۲۷۶۵۸
۲ نظر
۵۰۹۹
۲ نظر
۵۰۹۹
پ

علیرضا خمسه: بینندگان نازک‌ نارنجی شدند

معتقدم مخاطبان بیش از اندازه نازک نارنجی شده اند به همین دلیل خیلی سریع هر موضوعی به آن ها بر می خورد. کافی است به مخاطبان بگویید بالای چشمتان ابرو است آنگاه متوجه می شوید که واقعا به آن ها برخورده است در حالیکه بالای چشم واقعا ابرو است نه دماغ.

خبرگزاری مهر: علیرضا خمسه بازیگر مجموعه "مهمانان ویژه" با اشاره به اینکه پخش نوروزی این مجموعه او را علاقه مند به بازی در این پروژه کرده بود گفت: بازی در این مجموعه برایم تجربه شیرینی بود اما ناراحت هستم که چرا این مجموعه در عید نوروز پخش نشد.

علیرضا خمسه بازیگر مجموعه "مهمانان ویژه" درباره پذیرش بازی در این پروژه گفت: در ابتدا قرار بود این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز پخش شود. یکی از دلایل عمده من برای پذیرش نقش، پخش نوروزی این سریال بود.

علاقه‌مند هستم هر سال در ایام نوروز در یک مجموعه تلویزیونی بازی کنم تا هدیه من به مخاطبان تلویزیون باشد. به همین دلیل وقتی از طرف شبکه تهران برای بازی در این پروژه دعوت شدم، به راحتی پذیرفتم.

علیرضا خمسه: بینندگان نازک‌ نارنجی شدند

وی درباره اینکه آیا فیلمنامه شما را برای بازی ترغیب نکرد توضیح داد: به هر حال در پذیرش یک نقش عوامل زیادی نقش دارند اما دلیل عمده من پخش نوروزی بود. البته فیلمنامه این مجموعه نیز قوت های لازم را برای یک سریال جذاب داشت و می توان گفت نویسنده به زیبایی شخصیت پردازی کرده بود. از سوی دیگر عوامل حرفه ای در این پروژه حضور داشتند. مجموع همه این عوامل در انتخاب من نقش بسزایی داشت.

این بازیگر ادامه داد: در این مجموعه بازیگران با تجربه همچون رضا بابک، پوراندخت مهیمن، امیرحسین صدیق و غیره حضور داشتند. از سوی دیگر جوانانی همچون محسن کیایی که نویسندگی را هم در کنار بازیگری بر عهده داشت، به زیبایی نقش اش را ایفا کرد. ترکیب بازیگران پیشکسوت و جوان در مجموعه تلویزیونی "مهمانان ویژه" برایم تجربه شیرینی بود.

خمسه با اشاره به اینکه قصه مجموعه "مهمانان ویژه" مردم پسند و جذاب است گفت: همه عوامل از ابتدا مطمئن بودند این قصه جذابیت لازم را برای مخاطبان دارد و می تواند آن ها را پای جعبه جادویی بنشاند. در حال حاضر خوشحالم این مجموعه توانسته ارتباط لازم را با مخاطبان پیدا کند.

علیرضا خمسه: بینندگان نازک‌ نارنجی شدند

وی در پاسخ به این سؤال که این مجموعه به شهرستانی توهین کرده و آن ها را بیش از اندازه ساده نشان داده گفت: هیچ کس قصد توهین به شهرستانی را نداشته است. معتقدم مخاطبان بیش از اندازه نازک نارنجی شده اند به همین دلیل خیلی سریع هر موضوعی به آن ها بر می خورد. کافی است به مخاطبان بگویید بالای چشمتان ابرو است آنگاه متوجه می شوید که واقعا به آن ها برخورده است در حالیکه بالای چشم واقعا ابرو است نه دماغ.

این بازیگر ادامه داد: وقتی مخاطبان بدانند که برنامه سازان تا چه حد تلاش می کنند تا کار مناسبی تهیه و پخش کنند در این صورت از کار گله نمی کنند. ما نهایت تلاش مان را در این مجموعه کرده ایم. از سوی دیگر پرداخت به سادگی ها کار بدی نیست و ساده نشان دادن ظاهر آدم ها منتهی به توهین نمی شود. به همین دلیل مجموعه "مهمانان ویژه" به هیچ شهرستانی توهین نکرده است.

خمسه در پاسخ به این سؤال که تا چه میزان در این مجموعه برای خلق موقعیت های کمدی بداهه داشته توضیح داد: دیگر عصر طلایی کارگردانانی که هر چه می گفتند، اجرا می شد سپری شده است.

علیرضا خمسه: بینندگان نازک‌ نارنجی شدند

در حال حاضر تفاهم و مشورت جایگزین آن موقعیت شده اند. در این مجموعه نیز یک روحیه صمیمانه میان عوامل وجود داشت و همه صحنه ها بعد از مشورت کارگردان با بازیگران ضبط می شد. بنابراین نه کارگردان و نه بازیگر به صورت مطلق نظر نمی دادند.

وی افزود: بنابراین من هم پیشنهاد خودم را می دادم. در صحنه نویسنده، بازیگران، نماینده شبکه تهران و دیگر عوامل حضور داشتند و همه شوخی ها و حرکات بعد از گرفتن مشورت ضبط می شد.

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که ساختار مجموعه "مهمانان ویژه" به کارهای سیروس مقدم شباهت دارد گفت: متأسفانه من هنوز نتوانسته ام این مجموعه تلویزیونی را ببینم زیرا این روزها مشغول به بازی در پروژه ای دیگر هستم، بنابراین فرصت دیدن این مجموعه را نداشتم. شاید وجه اشتراک این مسأله تصویربردار باشد که آقای امیر معقولی تصویربردار این مجموعه تصویربردار سریال های آقای سیروس مقدم هم بوده اند.

خمسه در پایان افزود: در مجموع از بازی در این پروژه راضی بودم و از فضای دوست داشتنی آن لذت بردم و تنها ناراحتی ام این است که این مجموعه تلویزیونی چرا در ایام نوروز پخش نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      دست تمامی بازیگرهای این مجموعه و همه افراد پشت صحنه درد نکنه. طنز قشنگیه

    • بدون نام

      به نظرم میشه به این دید نگاه کرد که در این سریال شهرستانی ها با وجود اینکه کارهایی میکنن که شاید دیگه در شهرهای بزرگ و آپارتمان جایی نداره اما هرچه هستن رو و صاف و ساده هستن...اما تهرانی ها با وجود حفظ ظاهر پر از ریا و تظاهر و دروغ و تکبر و ... هستن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج