۲۷۵۵۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گفتگوی تلفنی معصومه ابتکار با فابیوس

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در گفت وگویی تلفنی با وزیر خارجه فرانسه با اشاره به مذاکرات طولانی و پیچیده تغییرات آب و هوایی و تدوین آخرین متن پیش نویس توافق نامه، ابراز امیدواری کرد که سند یادشده تا حد زیادی مطالبات و انتظارات کشورهای درحال توسعه را دربرگرفته باشد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در گفت وگویی تلفنی با وزیر خارجه فرانسه با اشاره به مذاکرات طولانی و پیچیده تغییرات آب و هوایی و تدوین آخرین متن پیش نویس توافق نامه، ابراز امیدواری کرد که سند یادشده تا حد زیادی مطالبات و انتظارات کشورهای درحال توسعه را دربرگرفته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست پام، این گفت وگوی تلفنی که بعد از ظهر روز شنبه رخ داد، «معصومه ابتکار» تاکید کرد که انتظار می رود وضعیت کشورهایی که آسیب های فراوان از تغییر اقلیم دیده اند مانند ایران و آثاری که جنگ و ناآرامی بر منطقه گذاشته در نظر گرفته شده باشد.

وی با اشاره به مذاکرات طولانی و پیچیده تغییرات آب و هوایی و تدوین آخرین متن پیش نویس توافق نامه، ابراز امیدواری کرد که سند یاد شده تا حد زیادی مطالبات و انتظارات کشورهای در حال توسعه را در بر گرفته و جهان را از رسیدن به افزایش دمای دو درجه که می تواند آثار و عوارض ناگوار غیرقابل بازگشتی برای ادامه حیات کره مسکون داشته باشد، محافظت کند.

معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین بر لزوم عادلانه و فراگیر بودن این سند تاکید کرد و حضور بیش از ۱۸۰ کشور جهان در این توافق را مهم و آن را بزرگ ترین توافق جهانی و پیروزی چشمگیری برای چند جانبه گرایی و اعتدال در مقابل یک جانبه گرایی و افراط دانست.

در این گفت و گو لوران فابیوس با تاکید بر اینکه تلاش خود را کردیم تا نگرانی کشورهای در حال توسعه را در نظر بگیریم و دیدگاه ها را به یکدیگر نزدیک کنیم تا توافق حاصل شود، از حمایت ها و همراهی های موثر هیات ایرانی تشکر کرد.

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران در کلیه مراحل روند تهیه پیش نویس و مباحث کارشناسی مطروحه فعالانه حضور داشته و نظرات و پیشنهادات سازنده ای را برای حل و فصل اختلافات و رسیدن به یک توافق جامع به کار برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج