۲۷۵۷۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان آپدیت اندروید ۶ گوشی‌های اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی از جمله شرکت‌هایی است که همواره وعده‌ی بروزرسانی دستگاه‌های هوشمند خود را به آخرین نسخه اندروید می‌دهد. حال به نظر می‌رسد برنامه زمانی آپدیت دیگر گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی به اندروید ۶ مارشمالو فاش شده است.

zoomit.ir - سمیه حسین پور: اچ‌تی‌سی از جمله شرکت‌هایی است که همواره وعده‌ی بروزرسانی دستگاه‌های هوشمند خود را به آخرین نسخه اندروید می‌دهد. حال به نظر می‌رسد برنامه زمانی آپدیت دیگر گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی به اندروید ۶ مارشمالو فاش شده است.

زمان آپدیت اندروید 6 گوشی‌های اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی اولین شرکتی است که یک گوشی غیرنکسوس با اندروید ۶ یعنیOne A۹ را روانه بازار کرد، البته قرار است به زودی بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ هم برای وان A۹ عرضه شود. این کمپانی در نظر دارد تا به زودی بروزرسانی اندروید ۶ را برای دیگر گوشی‌های هوشمند خود از جمله وان M۸ هم عرضه کند ولی تا به حال مدل این گوشی‌ها و تاریخ دقیق ارائه بروزرسانی اعلام نشده است. اما اخیرا برنامه‌ی زمانی این کمپانی برای آپدیت دیگر گوشی‌ها به اندروید ۶ فاش شده است.

LlabTooFer که جزو مشهورترین حساب‌های کاربری افشا کننده توییتر به شمار می‌آید، اخیرا برنامه‌ی زمانی مربوط به آپدیت گوشی‌های اچ‌تی‌سی را منتشر کرده که در میان آن‌ها گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار به چشم می‌خورند. بر اساس این خبر، به نظر می‌رسد تمامی گوشی‌های بالارده و میان رده‌ی اچ‌تی‌سی که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ معرفی شده‌اند به اندروید مارشمالو بروزرسانی خواهند شد؛ البته همزمان با اندروید ۶، نسخه‌ی ۷.۰ رابط کاربری اچ‌تی‌سی برای این دسته از گوشی‌ها ارائه خواهد شد. حساب توییتر LlabTooFer اعلام کرده که گوشی‌های دو سیم کارته‌ی اچ‌تی‌سی کمی دیرتر این آپدیت را دریافت خواهند کرد. البته ناگفته نماند از آنجایی که اچ‌تی‌سی در حال حاضر این برنامه‌ی آپدیت را تایید نکرده، ممکن است برنامه‌ی خود را برای این گوشی‌ها تغییر داده یا لغو کند. البته اکانت LlabTooFer به صورت قاطعانه اعلام کرده که این برنامه‌ی نهایی اچ‌تی‌سی است.

گوشی وان M۷ که یکی از گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی است، دیگر پشتیبانی نرم افزاری نشده و با نسخه‌ی ۵.۰.۲ و نسخه‌ی ۶.۰ سنس باقی خواهد ماند، البته احتمال عرضه‌ی برخی بروزرسانی‌های امنیتی برای این گوشی هنوز وجود دارد. بر اساس تصویر زیر، گوشی وان A۹ در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی ۶.۰.۱ را دریافت می‌کند. وان M۹ در ماه جاری نسخه‌ی ۶.۰ و در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی ۶.۰.۱ اندروید را دریافت خواهد کرد.

برخی دستگاه‌ها بدون دریافت نسخه‌ی ۵.۱ اندروید، مستقیما به نسخه‌ی ۶.۰ آپدیت خواهند شد که از جمله‌ی این گوشی‌ها می‌توان به One M۹+, One ME, One M۹+ Supreme, One M۸, One E۸ و One M۸s اشاره کرد. البته گوشی One M۸s در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ و سایر گوشی‌ها در سه ماهه‌ی اول این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

از گوشی‌های میان‌رده هم می‌توان به باترفلای ۳ اشاره کرد که در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ مستقیما نسخه‌ی ۶.۰.۱ را دریافت خواهد کرد. در حالی که گوشی‌های Butterfly ۲, Desire ۸۲۶ و Desire ۸۲ در سه ماهه‌ی دوم سال آینده میلادی به نسخه‌ی اندروید ۶.۰.۱ بروز خواهند شد. گوشی Desire EYE در ژاپن نسخه‌ی ۵.۱ را دریافت کرده و این کمپانی در نظر دارد تا نسخه‌ی ۶.۰.۱ را نیز برای آن ارا‌ئه کند. گوشی Desire ۸۱۶ هم با کنسل کردن دریافت نسخه‌ی ۵.۱، در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ مستقیما به نسخه‌ی ۶.۰ بروز خواهد شد. گوشی Desire ۶۲۶ هم در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی ۶.۰.۱ و گوشی Desire ۵۲۶ در همین بازه نسخه‌ی ۶.۰ اندروید را دریافت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج