۲۷۵۷۹۶
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

نسل دوم ال ۹۰ آمد

گروه خودروسازی سایپا در حالی از امروز فروش ساندرو را رسما آغاز کرده که این خودرو نسل دوم ال۹۰ نامگذاری شده چراکه روی پلت‌فورم آن ساخته شده است.

اقتصاد نیوز: گروه خودروسازی سایپا در حالی از امروز فروش ساندرو را رسما آغاز کرده که این خودرو نسل دوم ال۹۰ نامگذاری شده چراکه روی پلت‌فورم آن ساخته شده است.

رنو که حدود هشت سال است در ایران به تولید خودرو می‌پردازد، طی سال‌های گذشته با عرضه انواع ال۹۰ توانست کارنامه خوبی از خود در ایران ارائه دهد و مشتریان خود را راضی نگه دارد. حال در دور جدید همکاری هایش با ایران، سه استراتژی را در پیش گرفته است.

نخست آنکه از طریق دو شرکت ایران خودرو و سایپا به تولید خودروهای زیر ۵۰ میلیونی برای طبقات متوسط ادامه دهد و روی پلات‌فورم ال۹۰ محصولات جدیدی را در دو کارخانه به تولید برساند.

استراتژی دوم هم این است تا از طریق نگین خودرو به عنوان نمایندگی رسمی خود، بازار خودروهای ۶۰ تا ۱۲۰ میلیونی را هدف گیرد و به رقابت با انواع خودروهای چینی بپردازد.

سوم هم در صورت جلب نظر مقامات صنعتی کشور خود راسا اقدام به احداث یک خط تولید کرده و بخشی از محصولاتش را در ایران ساخته و روانه بازارهای مورد نظرش کند.

به نظر می رسد رنو در دور جدید همکاری خود با خودروسازان ایرانی حساب ویژه‌ای روی بازار ایران باز کرده و قصد دارد تا از طرق مختلف طبقات گوناگون ایرانی را جذب محصولاتش کند.

رنو پیش از آنکه برجام اجرایی شود به رونمایی از ساندرو پرداخت تا این خودرو در کشورمان به تولید برسد و امروز وضعیت به گونه‌ای باشد که سایپا بتواند فروش رسمی آن را آغاز کند.

آنگونه که سایپانیوز گزارش داده ساندرو در رنج قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان، عرضه می‌شود که با توجه به بهره‌گیری از گیربکس قدرتمند ساندرو به عنوان ارزان ترین خودرو کیفی دنده اتوماتیک در کشور مطرح کرده است.

این خودرو در دو سطح قیمتی به صورت دنده ای ۴۲ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و اتوماتیک ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار قابل عرضه است که با این قیمت رنو ساندرو، جزو ارزان‌ترین خودروهای با کیفیت اتوماتیک در ایران محسوب می شود.

تفاوت ساندرو دستی و اتوماتیک این محصول را می توان در آینه های جانبی با قاب همرنگ بدنه، زه جانبی همرنگ بدنه در پایین درها و دستگیره های همرنگ بدنه در مدل اتوماتیک تشخیص داد درحالی که در مدل دستی این قطعات به رنگ مشکی تولید و عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه آپشنهایی، زه و آینه بقل همرنگ . این ساندرو که اینا میخوان بدن دست این ملت مدل 2008 هستش، خطه تولیدش جم شده

    • بدون نام

      آقا د بابا نخرین این ماشینای ایرانی چینی رو یخده صب کنین بنز و بی ام و داره میاد با قیمت زیر فروش کارخونه . مثلا ها . . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج