۲۷۶۰۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرامی: مشکل حمزه ربطی به من ندارد

مهاجم جوان تراکتورسازی می گوید قرار نیست به جای حمزه یونس بازی کند که حالا از کنار گذاشته شدنش خوشحال یا ناراحت باشد. او همچنین تاکید می کند بازی نکردنش ربطی به تونی اولیویرا نداشته است.

ورزش سه: مهرداد بایرامی در مورد کسب تساوی مقابل استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوبی بود هم ما موقعیت داشتیم همه آنها اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد. ۲ تیم تهاجمی بازی می کردند اما بازی گل نداشت. به نظر من کسب نتیجه تساوی عادلانه بود.

او در مورد اینکه کار کردن با امیر قلعه نویی را چطور می بیند ادامه داد: کار کردن با قلعه نویی سخت اما لذتبخش است. او مربی کوچکی نیست و باعث افتخار است که زیرنظرش قرار است کار کنم و از او درس های زیادی یاد بگیرم.

این بازیکن در مورد جدایی تونی اولیویرا نظرش را اینگونه بیان کرد: به هر حال آقای تونی اولیویرا یک سال مربی ما بود برای ما و مردم آذربایجان زحمت زیادی کشید. از او تشکر می کنیم. مهم نیست که در این مدت من را بازی داد یا نه خیلی چیزها از او یاد گرفتم و امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.

وی در مورد اینکه بابت بازی نداشتن توسط تونی از سرمربی سابق ناراحت است یا خیر می گوید: هر مربی ای یک سلیقه ای دارد و اینکه مربی من را بازی ندهد سلیقه اش است و به آن احترام می گذارم. به هر حال ممکن است یک مربی من را بازی بدهد یک مربی نه ولی این را بگویم در بازی نکردم تونی مقصر نبود و من نمی خواهم در اینجا به موضوع اصلی اشاره کنم و بهتر است حرفی در این باره نزنم.

مهاجم سرخپوشان تبریزی در مورد اینکه با کنار گذاشته شدن حمزه یونس توسط قلعه نویی جا برای او در ترکیب تراکتور بازتر شده است یا خیر اینگونه توضیح می دهد: بازی کردن یا نکردن من ربطی به بودن یا نبودن حمزه یونس ندارد.

این بازیکن در مورد اینکه چرا از نیمه دوم بازی مقابل استقلال از مهاجم استفاده نکرد و خودش به میدان آمد اینگونه توضیح می دهد: بالاخره تاکتیکی بود که آقای قلعه نویی داشت تا ما به هدفمان برسیم. به هر حال ایشان خیلی بیشتر در فوتبال بوده اند و قطعا تجربه دارند و می دانند باید چکار کنند.

وی در مورد دیدار با دو تیم استقلال اهواز و تهران در لیگ و جام حذفی گفت: بازی با استقلال اهواز هم مثل بازی با استقلال تهران برایمان مهم است چون ۳ امتیاز دارد. امیدوارم در جام حذفی هم ببریم و صعود کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بایرامی در مورد گروهی که در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار گرفتند افزود: به نظر من تراکتورسازی در سخت ترین گروه قرار گرفته اما کار نشد ندارد امیدوارم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

مهاجم سرخپوشان تبریز درمورد خداحافظی محسن قهرمانی از جامعه داوری افزود: آقای قهرمانی داور خوبی بود و خداحافظی اش ناراحت کننده بود و برایش آرزوی موفقیت می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج