۲۷۵۶۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهداد سلیمی پشت توکلی درآمد

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

در خصوص آخرین شرایط مصدومیتش اظهار داشت: هر روز کار فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و با ادامه این روند از دو هفته دیگر تمرینات را آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقات جهانی را مشاهده کردید یا خیر، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی سطحش بالا بود و رکوردهای خوبی در این مسابقات زده شد. تمام تیم‌ها نیز برای کسب مدال المپیک آماده هستند و آمده بودند تا با کسب سهمیه با قدرت راهی المپیک شوند.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان با اشاره به زده شدن رکورد ایران در سنگین وزن مسابقات جهانی عنوان کرد: رکورد زده شد و لوچف وزنه‌برداری است که نشان داده خوب است و تسلط زیادی دارد. او یکی از رقیبان جدید و جدی من است که می‌تواند مدال بگیرد و با این وجود کار برای من در المپیک سخت است.

سلیمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در غیابت کار لوچف راحت‌تر بود، گفت: این موضوع را قبول دارم ولی رقابت سنگین بود و اگر من هم بودم کار سخت می‌شد اما باید پذیرفت که در صورت حضور من لوچف نمی‌توانست رکوردزنی کند. وقتی او با وزنه ۲۴۸ کیلویی مدالش قطعی شد راه برایش هموار شد و برای حمله به رکورد دنیا آماده شد و در نهایت نیز رکورد جهانی را جا به جا کرد.

وی در خصوص اینکه آیا بار دیگر رکورد دنیا را برای ایران پس خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: باید دید شرایط چطور است ولی نمی‌توان قولی داد. من تلاشم را می‌کنم تا بار دیگر این رکوردها به ایران برسد اما باید با آمادگی به مسابقات بازگردم.



قهرمان المپیک لندن درباره تیم وزنه‌برداری و نتیجه‌ای که کسب شد نیز اظهار داشت: تیم خوبی در اختیار داریم و به اعتقاد من بدشانسی آوردیم ولی نفرات خوبی در اختیار ماست. تقیان، بهروزی و عسگری در تمرینات وزنه‌های خوبی را زدند ولی شرایط دست به دست هم داد که نتوانند نتیجه خوبی بگیرند. متاسفانه در هیوستون شانس یارمان نبود. توکلی تمام تلاش خود را انجام داد.

سلیمی ادامه داد: تا روز آخر اعزام، توکلی تلاشش را انجام داد ولی یکسری مسائلی از دست انسان خارج است. تیم ایران جدا از بدشانسی از لحاظ روحی و روانی نیز آماده نبود، البته آمادگی نفرات خوب بود ولی جو مسابقات بسیار سنگین بود و برخی نتوانستند آن را تحمل کنند. کادر فنی تلاش خود را انجام داد و خوب نیز کار کردند اما بدشانسی، غیبت نفرات اصلی و عدم تمرکز وزنه‌برداران دلایل اصلی این ناکامی بود.

در پاسخ به این سؤال که آیا بهداد سلیمی ناآماده نیز راهی المپیک خواهد شد یا خیر، گفت: تلاش من و کادر پزشکی این است که به مسابقات المپیک برسم، البته رسیدن یا نرسیدن من دست خداست ولی مطمئن باشید که اگر زانویم خوب شود و تا عید تمرینات خوبی را داشته باشم، ابتدا با قدرت راهی مسابقات گزینشی می‌شوم و سپس با تمام توان در المپیک حضور خواهم یافت، البته بهداد سلیمی ناآماده قطعا به المپیک نمی‌رود اما تلاش می‌کنم تا آماده شوم و در المپیک ریو حضور پیدا کن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج