۲۷۶۵۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لغو PMD آغاز لغو تحریم ظالمانه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو PMD آغاز فرایند لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان خواهد بود و به نظر می‌رسد دی ماه به عنوان ماه رفع تحریم‌ها و آغاز شرایط جدید در کشور و در منطقه باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو PMD آغاز فرایند لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان خواهد بود و به نظر می‌رسد دی ماه به عنوان ماه رفع تحریم‌ها و آغاز شرایط جدید در کشور و در منطقه باشد.

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به بیانیه لغو PMD که عصر سه‌شنبه از سوی کشورهای عضو شورای حکام به امضاء رسید ، اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌شد آن‌ها راه دیگری جز لغو PMD و پذیرش حقوق ایران نداشتند و در این شرایط جمهوری اسلامی ایران باید به روشنی در مقابل اتهاماتی که در گذشته به ایران نسبت داده شده بود و اتهامات که در گزارش های آمانو دیده می‌شد پاسخ جدی دهد.

وی افزود: پس از PMD شرط لازم در اجرای برجام توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبری در این‌باره در موضوع فردو و اراک و همچنین قانون مصوبه مجلس در این‌باره است. همچنین با توجه به فرایند تبادل سوخت و قرارداد مرتبط با آن برای انتقال سوخت به خارج از کشور و دریافت کیک زرد به میزان ده برابر سوخت انتقالی که در حال عملیاتی شدن است پس از PMD رسمیت می یابد.

وی تاکید کرد: نامه رهبری و منویات ایشان در مورد شرایط پساتحریم پیش روی کشور باید باشد و باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم بازار ارزشمند ایرانی محل جولان کالاهای مصرفی خارجی شود و رویکرد انتقال فناوری و توسعه صادرات در مسیر اقتصاد مقاومتی در شرایط پسا تحریم باید جدی گرفته شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به واکنش‌های احتمالی برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی گفت: آن‌ها همیشه از توسعه و پیشرفت ایران ناراضی بودند و اما امیدواریم درک کنند که پس از بسته شدن پرونده PMD و آغاز روند اجرایی برجام آن‌ها گزینه‌ای دیگر جز احترام به حقوق مردم ایران ندارند و هر اقدامی خارج از توافق بین‌المللی از سوی هر کشوری به معنای نقض برجام خواهد بود و جامعه جهانی قطعا این رویکرد را نمی‌پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج