۲۷۶۲۹۵
۲ نظر
۵۲۸۵
۲ نظر
۵۲۸۵
پ

اسنک خورها کجاها بروند؟

کافه باز اگر بوده باشید بی شک به این نتیجه رسیده اید که هر جایی هم نمی توان اسنک سفارش داد و برخلاف شکل به ظاهر ساده این میان وعده، آماده کردن و نوع مواد اولیه آن بسیار مهم است.

هفته نامه اوقات خوش - رضا غیبی: اسنک هایی که در کافه ها مد شده اند یک میان وعده و در برخی موارد یک وعده غذایی کامل هستند. کافه باز اگر بوده باشید بی شک به این نتیجه رسیده اید که هر جایی هم نمی توان اسنک سفارش داد و برخلاف شکل به ظاهر ساده این میان وعده، آماده کردن و نوع مواد اولیه آن بسیار مهم است.

اسنک خورها کجاها بروند؟

برای همین هم با بخشی از تجربه خود را در این زمینه با شما سهیم می شویم تا شاید از این رهگذر بتوانیم از افتادن گره بر پیشانی در هنگام ساختن خاطره شیرین جلوگیری کنیم.

کافه نوآر

برای ونک نشینان و همه آنهایی که دوست دارند از این منطقه خرید کنند باید گفت جایی در برج آفتاب وجود دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۲۳:۳۰ شب آماده سرویس دهی است. اینجا اسنک گوشت و مرغ را به ۱۱ هزار تومان و بوقلمون را به ۱۳ هزار تومان می توانید سفارش دهید.

اسنک خورها کجاها بروند؟

جای پارک به راحتی پیدا می شود و باید در خیابان های اطراف بگردید. Wi-Fi و موزیک هم که نمی شود نداشت و مهم تر از همه اینجا صبحانه هم دارد و در منوی نوآر، شما غذای گیاهی هم مشاهده خواهید کرد. ظرفیت کافه ۲۲ نفر است. پس به فکر مهمانی با تعداد افراد بالا نباشید. برخلاف بسیاری از کافه ها که این روزها مد شده و حق سرویس دریافت می کنند اینجا خبری از این چیزها نیست.


کافه پنجره

کافه ای مشرف به خیابان جمهوری، پنجره هایی بزرگ و فضایی دنج که با نشستن در آن زمان را از یاد خواهید برد. در این کافه یکی از جذابیت ها منو است و اسنک هایی که میل خواهید کرد شاید در کمتر کافه ای در مرکز شهر تجربه کنید. قیمت هم کمی بالاتر و کمی پایین تر از 10 هزار تومان است و تازگی را لمس خواهید کرد.

اسنک خورها کجاها بروند؟

برای رفتن به این کافه باید از خیابان باستان گذشته و تا نبش خیابان نوری بروید. ساعت کار کافه کمی متفاوت تر از مناطق شمالی شهر است و از ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب میزبان شما خواهد بود. یکی از مشکلات این کافه جای پارک است که به سختی در کوچه های اطراف پیدا می شود. Wi-Fi و موزیک هم دارد. برای قرار گروهی زیر ۱۰ نفر روی آن حساب کنید.


کافه سینما

باز هم کافه سینما، مگر می شود برای پیشنهادهای هیجان انگیز از کافه سینما چشم پوشی کرد. باغ فردوس و موزه سینمای ایران، فضای باز و خاطره و خاطره. اینجا داستان اسنک ها متفاوت است، از نان گرفته تا تزئین و مواد اولیه. برای همین هم قیمت های آن کمی بالاتر از تمام کافه های منطقه است. برای اسنک و نوشیدنی در این کافه بیش از 30 هزار تومان پرداخت خواهید کرد اما فراموش نکنید اینجا موزه سینمای ایران است و همه چیز آن متفاوت.

اسنک خورها کجاها بروند؟

جای پارک هم اگر حوصله داشته باشید در اطراف موزه به راحت پیدا می شود و پیشنهاد می کنیم از منوی کافه چیزهای دیگر را هم نامزد کنید برای امتحان کردن در مراجعه بعدی. البته در محوطه موزه کافه های دیگری هم هستند اما خب هیچ کدام کافه سینما نمی شوند.


کافه آی تی

ورود به کافه آی تی شرایط جالبی دارد. عضو شدن در کافه و ورود به آن، شرایطی دارد که زیاد سخت نیست ولی به هر حال هست تا یکی از متفاوت ترین کافه های تهران را تجربه کنید. خلاصه اینکه اگر می خواهید فعالیتی در کافه انجام بدهید تا از فضا و خدمات کافه استفاده کنید باید مختصری از خود را در بخش تماس با ما در سایت این کافه بنویسید. به دلیل فعالیت ویژه کافه IT، ورود به آن تنها با عضویت امکان پذیر است.

اسنک خورها کجاها بروند؟

افراد پس از عضویت در کافه و بسته به بلوغ طرح یا ایده ای که در حال کار کردن روی آن هستند، در یک از سطوح پنجگانه موجود قرار می گیرند. هر سطح از عضویت، می تواند از امکانات کافه با شرایط متفاوتی استفاده کند. همچنین اپلیکیشن انتشار اخبار و رویدادهای کافه IT که علاوه بر اخبار، گزینه بهترین مقالات حوزه کسب و کار و کارآفرینی را نیز منتشر می کند و کارت های عضویت کافه با شارژ اولیه نمونه هایی از خدمات ارائه شده برای این کافه است. این پیشنهاد ویژه ما بود پس حتما سری به این کافه در خیابان قبادیان شرقی در جردن بزنید.


کافه شله

شله، کافه ای جدید در یکی از قدیمی ترین شهرک های پایتخت. بله درست حدس زدید این کافه در شهرک اکباتان قرار دارد، دقیق تر اگر بگوییم در فاز یک، خیابان شکوری غربی. فضایی مدرن، بازی با رنگ ها در وسایل پیچیده شده و دقتی به نورپردازی و ایجاد فضایی آرام برای ساعتی گپ زدن یا حتی اندیشیدن. اینجا تقریبا رضایت خواهید داشت از همه چیز و البته یکی از مواردی که لبخند رضایت را بر لبان شما جاری خواهد کرد همین اسنک های متنوع است که به قیمت 10 تا 12 هزار تومان عرضه می شود.

اسنک خورها کجاها بروند؟

ساعت کار این کافه همه روزه از ۹ تا ۲۴ است و می توانید برای رفتن به این کافه در ایستگاه متروی شهرک اکباتان از قطار پیاده شوید. با خودروی شخصی اگر رفته باشید هم جای پارک به راحتی پیدا می شود. در این کافه سیگار کشیدن آزاد است و فضای باز یکی دیگر از ویژگی های آن است. برای قرار گروهی زیر ۱۰ نفر هم بسیار جای خوبی است.


کافه مکث

اینجا هیچ کس غریبه نیست، چرا که همه در بی زمانی شناورند و در حال نوشیدن عجیب ترین مزه های آشنای زندگی... حالا مدت هاست که اصطلاح جویندگان عاطفه به این نقطه بی زمانی گره خورده! این متن خوشامدگویی به شما در کافه مکث است. خیلی ساده و روان و جذاب.

جذاب همچون اسنک هایی که طعم پنیر آن را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. ساده همچون طراحی داخلی آن که آرامش را به شما تحمیل می کند. کمی از هیاهو فاصله بگیرید و یک میان وعده مهمان جیب خود باشید در این کافه.

اسنک خورها کجاها بروند؟

مکث در مرکز خرید ناهید در بلوار ناهید در جردن قرار دارد و از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب سرویس می دهد حتی به دورهمی های ۲۰ نفره. قیمت ها هم چشمان شما را دچار دهان دره نخواهند کرد. همه چیز اینجا آرام است تا آرامشی داشته باشید در یکی از شلوغ ترین و پرهیاهوترین مناطق تهران. جای پارک اینجا شانسی است و اگر بومی منطقه باشید می دانید که چه ساعت از شبانه روز و در کجا می توانید جای پارک گیر بیاورید، در غیر این صورت نخستین جای پارک را رزرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مترو جوانمرد قصاب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج