۲۷۶۲۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نمایندگان دلواپس و یک دنیا دلواپسی

روزنامه قانون در گزارشی تغییر رفتار برخی از نمایندگان مجلس را در دو دولت احمدی نژاد و روحانی بررسی کرده است.

روزنامه قانون در گزارشی تغییر رفتار برخی از نمایندگان مجلس را در دو دولت احمدی نژاد و روحانی بررسی کرده است.

اسماعیلی نماینده مردم سروستان

(نگران تسريع جاده‌سازي شهرستانش)

تذكر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بهسازی راه‌های روستای شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان. تذكر به رئیس جمهور در خصوص تامین اعتبار و پرداخت سهم وزارت راه و شهرسازی در خصوص احداث جاده خرامه -نیریز .

مقتدایی نماینده اصفهان

(نگران چلوكبابي‌داران)

تذكر، به وزیر تعاون در خصوص لزوم متناسب‌سازی نرخ بیمه صنف تعمیر وفروش ساعت، به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم متناسب سازی نرخ بیمه صنف مصنوعات فلزی اصفهان درراستای حمایت از کسب و کار این صنف و به وزیر بهداشت در خصوص لزوم دقیق‌تر شدن سازوکارهای اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی و جلوگیری از تفسیرهای سلیقه‌ای کار‌شناسان وزارت بهداشت در مورد واحدهای صنفی رستوران داران، چلوکباب داران و فروشندگان نبات و پولک!

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین

(نگران انتصابات)

تذكر به وزیر ورزش و جوانان در خصوص توضیح علت بی‌ثباتی در مدیریت ادارات ورزش و جوانان و اقدامات بی‌ضابطه در انتصابات!

بذرپاش، زاکانی، نبویان، سالک و آذین

(نگران بسته‌شدن پی‌ام دی)

تذكر به رئیس جمهور در خصوص لزوم اقدام عاجل برای حفظ منافع ملی در مواجهه با مفاد پیش نویس قطعنامه شورای حکام راجع به بستن پرونده پی‌ام دی.

قاضی‌زاده ، قدوسی و پژمان‌فر

(نگران ميزباني شهرشان براي يك اجلاس)

تذكردر خصوص توضیح علت انفعال! وزارت امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی درقبال انتقال محل برگزاری اجلاس وزرای کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ از مشهد به شهر کوچکی در سودان با تصویب برگزاری این جلسه در سازمان آیسسکو در سال ۲۰۱۰.
ماجراي خيال راحت دلواپسان

اين‌ تذكرهاي مهم!به مسئولان اجرايي گوشه‌اي از دغدغه‌هاي نمايندگاني است كه در سال‌هاي گذشته سكوت ويژه اي در برابر بزرگ‌ترين تخلف‌ها داشتند و حال چند وقت يك‌بار اخباري از احمدي‌نژاد و دولت كريمه اومنتشر مي‌شود كه فقط مايه تاسف است.

همزمان با شنيدن اين اظهارات اين سوال پيش مي‌آيد كه كشور با اين وضعيت مديريتي خاص!چگونه در هشت سال گذشته سرپا مانده است. از اختلاس‌هاي چندين‌هزار ميلياردي و ب.ز گرفته تا بازداشت و زنداني شدن معاونان دولت مهرورز. حال امروز نيز خبر آمد كه منتظر خبر عجيب‌ترباشيد و آن رو شدن پرونده‌هاي شخص رئيس دولت نهم‌ودهم بود.

محمدعلی پورمختار،رئیس کمیسیون اصل ۹۰، مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده احمدی نژاد و وزرایش در کمیسیون اصل ۹۰ مي‌گويد:پرونده‌های مربوط به احمدی‌نژاد سه فقره بود و ارسال شد که عبارتند از عدم معرفی به موقع وزیر ورزش و جوانان ،عدم ابلاغ قوانین و مقررات مربوط به مجلس و عدم تهیه به موقع اساسنامه شرکت ملی نفت وی اظهار کرد:البته این پرونده ها در دوره های قبلی مجلس ارسال و پرونده آن نیزبا اطلاع رسانی از سوی قوه قضاییه رسیدگی شد و ما منتظر اعلام نتایج هستیم.پورمختار بابیان اینکه پرونده ای در مورد وزرای دولت وی در کمیسیون نیست، گفت:پرونده ای در مورد برخی از معاونان وی وجود دارد که در حال حاضر به پرونده معاون اجرایی وی رسیدگی می شود.
سكوتي تلخ

اين اظهارات پورمختار در حالي بيان مي‌شود كه چهره‌‌هاي نزديك به احمدي‌نژاد در سال‌هاي مديريت وي اين پرونده‌ها را پشت سر هم انباشته و سكوت مي‌كردند و امروز شاهد آن هستيم كه اين افراد به كوچك‌ترين و بي اساس‌ترين مسائل نيز ايراد گرفته و وزراي دولت را به صحن مي‌كشانند. اين تضاد برخورد سبب شد تا به سراغ اعضاي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي برويم و از آنها چرايي تشكيل اين پرونده‌ها را جويا شويم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج