۲۷۷۱۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شایعاتی درباره عرضه اندروید ۶.۱!

شایعات در مورد فعالیت های سال آتی گوگل از همه سو به گوش می رسد. از نکسوس های جدید گرفته تا آپدیت بعدی اندروید تحت عنوان اندروید ۶.۱

وب‌سایت دیجیاتو - نوشته محسن وفانژاد: شایعات در مورد فعالیت های سال آتی گوگل از همه سو به گوش می رسد. از نکسوس های جدید گرفته تا آپدیت بعدی اندروید تحت عنوان اندروید ۶.۱. جالب است بدانید که حتی در میان این شایعات، تاریخ عرضه و انتشار هم در نظر گرفته شده است.

شایعاتی درباره عرضه اندروید 6.1!

البته باید در نظر داشت که تمامی گفته ها، هر چند که از زبان کارمندان گوگل باشند، باز هم شایعه ای بیش نیستند و تا اعلام رسمی شرکت نباید آن ها را معتبر دانست. هنگام نصب اپ جدید، برنامه از شما می خواهد که به نواحی خاصی از تلفن همراه دسترسی داشته باشد و با قبول کردن آن، اجازه کافی را صادر خواهید کرد. این سیستم در اندروید ۶.۰ تغییراتی به خود دید و حالا گوگل قصد دارد در اندروید ۶.۱ تغییراتی دیگر به آن بدهد و یک لایه امنیتی اضافه کند تا برخی اپلیکیشن ها قادر به فریب کاربران در کسب اجازه نباشند.

گفته شده این آپدیت یا به عبارتی دیگر، اندروید ۶.۱ قرار است در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ (برابر با خرداد و تیر ۱۳۹۵) عرضه شود. پیش از این نیز در مورد ارائه اندروید جدید روی HTC Perfume صحبت شده بود و یکی از اعضای تیم Google Pixel هم در این رابطه سخن گفته بود. وی گفته بود که قابلیت تقسیم صفحه میان دو اپلیکیشن (اسپلیت-اسکرین) نیز بالاخره در اندروید N خود را نشان خواهد داد.

با این حال، گویا اندروید ۶.۱ همچنان نام مارشملو را حفظ خواهد کرد، در صورتی که کارمند گوگل گفته بود اسپلیت-اسکرین در اندروید N می آید. گوگل هرگاه یک حرف الفبا به جلو حرکت کرده معمولا ویژگی بزرگی به اندروید اضافه کرده. برای مثال در اندروید ۲ شاهد اضافه شدن نوار جستجوی گوگل بودیم، در اندروید ۴، تم Holo و فونت Roboto افزوده شد. سپس در اندروید ۵ طراحی متریال پدید آمد و حالا در اندروید ۶ قابلیت Now on Tap اضافه شده. بنابراین احتمالا قابلیت اسپلیت-اسکرین به اندازه کافی بزرگ باشد که گوگل آن را تحت عنوان اندروید N ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج