۲۷۶۷۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

علم الهدی: ترانه غربی بر بسیج بی اثر است

امروز با اینکه فضای جامعه را شعار و بینش‌های غربی و برخی زوق و برق‌های اشرافی‌گونه، مظاهر زندگی بعضی جریان‌ها و عناصر وابسته به نظام گرفته اما فضای بسیجی با خدمت بی‌منت و خالص برگرفته از نگاه انقلاب همچنان جریان دارد. برخی ترانه‌سرانی‌های برگشتگان و سوغات آوردگان غرب بر بینش و عقیده بسیجی اثر نگذاشته و بسیج به راه خود ادامه می‌دهد.

تسنیم نوشت: امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه قدرت بزرگ‌ترین آسیب جامعه است گفت: برخی جریان‌های سیاسی اخلاص را مثل خوره می‌خورند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهدمقدس صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج، گفت: امروز با اینکه فضای جامعه را شعار و بینش‌های غربی و برخی زوق و برق‌های اشرافی‌گونه، مظاهر زندگی بعضی جریان‌ها و عناصر وابسته به نظام گرفته اما فضای بسیجی با خدمت بی‌منت و خالص برگرفته از نگاه انقلاب همچنان جریان دارد. برخی ترانه‌سرانی‌های برگشتگان و سوغات آوردگان غرب بر بینش و عقیده بسیجی اثر نگذاشته و بسیج به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به مسئله اخلاص در دین اسلام، اظهار داشت: ما در فراز و نشیب‌های انقلاب و ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب بارها به موضوع اخلاص پی برده‌ایم؛ تمام ریزش‌های انقلاب و سقوط برخی از عدم اخلاص آنان بوده است.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: اگر واقعا آن عزیزانی که یک روز به عنوان سنگ زیرین آسیاب انقلاب در کنار امام بزرگوار حلّال بسیاری از مشکلات بودند و امروز آنان را آن سوی میز مشاهده نمی‌کردیم و همان اخلاص اولیه‌شان ادامه داشت، هیچگونه ضربه و صدمه‌ای را از اینگونه ریزش‌ها در عرصه نظام و انقلاب مشاهده نمی‌کردیم. امروز آنچه که ما را در برابر اغواهای فوق‌العاده و زورمندانه شیطان حفظ می‌کند، اخلاص است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی اخلاص را مثل خوره می‌خورند، اظهار داشت: آن چیزی که در عرصه فعالیت‌های اجتماعی خطرناک است، مسئله پول و شهوت نیست، مسئله قدرت است و این بزرگترین آسیب جامعه است.

وی با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور، تصریح کرد: متأسفانه وهابیت در نیجریه آزاد است و اقدامات دولت نیجیریه در راستای اهداف استکبار جهانی و صهیونیزم جهانی است و چشم ملت‌های مظلوم منطقه از جمله شیعیان نیجریه به ارتش ٢٣ میلیونی ایران( بسیج) دوخته شده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج