۲۷۷۴۰۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سید حسن خمینی: مستقل آمده ام

یادگار امام گفت: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی مردم باشم.

خبرگزاری ایسنا: یادگار امام گفت: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی مردم باشم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در نشست خبری خود پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در وزارت کشور، اظهار کرد: امروز توفیق شد تا در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات باشکوه مجلس خبرگان حضور داشته باشم. از باب ادب و احترام به ملت شریف ایران به ویژه مردم بزرگوار تهران در این انتخابات ثبت‌نام کردم و خودم را در معرض رأی آن‌ها قرار دادم و خود را پاسخگوی آن‌ها می‌دانم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته که این بحث مطرح شد با سه نوع برخورد نسبت به حضورم در انتخابات مواجه شدیم؛ گروهی استقبال کردند و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادند. اقبال خوبی که نسبت به این مسأله صورت گرفت نشان از جایگاه والای امام خمینی (ره) در جامعه دارد.

وی با اشاره به منتقدان حضورش در انتخابات مجلس خبرگان نیز تصریح کرد: دوستان دیگری بودند که به نوعی این حضور را نقد کردند، از آن‌ها هم تشکر می‌کنم. دسته سوم کسانی بودند که حضور را به عنوان یک اختلاف و شکاف در جمهوری اسلامی معرفی کردند. در مورد این مسأله اشاره کنم که اساس حضورم در انتخابات به تبع فرمایش امام(ره) بوده است که تشویق کردند تا جان در بدن داریم به مبنای جمهوری اسلامی پایبند باشیم.

یادگار امام همچنین گفت: در طول تاریخ انقلاب افراد زیادی برای اعتلای نام نظام و کشور جان دادند مثل ایثارگران بزرگوار، شهدای معظم. گروهی از سلامت خود گذشته و گروهی آبروی خود را در این مسیر در میان گذاشتند. امام خمینی(ره) به ما آموختند برای حفظ و تحکیم جمهوری اسلامی باید از خود گذشت و بنده اگر کوچک‌ترین آبرویی دارم گذشتم و خواهم گذشت.

وی با تأکید بر ضرورت تحکیم مبانی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و یک کلمه بیش. وقتی در پاریس از امام (ره) پرسیدند جمهوری به چه معنا مدنظرتان است اشاره کردند که جمهوری به همان معنای مصطلح و اسلام هم همانی که دین‌مان گفته و در چارچوب نظریه ولایت فقیه تبیین شده است. نظریه ولایت فقیه از اموری است که باید به آن عقیده داشته باشیم و از جان برای آن بکوشیم.

وی افزود: همه ما به عنوان دلدادگان حضرت امیر(ع) و سیدالشهداء و ائمه اطهار(ع)، هیچ راهی برای‌مان جز آن‌که آمال جمهوری اسلامی را نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش دنبال کنیم نداریم.

سیدحسن خمینی با بیان این‌که «به صورت مستقل وارد انتخابات شدم»، گفت: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم. دست یکایک مردم شریف را می‌بوسم. جوانان گرانقدری که این روزها اعلام لطف کردند پیوند دوباره‌ای با امام (ره) برقرار کردند. گروه‌های مختلفی از زنان، مردان، مراجع و... این روزها اظهار لطف داشتند.

وی در پایان گفت: روز انتخابات روز مبارکی خواهد بود، همه ما از آن روز انتظار ویژه‌ای داریم. در جهان آشفته کنونی هیچ چیز از وحدت ملی، در کنار هم بودن، اعتماد، همدلی و همراهی چنان‌که در شعار امسال رهبری نیز مطرح شده برای ما مهم‌تر نخواهد بود. امیدوارم بتوانم به آن چیزی که مسئول هستم عمل کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش امدی . خدا با توست وهمچنین مردم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج