۲۷۷۱۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه بازی جدید از سازندگان فلپی برد!

توسعه‌دهنده‌ی این بازی Dong Nguyen، هیچ تغییری در همان سبک طراحی سخت و مرد‌افکن‌اش نداده است.

وب‌سایت دیجیاتو - زهرا غلامی: برای بار دیگر خودتان را برای طعم شکست آماده کنید. سازندگان بازی محبوب «فلپی برد» (Flappy Bird) یک بازی موبایلی فوق‌العاده سخت جدید بیرون داده‌اند.

عرضه بازی جدید از سازندگان فلپی برد!

بازی «سویینگ کاپترز ۲» (Swing Copters ۲) یک بازی رایگان و دنباله‌ی بازی سویینگ کاپترز است که استودیوی «دات‌گیرز» (DotGears) سال گذشته منتشر کرده بود. این بازی شباهت زیادی به نسخه‌ی قبلی دارد. بازی‌کنندگان باید شخصیت بازی را که یک کلاه پره‌دار بر سر دارد، با مهارت از میان چکش‌های آویزان و محرک رد و به سمت بالا هدایت کنند. تنها مکانیک این بازی هم مثل بازی‌های قبلی این استودیو، این است که روی صفحه تپ کنیم و نگذاریم شخصیت بازی به چیزی برخورد کند.

توسعه‌دهنده‌ی این بازی Dong Nguyen، هیچ تغییری در همان سبک طراحی سخت و مرد‌افکن‌اش نداده است. وقتی برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید، او شما را به چالش می‌کشد و می‌گوید سویینگ‌ کاپترز، برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد، آسان نیست؛ و با لحنی طعنه‌آمیز به این موضوع اشاره می‌کند که چقدر ما در فلپی برد، امتیازهای بالای ۱۰۰ می‌گرفتیم.

در این بازی گرافیک بهتری را مشاهده می‌کنیم. همچنین مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید اضافه شده که با کسب مدال می‌توانیم قفل آنها را باز کنیم. تبلیغات همیشگی دات‌گیرز همچنان در این بازی به چشم می‌خورد. با پرداخت مبلغ ۰.۹۹ دلار می‌توان شخصیت‌های جدیدی باز کرد.

عرضه بازی جدید از سازندگان فلپی برد!

این استودیو که در کشور ویتنام واقع شده، حالا از شش نفر شامل Nguyen تشکیل می‌شود. اما دات‌گیرز از زمان بازی فلپی برد که زندگی Nguyen را متحول کرد، بی سر و صدا مانده است. در طراحی این بازی موبایلی بسیار دشوار از عنوان‌های کلاسیک نینتندو الهام گرفته شده بود. فلپی برد، چند ماه پس از انتشارش محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد و در مدت کوتاهی بیشترین تعداد دانلود در جهان را داشت. همچنین پس از آن، اپلیکیشن‌های بی‌شماری به تقلید از آن ساخته شد.

اما به خاطر توجه زیادی که سال گذشته این بازی به خود جذب کرد، که شامل تهدید و آماج انتقاد هم می‌شد، Nguyen مجبور شد که فلپی برد را از اپ استورها بردارد. او در آن زمان، اعتیادآور بودن این بازی را به عنوان دلیل این کارش ذکر کرد. اما مردم همچنان بازی فلپی برد را روی گوشی‌های هوشمندشان نصب می‌کردند. حتی این بازی در eBay با قیمت‌های بالایی به فروش می‌رفت.

سازنده‌ی این بازی می‌گوید در ابتدا تصمیم داشتند، برای بازی سویینگ‌ کاپترز یک به‌روزرسان منتشر کنند، اما برنامه‌شان عوض شد و تصمیم گرفتند به جای آن، یک دنباله برای بازی سویینگ کاپترز بسازند. بازی سویینگ کاپترز ۲ امروز منتشر شد و می‌توان آن را در اپ استور اپل و گوگل پلی به طور رایگان دانلود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج