جاباما
۲۷۵۸۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدرنشینی توپچی‌ ها با شکست استون ویلا

دیدار تیم های استون ویلا و آرسنال، لحظاتی پیش با نتیجه ۲-۰ به سود آرسنال خاتمه یافت تا توپچی های لندن موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

ورزش سه: دیدار تیم های استون ویلا و آرسنال، لحظاتی پیش با نتیجه ۲-۰ به سود آرسنال خاتمه یافت تا توپچی های لندن موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

آرسنال پس از پیروزی بزرگ بر المپیاکوس در آتن و راهیابی به یک هشتم لیگ قهرمانان، با روحیه ای مضاعف به ویلاپارک، زمین تیم استون یولای بحران زده آمده بود. ویلایی که حتی تغییر مربی نیز به کار این تیم نیامده و با تنها ۶ امتیاز در قعر جدول قرار داشت. این بازی جدالی بود بین تیم های سوم و آخر جدول.

آرسنال بازی را بهتر از ویلا آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه ۸ به گل رسید. والکات که درون محوطه جریمه به سختی تلاش داشت تا از هاتون، مدافع ویلا عبور کند با خطای این بازیکن سرنگون شد و داور با تاخیری چند ثانیه ای در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. ژیرو که در آتن هت تریک کرده بود، موفق شد این پنالتی را به گل تبدیل کند تا روند گلزنی اش تداوم داشته باشد. او با این گل تعداد گل هایش برای آرسنال در لیگ برتر را به ۵۰ رساند.

این پایان کار آرسنالی ها در نیمه اول نبود چرا که در دقیقه ۳۸، آرون رمزی موفق شد حساب کار را ۲-۰ کند. روی یک ضد حمله سریع که از توپ گیری مرتساکر شروع شد، اوزیل در حالی که با دروازه بان ویلا تک به تک بود، ترجیح داد توپ را به رمزی پاس بدهد و این بازیکن دروازه خالی را گشود تا برتری توپچی ها دو برابر شود. این سیزدهمین پاس گل اوزیل بود. در نهایت نیمه اول بانتیجه ۲-۰ به سود آرسنال به اتمام رسید.

نیمه دوم استون ویلا که چیزی برای از دست دادن نداشت، برای جبران دو گل خورده با حمایت هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد ولی به نظر می رسید که مهاجمان این تیم زور و توانایی لازم برای گلزنی به پتر چک را ندارند. اولین موقعیت جدی ویلا دقیقه ۵۴ حاصل شد که ضربه سر سینکلیر که بدون مزاحم درون محوطه جریمه به هوا پریده بود از روی دروازه به بیرون رفت تا حساب کار همچنان ۲-۰ بماند.

دقیقه ۷۵ نیز کارلس خیل، بازیکن تازه به میدان آمده استون ویلا روی یک حرکت انفرادی، تیمش را صاحب یک موقعیت گلزنی کرد اما ضربه کات دار او با اختلاف اندکی به بیرون رفت. آرسنالی ها نیز که بیشتر به اداره بازی در نیمه دوم مشغول بودند دقیقه ۸۲ توسط چمبرلین شانس رسیدن به گل سوم را داشتند اما دروازه بان ویلا توپ را راهی کرنر کرد.

در نهایت تلاش ویلا برای جبران گل های خورده نتیجه ای نداشت و آرسنال هم به همان دو گل نیمه اول قناعت کرد تا این مسابقه با نتیجه ۲-۰ به سود آرسنال به اتمام برسد. توپچی ها تا قبل از بازی فردای لستر و چلسی، موقتا به صدر بازگشتند. پتر چک هم با بسته نگاه داشتن دروازه اش، کلین شیت شماره ۱۶۹ دوران فوتبالش را به ثبت رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج