۲۷۶۲۸۹
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

ترفند ژاپنی برای شکار پهپاد‌های غیرمجاز!

با افزایش روز افزون به کار گیری پهپادها توسط گروه‌های خلافکارانه به منظور پیاده‌سازی اهدافی سوء، پلیس توکیو نیز در تازه ترین اقدام خود به منظور شکار پهپادهای غیرقانونی به سمت به کار گیری تور ماهیگیری روی آورده است.

وبسایت فارنت: با افزایش روز افزون به کار گیری پهپادها توسط گروه‌های خلافکارانه به منظور پیاده‌سازی اهدافی سوء، پلیس توکیو نیز در تازه ترین اقدام خود به منظور شکار پهپادهای غیرقانونی به سمت به کار گیری تور ماهیگیری روی آورده است.

بدون شک راه‌های مختلفی از جمله به راه انداختن جنگ الکترونیکی برای نشاندن پهپادها وجود دارد، با این حال جالب است که بدانید پلیس توکیو برای شکار پهپاد‌های سبک غیرمجاز و متخلف به سوی استفاده از تور ماهیگیری روی آورده است.

ترفند ژاپنی برای شکار پهپاد‌های غیرمجاز!

در این روش پهپادی دیگر توری به ابعاد ۳ در ۲ متر را در جهت شکار پهپاد‌های سبک غیرمجاز و متخلف به آسمان می‌برد. هرچند در نگاه اول استفاده از روش برای سرنگونی پهپادهای کوچک مضحک به نظر می‌رسد، با این حال ضریب امنیت آن به قدری است که در ماه آوریل پلیس با استفاده از آن توانست پهپادی حامل مواد رادیواکتیو که نیت ترو نخست‌وزیر را داشت در آسمان سرنگون کند.

ژاپن اولین کشوری نیست که با تهدیدات بالقوه استفاده از پهپاد توسط باندهای خلافکاری دست و پنجه نرم می‌کند زیرا در اوایل سال جاری، فرانسه نیز از سیستم ضد پهپاد خود که با ایجاد اختلال مخفیانه در سیگنال هدف، واکنش آن را صفر می‌کند و جلوی ورود آن‌ها را به مناطق حساس می‌گیرد رونمایی کرد. این فناوری به‌طور گسترده‌ای در کره جنوبی و در یک منطقه غیرنظامی ۲۵۰ کیلومتری آزمایش شده که در آن، رادارها برای چند سال به کار مشغول بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج