۲۷۶۱۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خودرویی که در ۱۰ سال ساخته شد +عکس

با کاهش روز افزون منابع فسیلی، شرکت‌های خودروسازی روزبه‌روز به سمت تولید انبوه محصولاتی که به کمک پیشرانه برقی کار می‌کنند نزدیک می‌شوند.

وب‌سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: با کاهش روز افزون منابع فسیلی، شرکت‌های خودروسازی روزبه‌روز به سمت تولید انبوه محصولاتی که به کمک پیشرانه برقی کار می‌کنند نزدیک می‌شوند. arcimoto نیز یکی از تولیدکنندگان خودروهای هیبریدی آمریکایی است که در آستانه رونمایی از محصول جدید خود با نام Arcimoto SRK ۸ قرار دارد.

خودرویی که در 10 سال ساخته شد +عکس

ساخت خودرو الکتریکی مذکور ده سال طول کشیده و این هشتمین نسل از سری Arcimoto SRK است که زیر نظر شرکت Mark Frohnmayer به تولید انبوه رسیده است.

خودرویی که در 10 سال ساخته شد +عکس

شرکت سازنده معتقد است که Arcimoto SRK ۸ می‌تواند نقش یک خودرو تمام عیار را برای شما بازی کند و متناسب با شرایط اقلیمی ایالت آراگون برای سفرهای کوتاه درون‌شهری بهینه گردیده است. در سال ۲۰۱۱ بنیان‌گذار شرکت Frohnmayer ایده ساخت خودروهای ارزان قیمتی که با موتور الکتریکی حرکت می‌کنند را با ثبت برند SRK مطرح کرد. از آن زمان تاکنون بیش از سه بار طراحی کلی این محصول تغییر کرده و از آخرین طرح نهایی ۷ نسل به خط تولید راه پیدا کرده است.

خودرویی که در 10 سال ساخته شد +عکس

این خودرو الکتریکی با وزنی معادل ۱۱۰۰ کیلوگرم می‌تواند توسط دو موتور قرار داده شده در چرخ‌های جلویی ظرف مدت زمان ۷.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل در ساعت برساند این در حالیست که حداکثر سرعت آن ۸۵ مایل در ساعت تخمین زده می‌شود. شرکت سازنده امیدوار است این خودرو که نیروی خود را از یک باتری ۱۲ واتی کسب کرده و حداکثر در شارژ کامل توانایی طی کردن مسافت ۲۰۹ کیلومتر دارد را از سال آینده با قیمت ۱۱,۹۰۰ دلار راهی بازار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج