جاباما
۲۷۶۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بمب نقل‌وانتقالات نیم فصل در تراکتورسازی

مهرداد پولادی، بازیکن الشحانیه قطر به خاطر مشکل سربازی و ابطال کارت پایان خدمتش در این دو سال به ایران نیامده و همین مساله او را از تیم ملی دور کرده است.

همشهری ورزشی: مهرداد پولادی، بازیکن الشحانیه قطر به خاطر مشکل سربازی و ابطال کارت پایان خدمتش در این دو سال به ایران نیامده و همین مساله او را از تیم ملی دور کرده است.

البته قرارداد پولادی در پایان فصل با الشحانیه به اتمام می‌رسد و مسئولان نظام وظیفه بارها اعلام کرده‌اند او برای ادای توضیحات و گذراندن خدمت سربازی باید به ایران برگردد. بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا، پولادی به ایران برنگشت و همین مساله باعث شد سربازان دیگر هم از جمله ماهینی، رحمانی و رفیعی هم پاسوز او شوند و سازمان نظام وظیفه مجوز خروج از کشور آنها را برای همراهی تیم ملی صادر نکند.

حالا و براساس گزارش همشری ورزشی، پولادی در صورت بازگشت به ایران باید در یک تیم نظامی بازی کند و مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم برای به خدمت گرفتن او دست به کار شده‌اند. ابتدای فصل این بازیکن در لیست تونی اولیویرا قرار داشت اما به خاطر همین مشکل به تراکتور نیامد و حالا هم او جزو بازیکنان موردنظر قلعه نویی برای نیم‌فصل دوم است.

باشگاه تراکتور در مذاکراتی که با پولادی داشته، قصد دارد با راضی کردن او برای بازگشت به ایران کد خدمتش را برای تراکتورسازی بگیرد تا او نیم‌فصل دوم به این تیم بیاید. پولادی هم در این صورت می‌تواند هم سربازی‌اش را بگذراند و هم به تیم ملی برگردد. او که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد، به احتمال زیاد بعد از انجام مراحل اداری شاگرد ژنرال در تبریز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه قلعه نویی و نه هیچ مربی دیگری با این بازیکنان نمی توانند موفق باشند ،بازیکنان سرباز تراکتور انگیزه بازی ندارند در بازی امروز دیدیم که چطور توپ را براحتی در اختیار بازیکنان استقلال اهواز قرار میدادند و برد تراکتور شانسی بود اگر تراکتور با همین بازیکنان بازی بکنند در روز سه شنبه صددرصد استقلال میبرد تراکتور بازیکن بومی و خارجی داشته باشد بهتر نتیجه میگیرد ،البته سرباز در هر تیمی که باشد انگیزه ندارد چون پولی نمیگیرد ولی مدیران تراکتور تعمدی تیم را به سربازخانه تبدیل کردند. اصل خیانت را مدیر و بعد بازیکنان سرباز به تراکتور میکنند و اگر با این بازیکنان ادامه دهد بدتر از این میشود.قلعه نویی بایددر فکر بازیکنان دیگری غیر از سربازان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج