۲۷۵۷۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دوباره یخ می بندیم؛ تهران ۲ درجه زیر صفر

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام ورود سامانه بارشی به کشور، از حاکمیت جو پایدار در مناطق مرکزی و شرقی کشور خبر داد.

ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام ورود سامانه بارشی به کشور، از حاکمیت جو پایدار در مناطق مرکزی و شرقی کشور خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی امروز از سمت غرب و شمال غرب و جنوب غرب وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی این روز در مناطق مرکزی و شرقی کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با پدیده غبار همراه خواهد بود، افزود: این سامانه روز دوشنبه علاوه بر مناطق مذکور بتدریج در برخی مناطق جنوب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: شدت بارش‌ها در روز دوشنبه در جنوب استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود، همچنین روز سه‌شنبه از شدت بارش در مناطق غربی، جنوب و مرکز کشور کاسته شده و بارش‌ها محدود به استان‌های شرق و شمال شرق خواهد بود.

وی اشاره به اینکه از بعدازظهر روز دوشنبه و طی روز سه‌شنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پبش‌بینی می شود، گفت: این سامانه اوایل روز چهارشنبه از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دور روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه، بتدریج ابری، در پاره‌ای نقاط غبارمحلی، در بعدازظهر بارش باران و برف، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۶ و ۱ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه، ابری، در پاره‌ای نقاط بارش باران و برف و وزش باد، در بعدازظهر کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۷ و منفی ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج