشد.

باید دید با این اوصاف قلعه نویی در شهری که استقبال خوبی از او نشد می تواند در اولین دیدار استقلال را با تمام ماجراهایش می تواند شکست دهد یا بازهم پرویز مظلومی برنده دوئل این دو سرمربی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج