۲۷۶۷۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

در این مطلب ۹ نشیمن زیبای سفید رنگ را به شما نشان می دهد که با طراحی دکوراسیون خلاقانه و هوشمندانه تصویر زیبایی از سفید را به نمایش گذاشته اند.

وب سایت چیدانه: رنگ سفید رنگی قابل اعتماد است که مزیت های فراوانی دارد. این رنگ به فضا حس روشنی، درخشش و بزرگ بودن می بخشد. با همه ی این مزیت ها، یک نشیمن سفید رنگ به تنهایی کشش و جذابیت کمی دارد. حضور زیاد رنگ سفید در فضا می تواند کسل کننده و ملال آور باشد.

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

بنابراین پیدا کردن راهی برای بهره بردن از رنگ سفید و انتخاب مکمل هایی مناسب برای آن بسیار مهم است. چیدانه در این مطلب ۹ نشیمن زیبای سفید رنگ را به شما نشان می دهد که با طراحی دکوراسیون خلاقانه و هوشمندانه تصویر زیبایی از سفید را به نمایش گذاشته اند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


دکوری های مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

لذت خرید وسیله های دکوری زیبا و ارزان قیمت دو برابر وسیله های دکوری آنتیک و گران قیمت است. مخصوصا اگر بدانی این وسیله ها را از کجا تهیه کنید. امروز چیدانه می خواهد این حس خوب را با شما شریک شود. در این مطلب می خواهیم تعدادی از وسایل و لوازم دکوری ارزان قیمت ویترین کالاهای چیدانه را به شما معرفی کنیم پس این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ کاربرد گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

برای همه حس طبیعت و حضور آن در زندگی بسیار اهمیت دارد، اما در زندگی های آپارتمانی امروزی داشتن یک فضای سبز به دلیل کمبود فضا بسیار کم رنگ شده است، بالکن ها فضای چندانی برای گل و گیاه ندارند و همان چند گلدان کوچک هم به فصل بهار یا تابستان موکول می شود. اما امروز در چیدانه می خواهیم گلدان ها را به خانه ی خود بیاوریم و از جذابیت آن ها در تمام فصول استفاده کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ایده های گچبری در دکوراسیون خانه های امروزی!

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

خانه های ایرانی مملو است از تزئینات مختلف، تزییناتی که حضورشان خانه را زیباتر و فضای آن را دل چسب تر می کند، تزییناتی بس پر جزییات که چشم هر بییننده ای را به خود خیره می کند. در مطلب آینه کاری تلالو نور و روشنی خانه های ایرانی به بررسی آینه ها و آینه کاری در معماری ایرانی پرداختیم، حالا هم می خواهیم یکی دیگر از تزیینات داخلی خانه را بررسی کنیم، می خواهیم به سراغ گچبری ها برویم، گچبری هایی که مثال آن ها را در هیج جای دیگری نمی توان پیدا کرد.

گچبری هایی که ظرافت تراش شان زبان را به تحسین وا می دارد. قطعا کاربرد این گچبری ها در خانه های امروزی با خانه های قدیمی و سنتی فرق دارد پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا ببینیم که گچبری ها در خانه های مدرن چه معنا و مفهومی گرفته اند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


نمایشگاه خودرو در تهرانپارس با طراحی ویترین سه بعدی

۹ ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

طراحی فضاهای نمایشگاهی آن هم در منطقه ای آن هم با انواع شلوغی ها، ازدحام و ترافیک نیازمند نگرشی متفاوت است، تا طراحی بتواند علاوه بر عملکرد، خاصیت دعوت کنندگی نیز داشته باشد. نمایشگاه خودرو تهرانپارس به معماری آرش نصیری، انسیه خمسه، علیرضا طهمورثی از دفتر تجربه بنیادین معماری یکی از همین طراحی های بی نظیر است که توانسته رتبه سوم جایزه معمار در بخش ساختمان های عمومی سال ۱۳۹۳ از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج