۲۷۷۱۱۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

بدترین سریال های سال ۲۰۱۵

در کنار تمام مراسمی که در انتهای سال میلادی، برترین های سینما و تلویزیون را انتخاب می کنند، این بار ورایتی در اقدامی بی سابقه بدترین مجموعه های تلویزیونی سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده که تعدادی از ساخته های مطرح امسال در میان آنها دیده می شوند.

روزنامه هفت صبح: در کنار تمام مراسمی که در انتهای سال میلادی، برترین های سینما و تلویزیون را انتخاب می کنند، این بار ورایتی در اقدامی بی سابقه بدترین مجموعه های تلویزیونی سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده که تعدادی از ساخته های مطرح امسال در میان آنها دیده می شوند. البته باید به این مسئله توجه کرد که به طور مثال انتخاب «کارآگاه حقیقی» به عنوان بدترین مجموعه امسال از دید کارشناس ورایتی، تنها به سطح کیفی پایین آن ارتباط نداشته و ناامیدی مخاطب ها تاثیر بسیاری روی این انتخاب داشته است.

کارآگاه حقیقی

بدترین سریال های سال 2015

بعد از فصلی به یادماندنی برای کارآگاه حقیقی و موفقیت بزرگ شبکه اچ بی او در استفاده از ستاره های سینمایی همچون متیو مک کاناهی و وودی هارلسن بسیاری انتظار داشتند که فصل دوم این مجموعه باز هم به روند خوب ادامه دهد اما نهایتا اینگونه نشد.

بعد از جدا شدن کارگردان این مجموعه نه تنها کارآگاه حقیقی در این زمینه افت چشمگیری کرد بلکه از لحاظ داستانسرایی و شخصیت پردازی نیز ضعف خود را به وضوح نشان داد. کارآگاه حقیقی نه تنها از لحاظ آمار بیننده افت شدیدی کرد بلکه با توجه به کاهش کیفیت به خصوص در زمینه داستان، آینده مجموعه اچ بی او را وارد هاله ای از ابهام کرد. هنوز مشخص نشده که آیا فصل سوم این مجموعه ساخته می شود یا نه.


دکتر کن

بدترین سریال های سال 2015

بعد از موفقیت مجموعه فیلم های خماری، چهره ای همچون کن ژیانگ که سابقه آنچنانی در سینمای هالیوود نداشت به یکباره در میان طرفداران آثار کمدی تبدیل به چهره ای محبوب شد. ژیانگ امسال با سیتکام دکتر کن به شبکه فاکس برگشت تا داستان دکتری عجیب را روایت کند اما در نهایت موفق به این کار نشده و با دریافت متوسط امتیاز ۲۶ از دید منتقدها تبدیل به شکستی کامل شد.


ترس از مرده های متحرک

بدترین سریال های سال 2015

ای ام سی چند سالی است که با پخش مرده های متحرک شرایط خوبی را به خصوص از نظر جذب مخاطب پشت سر می گذارد. در حال حاضر این مجموعه به عنوان اصلی ترین برنامه ای ام سی شناخته می شود و محبوبیت بالای آن باعث شد شرایط برای ایجاد مجموعه ای جانبی با عنوان ترس از مرده های متحرک فراهم شود.

هر چند ساخته جدید ای ام سی توانست مخاطب های همیشگی مرده های متحرک را جذب کند اما در عمل از لحاظ کیفی حرفی برای گفتن ندارد.


سقوط آسمان ها

بدترین سریال های سال 2015

بعد از انتظاری پنج ساله بالاخره طرفداران ژانر علمی تخیلی توانستند آخرین فصل سقوط آسمان ها را تماشا کنند. مجموعه تلویزیونی ساخته شده توسط استیون اسپیلبرگ که طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده بود در آخرین فصل خود عملکرد به شدت ضعیفی را از خود به نمایش درآورد و به خصوص با پایان داستانش اکثر مخاطب هایش را ناامید کرد.


صعود تگزاس

بدترین سریال های سال 2015

جنگ های داخلی آمریکا و ارتباط مستقیم آنها با تگزاس امسال تبدیل به سوژه ای مهم برای شبکه هیستوری شد تا با ساخت مجموعه ای ۱۰ ساعته باز هم مخاطب های داستان های تاریخی آمریکا را به خود جلب کند اما نه تنها موفق به این کار نشد بلکه یکی از بدترین مجموعه های تاریخ شبکه را رقم زد. صعود تگزاس با متوسط امتیاز ۵۰ تبدیل به یکی از ضعیف ترین مجموعه های کوتاه شبکه هیستوری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج