۲۷۷۵۱۶
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کنایه شریعتمداری به یادگار امام (ره)

شریعتمداری به دنبال تحریک و تشجیع دیگران برای بی حرمتی به بیت امام (ره) است. افرادی که در دوران مبارزه با شاگردان امام و راهش زاویه داشته اند ، پشت پرده زبان تند او هستند و اینک، در پی نقار و شکاف بین رهبر انقلاب و بیت امام هستند. ولی ان شالله این نقار و اختلاف را به گور خواهند برد.

پایگاه خبری انتخاب: شریعتمداری به دنبال تحریک و تشجیع دیگران برای بی حرمتی به بیت امام (ره) است. افرادی که در دوران مبارزه با شاگردان امام و راهش زاویه داشته اند ، پشت پرده زبان تند او هستند و اینک، در پی نقار و شکاف بین رهبر انقلاب و بیت امام هستند. ولی ان شالله این نقار و اختلاف را به گور خواهند برد.

حسين شریعتمداری مدیرمسئول سابق کیهان در اظهارنظری که شبیه به شعار عده ای مشکوک در خرداد ۸۹ علیه یادگار امام در حرم مطهر ایشان است، می گوید: امثال شیخ زکزاکی نواده واقعی امام(ره) هستند.

مهمترین بخش از سخنان وی که مشخصاً در واکنش به کاندیداتوری سید حسن خمینی بیان شده، در مجمع عالی بسیج در مشهد در ادامه می آید:

* تحریف راه امام این روزها شدت بیشتری گرفته است

* امروز دشمن به دنبال تحریف محتواست غافل از اینکه خط امام تکثیر شده

* خط امام خاطره نیست که هر کسی آن را هرطوری خواست تعریف و تحریف کند.

* برخی می گویند امام متعلق به ماست چون با او نسبت داریم یا چون در زمان انقلاب او بودیم؛ امام متعلق به شماست یا امثال شیخ زکزاکی و شیخ نمر و سید حسن نصرالله؟ امام برای کسانی است که راه او را ادامه می‌دهند

* مراجعه به راه و مبانی امام بود که فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت

اما یکی از کاربران «انتخاب» در واکنش به سخنان شریعتمداری مطلبی کوتاه فرستاده که در ادامه می آید:

متاسفانه آنچه جناب شریعتمداری مرقوم فرمودند، استدلال اصحاب یزید است که می گفتند پیامبر میراثی ندارد! ادبیات ایشان نیز، کاملاً هدف گذاری شده برای کوبیدن بیت امام و نواده اش به نظر می رسد و متاسفانه شبیه ادبیات کسانی است که رحم بر نواده پیامبر نکردند و شاید این تشابه در انحراف از راه بینانگذار دین خدا و بنیانگذار انقلاب است که با اهل بیت پیامبر و امام تسویه کنند.

شریعتمداری به دنبال تحریک و تشجیع دیگران برای بی حرمتی به بیت امام (ره) است. افرادی که در دوران مبارزه با شاگردان امام و راهش زاویه داشته اند ، پشت پرده زبان تند او هستند و اینک، در پی نقار و شکاف بین رهبر انقلاب و بیت امام هستند. ولی ان شالله این نقار و اختلاف را به گور خواهند برد.

البته که شیخ زکزاکی در راه خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب است ، اما جناب شریعتمداری ، این چه مقایسه ایست؟ سخن اصلی در پاسخ به نظریات شاذ شریعتمداری این است، اگر حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب را نمادي از اخلاق و اداب اسلامي بدانيم، مي توان گفت رضاخان مظهر قلدري ، سرکوبگری و ديكتاتوريست! بنابراين در پاسخ به جناب شريعتمداري نيز مي توان گفت؛ اگر امثال شیخ زکزاکی نواده واقعی امام (ره) هستند (که حقاً در همان مسیر در حرکتند)، پس نواده ی حقیقی رضا خان قلدر و دیکتاتور هم ؛ همین زبان شریعتمداریست که هراس از نام خمینی دیگری دارد!

از سوی دیگر، می توان به سادگی دریافت، آنچه در خرداد ۸۹ در حرم مطهر امام (ره) و با استارت محمود احمدی نژاد و اشاره ی او به معدود حضار برای سردادن شعار «نواده روح الله، سید حسن نصرالله»، اتفاق افتاد و منجر به در آغوش کشیدن سید حسن خمینی توسط رهبر معظم انقلاب شد ، از سوی چه خط فکری و چه جماعتی پی ریزی و پیگیری شده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شریعتمداری ، چند میگیری حرف نزنی ؟

    • محمد

      این شریعتمداری چه قدر حرف می زنه.

    • بدون نام

      معلوم نيست چرا هيچکس نميتونه جلوى اين ... رو بگيره!

    • آشنا

      استادحرف ول زدن هستند

    • معین

      کلمه ی اقا برای شریعتمداری زیادیه.
      حاشیه از متن زده جلو.
      حالا از نوه ی امام به خوده امام نزدیک تر شده...
      ا

    • بهابادی

      جناب شریعتمداری زیادی دور بر نداری....؟؟؟ تو از صدقه سری همین امام(ره) و بیت ایشان و امام خامنه ای هست که به اینجا رسیده ای وگرنه الان یه آبدارچی هم نبودی

    • بدون نام

      افراطی هستن دیگه!!

    • هوا

      ای کاش خدا کمک کند که نفوذی ها و دو روها از بی آلایشی و صداقت ایشان نتوانند سوء استفاده کرده و موجبات وارد شدن خدشه به وی و ایجاد تلاطم در مسیر انقلاب را فراهم نمایند.

    • بدون نام

      الان درست همان زمان شده که وقتی پیامبر از دنیا رفت بیت پیامبر مورد دشنام قرار گرفت از اسم امام خمینی نان میخورند ولی به بیت امام خمینی دشنام می گن واقعا که زمونه به دوران پیامبر برگشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول .

    • بدون نام

      کسانی که امام رادوست داستندودارن پس حسن خمینی راهم دوست دارن.یادگارامام حمایتت میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج