۲۷۶۳۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تباس: کار پیکه درست نبود

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا از رویکرد مدافع میانی بارسلونا در قبال بازیکنان رئال‌مادرید انتقاد کرد و در عین حال او را سزاوار مجازاتی بزرگتر از جرم ندانست.

خبرگزاری تسنیم: خاویر تباس در خصوص اظهارات و پیام‌های اخیر جرارد پیکه در مورد باشگاه رئال مادرید و بازیکنان این تیم پس از ماجرای حذف کهکشانی‌ها از جام حذفی اسپانیا، با انتقاد از مدافع میانی کاتالان‌ها پرداخت.

او با اعتراف به اینکه به عنوان یک هوادار رئال مادرید اظهارات و پیام اخیر پیکه را کنایه‌آمیز می‌داند، گفت: حرکات اخیر پیکه و حرف‌هایی که او درباره یک هم‌تیمی‌اش (در تیم ملی اسپانیا) زده نادرست است. البته ما به خاطر این موضوع نباید پیکه را بکشیم و او را مقال جوخه آتش قرار دهیم.

تباس ادامه داد: ما نباید اوضاع را بدتر و بزرگ‌تر از آنچه هستند جلوه دهیم و باید این واقعیت را بپذیریم که برخی بازیکنان با یکسری از همکاران خود بهتر و با برخی دیگر از آنها بدتر کنار می‌آیند. هم پیکه، هم آربلوا در تیم ملی اسپانیا یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و زمانی که در اردوی تیم ملی هستند، رفتار کاملاً خوبی با هم دارند. این همان چیزی است که هواداران اسپانیا هم می‌خواهند.

پیکه بعد از حذف رئالی‌ها از کوپا‌دل‌ری به خاطر استفاده از بازیکن سه‌اخطاره، پیامی بدون متن با چند شکلک منتشر کرد که مضمون آن کاملاً مشخص بود. این حرکت پیکه با انتقاداتی از سوی سرخیو راموس و آلوارو آربلوا، دو مدافع کهکشانی‌ها همراه شد که پیکه در قبال اظهارات آربلوا نتوانست سکوت اختیار کند و در واکنشی جنجالی و طعنه‌آمیز گفت که او را دوست خود نمی‌داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج