جاباما
۲۷۶۳۶۹
۵۴۴۱
۵۴۴۱
پ

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

در برخی از خانه ها دیوار ها یا سقف های کج که گاهی گوشه های قناس و غیر قابل استفاده ایجاد می کنند، وجود دارند. اگر نیک بنگریم، نه تنها مزاحم نیستند بلکه می توانند قوه ی خلاقیت ما را اندکی غلغلک دهند.

وب سایت چیدانه: در برخی از خانه ها دیوار ها یا سقف های کج که گاهی گوشه های قناس و غیر قابل استفاده ایجاد می کنند، وجود دارند. این یکی از چالش ها در طراحی داخلی و چیدمان مبلمان در چنین خانه هایی است که اگر نیک بنگریم، نه تنها مزاحم نیستند بلکه می توانند قوه ی خلاقیت ما را اندکی غلغلک دهند و منجر به خلق فضاهایی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی منزل شوند.

قناسی ساختمان را با طراحی دکوراسیون خلاقانه بپوشانید!

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

یک طراح یا حتی خود شما با ایده های متنوع و نوآورانه ای می توانید زشتی این قناسی ها را به زیبایی خانه تان تبدیل کنید. چیدانه هم چند پیشنهاد کوچک برای شما دارد که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد. پس با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


یاهان طراوت بخش نمای پروژه های برجسته ایرانی

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

نمای ساختمان به دلایل زیادی که بارها و بارها در چیدانه به آن ها پرداخته ایم مهم است، از این که نمای ساختمان اولین برخورد مخاطب با ساختمان است گرفته تا تاثیر نمای بیرونی ساختمان بر منظر شهری. اما امروز می خواهیم به بعد دیگری از نماهای ساختمانی بپردازیم و آن هم استفاده از گل و گیاه در طراحی نمای خارجی ساختمان است و می خواهیم ببینیم که معماران برجسته چگونه از گل ها و گیاهان در طراحی پروژه های برجسته شان استفاده می کنند و لطافت و سرسبزی و سرزندگی را بر چهره ساختمان های شان می نشانند. این مطلب جذاب از چیدانه را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


معجزه چهل تکه ها در دکوراسیون منزل

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

یکی از بی نظیرترین خاطرات دوران کودکی روزهای آخر پاییز بیرون کشیدن پتو های چهل تکه از گنجه ها و کمدهای قدیمی بود، که پهنشان می کردیم روی کرسی و می خزیدیم زیرشان و کاسه ی انار و گل پرمان را دست می گرفتیم و غرق در دنیای دیگری بودیم. اما امروز چهل تکه ها دیگر محدود به پتوها نمی شوند پارچه های چهل تکه بخش وسیعی از عناصر دکوراسیون داخلی منزل را تشکیل می دهد با چیدانه همراه باشید تا با هم با آن ها بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ کفپوش مناسب برای حیاط و فضای سبز

هر فضایی نیاز به کفپوش مناسب دارد و فضاهای بیرونی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مسیر ها، صفه ها، پاسیو ها، چمن ها، پوشش های گیاهی و ... بستر هایی برای کف هستند که بر روی آن ها راه می رویم، اشیا قرار می دهیم و یا حتی می نشینیم. ساده ترین و ارزان ترین مصالح کف برای فضاهای بیرونی خاک است که در واقع بستر اصلی ملک است. متاسفانه این مصالح آلوده هستند، به خصوص وقتی در اثر خیس شدن گل آلود می شوند. تنها مزیت خاک، ارزانی فوق العاده ی آن است که فکر نمی کنم دلیل خوبی برای انتخاب آن به عنوان کفپوش محوطه تان باشد.

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

گزینه های زیادی برای کفپوش حیاط و فضای سبز وجود دارد که سه عامل کارایی، زیبایی و پایداری در انتخاب آن ها بسیار مهم اند. چیدانه امروز می خواهد به بررسی کلی انواع کفپوش های فضای بیرونی بپردازد که مطمئنم مطلبی بسیار کاربردی برای تان خواهد بود. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ساختمان اداری آصف با نمای هندسی برای کنترل نور

قناسی ساختمان را با طراحی خلاقانه بپوشانید!

موقیت یک پروژه با توجه به قیمت بالای زمین ها و تراکم هر منطقه، باعث می شود که اکثر کارفرمایان تمایل داشته باشند که تمامی سطح مفید یک ساختمان را به فضای داخلی اختصاص دهند، و این موضوع باعث ساخت نماهای تخت در سطح شهر می شود، اما هستند معماران برجسته ای همچون حامد بدر احمدی از دفتر معماری بوژگان که در ساختمان اداری آصف علاوه بر توجه به فضای داخلی نمای ساختمان را هم از این توجه بی نصیب نگذاشته است، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج