جاباما
۲۷۶۷۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طارمی: به دایی تعظیم می‌کنم

هرگز خودم را با علی دایی و فرشاد پیوس مقایسه نکرده‌ام و نمی‌خواستم دو بزرگ فوتبال ایران را ناراحت کنم و اتفاقاً به بزرگی آنها اشاره کردم.

خبر ورزشی: یکی از غایبان بازی پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز مهدی طارمی بود؛ مهاجم ۷ گله سرخپوشان که به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و پس از برد پرسپولیس بد ندیدیم دقایقی با او صحبت کنیم.

بازی پرسپولیس و گسترش فولاد چطور بود؟
با وجود مشکلاتی که وجود داشت، بچه‌ها در هوای سرد و آلوده خوب کار کردند و ۳ امتیاز مهم گرفتیم. خدا را شکر که بردیم و این باعث خوشحالی است.

افسوس نخوردی که نبودی تا گل بزنی و صدر جدول گلزنان را از دست ندهی؟
مهم نیست چه کسی گل می‌زند. مهم، برد پرسپولیس است. خوشحالم که جری گل زد چون به خاطر قتل دوست صمیمی‌اش شرایط روحی خوبی نداشت و با این گل کمی آرامش پیدا کرد.

جری گل زد و از طرفی هم بحث حضور احتمالی ادینهوی برزیلی در پرسپولیس مطرح شده است. در این رابطه نظری نداری؟
گلزنی جری و خبر آمدن ادینهو، تأثیری در کار من یکی ندارد و فقط مرا مصمم‌تر می‌کند چون می‌دانم رقبای سختی دارم و برای حضور در ترکیب باید تلاش کنم. در واقع انگیزه‌ام با این دو، دو برابر می‌شود.

فکر می‌کنی پرسپولیس به یک مهاجم دیگر نیاز داشته باشد؟
در این رابطه آقای برانکو به عنوان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد و من هم نمی‌توانم نظر بدهم. من همیشه فکر می‌کنم تازه از ایرانجوان به پرسپولیس آمده‌ام و برای اثبات خودم باید تلاش کنم.

فرشاد پیوس اخیراً گفته درست نیست هر بازیکنی که ۴ تا گل می‌زند را با من مقایسه کنید. نظری نداری؟
هرگز خودم را با علی دایی و فرشاد پیوس مقایسه نکرده‌ام و نمی‌خواستم دو بزرگ فوتبال ایران را ناراحت کنم و اتفاقاً به بزرگی آنها اشاره کردم. گفتم مهاجم بزرگی مثل آقافرشاد که بهترین گلزن فوتبال ما بوده هم ممکن بود توپ خراب کند. شاید منظورم را بد رسانده باشم ولی قصدم مقایسه نبود.

به هر حال چون درباره رکورد علی دایی و گل نزدن پیوس حرف زدی، ممکن است به این دو برخورده باشد.
درباره رکورد علی دایی منظورم این بود که بالاترین رکورد برای یک مهاجم، رکورد علی‌آقاست. رسیدن به رکوردهای ایشان کار ساده‌ای نیست. علی دایی همیشه الگو و بزرگتر من بوده است و مقابلش تعظیم می‌کنم.

و فرشاد پیوس؟
اگر آقافرشاد از من دلخور شده باشد، دستش را می‌بوسم و عذرخواهی می‌کنم. افتخار من این است که یک سال پیراهن فرشاد پیوس را پوشیدم و خاطرات شماره ۱۷ پرسپولیس را هرگز فراموش نخواهم کرد.

بازی با راه‌آهن یزدان را چطور می‌بینی؟
به هر حال طبیعی است، راه‌آهن یزدان در خانه خودش با ما بازی دارد و به دنبال برد است. ما هم به چیزی غیر از ۳ امتیاز فکر نمی‌کنیم و به نظرم بازی زیبایی شود.

از کجا می‌دانی زیبا می‌شود؟
مهدی تارتار نشان داده که هرگز دنبال ضدفوتبال نیست. راه‌آهن یزدان فوتبال بازی می‌کند و ما هم در این فصل نشان دادیم بازی زیبایی ارائه می‌دهیم و از این جهت پیش‌بینی کردم بازی تماشاگرپسند می‌شود.

(به شوخی) باز هم موقعیت خراب می‌کنی یا نه؟!
(خیلی جدی) سعی می‌کنم اگر فرصتی به دست آوردم، به خوبی استفاده کنم و مرتکب اشتباه نشوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      پرسپولیسیا منتظر برگشتن روزای خوب پرسپولیس هستن و از تلاشای بازیکنان به خصوص بازیکنای تأثیرگذار که باعث افتخار پرسپولیس میشن حسابی تشکر میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج