۲۷۵۵۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیامند رحمان: شگفتی ساز می شوم

قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان وعده داد در مسابقات پارالمپیک ریو وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را بالای سر می‌ببرد تا رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.

آنا: قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان وعده داد در مسابقات پارالمپیک ریو وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را بالای سر می‌ببرد تا رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.

سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان، یک گام بیشتر تا ثبت بالاترین رکورد تاریخ وزنه‌برداری فاصله ندارد و او برای این حرکت تاریخی، چشم انتظار بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو است.

آخرین مسابقه‌ای که رحمان در آن شرکت کرد، رقابت های قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه بود که در کشور قزاقستان برگزار شد و به گفته خودش این رقابت‌ها دست کمی از مسابقات پارالمپیک نداشت. سیامند توانست در این مسابقات دو بار رکورد پیشین خود را ارتقا دهد و با ثبت رکورد ۲۹۵ کیلوگرم، همچنان عنوان قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان را برای خود حفظ کند.
سیامند رحمان درخصوص شرایط فعلی‌اش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «نهمین اردو مسابقات وزنه برداری از چند روز گذشته آغاز شده است که متاسفانه من به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستم به تهران بیایم و در تمرینات حاضر شوم.»

وی‌ افزود: «با این حال خداروشکر هم‌اکنون از نظر وضعیت جسمانی آمادگی خوبی دارم. اردوها هم به خوبی پیش می‌رود. با حضورم در اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی به طور حتم شرایطم بهتر از این هم می‌شود.»

رحمان همچنین به برنامه‌های فدراسیون جهت آمادگی بیشتر وزنه‌برداران اشاره کرد و گفت: «قرار است طبق برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون انجام داده است دو ماه دیگر در مسابقات وزنه‌برداری که در کشور امارات انجام می‌شود شرکت کنیم. این مسابقات هم جزو ورودی‌های کسب سهمیه المپیک محسوب می شود و برای وزنه‌برداران که تاکنون سهمیه نگرفتند فرصت خوبی خواهد بود.»
قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان ادامه داد: «تمام وزنه‌بردارانی که سهمیه پارالمپیک کسب کردند تنها به مدال‌آوری در پارالمپیک فکر می‌کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و قصد دارم در مسابقات پارالمپیک برزیل وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرم. با توجه به اینکه رشته ما سنگین وزن است چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست اما یکی از هدف هایم ثبت این رکورد است و امیدوارم رکورد تاریخی‌ام را در ریو به ثبت برسانم تا شگفتی‌ساز شوم.»

سیامند رحمان در پایان در خصوص گزارش سایت ریو ۲۰۱۶ برای بلیت‌فروشی با وعده رکوردشکنی سیامند رحمان تصریح کرد: «در وهله اول خوشحالم که یک ایرانی در تبلیغ این سایت قرار گرفته است. از سوی دیگر این تبلیغ مسئولیت من را دو چندان می کند. من تاکنون هشت بار رکود دنیا را جابجا کرده‌ام و این بار نیز امیدوارم در مسابقات پارالمپیک با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان با ثبت رکورد جدید شگفتی ساز شوم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج