۲۷۵۹۴۳
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

محرم تمام شد؛ تالارها همچنان کم مشتری

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس گفت:‌ امسال با بی‌رونقی خاصی در برگزاری مراسم‌ها روبرو هستیم و علی‌رغم آغاز ماه ربیع‌الاول بیش از ۶۰ درصد واحدهای صنفی در مقایسه با سال‌های گذشته از وضعیت کاری مناسبی برخوردار نیستند و تقاضای کمتری نسبت به سال گذشته داریم که شاید یکی از دلایل آن سرمای زمستان باشد.

ایسنا: رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس گفت:‌ امسال با بی‌رونقی خاصی در برگزاری مراسم‌ها روبرو هستیم و علی‌رغم آغاز ماه ربیع‌الاول بیش از ۶۰ درصد واحدهای صنفی در مقایسه با سال‌های گذشته از وضعیت کاری مناسبی برخوردار نیستند و تقاضای کمتری نسبت به سال گذشته داریم که شاید یکی از دلایل آن سرمای زمستان باشد.

خسرو ابراهیمی‌نیا اظهار کرد: هر ساله با آغاز ماه ربیع الاول فعالیت تالارها رونق می‌گرفت، چون با توجه به اتمام ایام سوگواری محرم و صفر، معمولا اکثر تالارها برای برگزاری مراسم ها رزرو شده بودند ولی امسال چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: تالارهای پذیرایی برای داشتن مشتری و فعالیت در حوزه رقابتی در بعضی مواقع مجبورند حتی نرخ‌های خود را نیز کاهش دهند.

ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه تیم های بازرسی اتحادیه بازدیدهای میدانی را از واحدهای صنفی انجام می دهند، به مردم هشدار داد که برای برگزاری مراسم‌های عروسی به واحدهای صنفی مراجعه کنند که حتما پروانه کسب داشته باشند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس ادامه داد: مراجعه‌کنندگان باید پروانه کسب تالار مربوطه و نرخ‌نامه آن ها را در زمان مراجعه رؤیت و در این زمینه اطمینان حاصل کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

وی یادآور شد: چنانچه با واحدهای غیرمجاز برخورد کنیم با همکاری اداره اماکن، برخوردهای قانونی لازم را انجام می دهیم.

تالار غیرمجاز در شهر تهران نداریم

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس در عین حال تاکید کرد: تالار غیرمجاز در شهر تهران نداریم و آنهایی که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند تالار نیستند؛ در واقع مراکزی هستند که در قالب سالن اجتماعات یا برج‌ها که معمولا در اطراف تهران هستند، میزبان برگزاری مراسم ها هستند.

ابراهیمی‌نیا از افزایش قارچ‌گونه مراکز غیرقانونی برگزاری مراسم های عروسی با توجه به آغاز ماه ربیع‌الاول خبر داد و گفت: با هجمه فرهنگی غرب مواجه هستیم و تبلیغات منفی که از طریق رسانه‌های مجازی عنوان می‌شود تفکر جوانان ما را به برگزاری مجالسی که در شأن و شخصیت آن ها نیست سوق می‌دهد و متاسفانه برخی مراسم ها در زیرزمین یا برج‌های مسکونی خارج از شهر به صورت غیرقانونی برگزار می‌شود.

وی همچنین به هزینه های بالای حامل های انرژی و دیگر هزینه های تالارها با توجه به رکود بازار اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدیه

      تقصیر خودشونه
      رفتیم تالار بگیریم
      میگه نباید تعداد میهماناتون زیر 400 نفر باشه
      آخه از کجا 400 نفر میهمان پیدا کنم؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه سال شده محرم سال را به دهه های مختلف تقسیم کردند و دائماً در تلویزیون گریه و ماتم پخش میشه واقعاً دلمرده شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج