۲۷۵۷۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رویانیان: دادکان باید رییس فدراسیون شود

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در شأن و شخصیت محمد دادکان نیست که بخواهد رییس فدراسیون فوتبال باشد. افرادی مثل دادکان نعمت ورزش ایران هستند و باید در بالاترین راس امور ورزش از آنها استفاده شود.

خبرگزاری آنا: سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در شأن و شخصیت محمد دادکان نیست که بخواهد رییس فدراسیون فوتبال باشد. افرادی مثل دادکان نعمت ورزش ایران هستند و باید در بالاترین راس امور ورزش از آنها استفاده شود.

محمد رویانیان که در زمان حضورش در پرسپولیس با تحولاتی که قصد انجامش را داشت سروصدای زیادی در فوتبال ایران به پا کرد، بعد از کنار رفتن از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس همچنان صحبت‌هایش در مورد فوتبال جالب و خواندنی است. او که یک سال و نیم از حضورش در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و در تازه‌ترین اظهار نظرش در مورد پیوستن رحمتی به پرسپولیس با مبلغ هفت میلیارد تومان صحبت کرد.

در خصوص صحبت‌هایش در مورد پیوستن مهدی رحمتی به پرسپولیس گفت: «زمانی که من در پرسپولیس بودم به رحمتی پیشنهاد حضورش در پرسپولیس را دادم و سر مبلغ هفت میلیارد تومان به توافق رسیدیم، اما به‌دلیل اینکه باشگاه منابع کافی را برای جذب این بازیکن نداشت، حضورش در پرسپولیس منتفی شد.»

وی ادامه داد: «رحمتی در حال حاضر هم از استقلال چنین مبلغی را دریافت می‌‌کند. قرارداد سالانه او که حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان است را در طی پنج سال حساب کنیم به همان مبلغ ۶-۷ میلیارد می‌رسیم. ما هم قصد داشتیم که یک قرارداد چند ساله با او ببندیم که کل مبلغ قراردادش طی این مدت حدود هفت میلیارد بود.»

رویانیان در مورد حضور محمد دادکان در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: «از نظر من دادکان باید وزیر ورزش باشد. در شأن و شخصیت دادکان نیست که بخواهد رییس فدراسیون فوتبال باشد. افرادی مثل دادکان نعمت ورزش ایران هستند و باید در بالاترین راس امور ورزش از آنها استفاده شود. متاسفانه با تصمیمات نادرستی که از سوی برخی آقایان گرفته می شود، امثال دادکان باید دور از گود ورزش باشند.»

وی در ادامه به اختلاف وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال و تاثیر آن در روند کلی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: «اختلافی که بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد حاشیه‌ها را بالاتر می‌برد. در چند وقت اخیر شاهد درگیری و اختلاف زیادی در فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با اعضای فدراسیون بودیم. این حواشی باید با دخالت وزارت ورزش پایان می‌یافت، اما برخورد نامناسب مسوولان ورزش با فدراسیون و اختلافات این دو نهاد باعث شد روز به روز دامنه این درگیری ها زیادتر شود که در نهایت دود این اختلافات به چشم فوتبال ایران می‌رود.»

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در مورد مسوولیت وزارت ورزش در قبال ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: «باید نگاه وزارتخانه نسبت به اطرافش تغییر کند. نگاه فعلی وزارت ورزش امنیتی است و هیچ مخالفت و انتقادی را برنمی‌تابد، اما زمانی که نگاهش اجتماعی و فرهنگی شود مشکلات درست می‌شود. مدیران ورزش باید تحمل خودشان را بالاتر ببرند و به انتقادهایی که از آنها می‌شود، گوش دهند و در برطرف کردن ضعف خودشان تلاش کنند.»

وی در خصوص علت کنار رفتنش از باشگاه پرسپولیس گفت: «یک جریانی بود که نمی‌خواهم اسمی از آنها ببرم که مخالف حضور من در پرسپولیس بودند. در واقع یک جریان «اسمش‌ و نبر» باعث کنار رفتن من از باشگاه شد. این افراد که همواره مخالف پیشرفت پرسپولیس هستند مانع از آن شدند تا من تفکرات خودم را در پرسپولیس پیاده کنم و این باشگاه را به یک باشگاه بزرگ از نظر امکانات تبدیل کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج