۲۷۷۵۷
۱۲ نظر
۵۰۲۹
۱۲ نظر
۵۰۲۹
پ

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

شبکه یک، دو، سه و پنج با فیلمنامه هایی متفاوت منتظر هستند که نوبت پخش سریال های شان برسد تا با کارهایی تازه و بکر بیننده های تلویزیون را پای سریال های خود میخکوب کنند!

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

تماشا: به قول رضا جودی، تهیه کننده سریال های تلویزیونی، ساخت سریال در ماه رمضان برای تهیه کننده ها، حکم جام جهانی در فوتبال برای مربی ها را دارد. به همین خاطر اکثر تهیه کننده ها، کارگردان ها، بازیگرها و همچنین خواننده ها بهترین کارهای خود را برای این موقع از سال کنار می گذارند چون تلویزیون معمولا بیشترین تماشاگر را در ماه مبارک رمضان دارد.

چند سالی می شد که در سریال های ماه رمضانی تعداد روح های سرگردان و شیطان هایی که می خواهند آدم را از راه راست منحرف کند زیاد شده بود. آنقدر زیاد که همه منتظر بودند یکی از شخصیت های سریال یا روح از آب دربیاید یا شیطان!

اما امسال دیگر منتظر ارواح و شیاطین نباشید. این بار شبکه یک، دو، سه و پنج با فیلمنامه هایی متفاوت منتظر هستند که نوبت پخش سریال های شان برسد تا با کارهایی تازه و بکر بیننده های تلویزیون را پای سریال های خود میخکوب کنند!

شبکه های دو و پنج ژانرهای خانوادگی دارند.شبکه یک نیز با نگاهی متفاوت به دفاع مقدس سراغ این سوژه رفته. شبکه سه هم با ساخت سریال های طنز، سبد سریال های ماه رمضانی را تکمیل کرده. روزهای زیادی به پخش این مجموعه ها باقی نمانده و تقریبا کار تمام سریال ها رو به اتمام است. در این چند سال اخیر انتظار همه مردم از سریال های ماه رمضان بسیار بالا رفته.

حالا در این روزها که سریال های هفتگی چندان مخاطب را به خود جذب نمی کند باید دید که آیا کارگردان های سریال های ماه رمضان توانسته اند با ساخت این مجموعه ها دل مخاطب هایی که خیلی وقت است یک سریال درست و درمان ندیده اند را به دست آورند یا خیر.

شبکه یک / راستش رو بگو

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

سریال «راستش رو بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی و نویسندگی مصطفی رستگاری امسال از شبکه یک، هر شب به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه ۲۰ شخصیت اصلی دارد. بازیگرانی که خود به تنهایی برای ساخت یک سریال کافی هستند، این بار دور هم جمع شده اند تا برای ماه مبارک رمضان، سریالی متفاوت بسازند.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

حسن پورشیرازی (وحید)، نیوشا ضیغمی (خاتون)، آتیلا پسیانی (مسوول امنیتی)، امیر آقایی (شهید چمران)، رویا تیموریان (آسیه)، ثریا قاسمی (مامان خورشید)، لعیا زنگنه و محمد عمرانی بازیگران پیشکسوت و سام درخشانی، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، الناز بهمن زاده و پریناز ایزدیار نیز به عنوان بازیگران جوان و اصلی سریال «راستش رو بگو» را ایفا می کنند.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

این سریال در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای با نگاهی تازه به موضوع دفاع مقدس، داستان رزمنده زخم خورده ای را روایت می کند. بخش اعظم این مجموعه مربوط به جنگ است؛ آدم هایی که بعد از جنگ آسیب هایی دیدند و حالا در چه شرایطی به سر می برند.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

با وجود اینکه تیتراژهای آغاز و پایانی سریال های ماه همیشه طرفدار داشته و خیلی از ترانه های تیتراژها در این موقع از سال هستند که ماندگار می شوند اما آنطور که به نظر می رسد در سریال «راستش رو بگو» خبری از خواننده نیست.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

رویا تیموریان یکی از بازیگران این سریال از بازی در این مجموعه تلویزیونی خیلی راضی است. از آن به عنوان پروژه بزرگ یاد می کند. او به این دلیل بازی در سریال «راستش رو بگو» را پذیرفته چون جای چنین کارهایی را در سینما و تلویزیون خالی می دید. تیموریان در این سریال نقش زنی را بازی می کند که بخشی از مصائب جنگ را همراه همسرش کشیده؛ اما ارتباط عاشقانه اش را با شوهرش همچنان حفظ کرده است. هر چند بچه ای ندارد، ولی همچنان پا به پای او گام برمی دارد و در واقع تکیه گاه عاطفی اوست.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان


شبکه دو / رویای گنجشک

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

سریال «رویای گنجشک» با محوریت خانوادگی از شبکه دو در شب های ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت. این سریال را راما قویدل به نویسندگی فرهاد پورسعیدی و تهیه کنندگی رضا جودی کارگردانی کرده. زمان پخش این مجموعه، اگر با نام دیگری مواجه شدید چندان تعجب نکنید چون احتمال تغییر آن وجود دارد.

داستان این مجموعه درباره جوانی است که سال ها پیش خانواده اش را از دست داده و مسئول یک خانه ایتام در یکی از شهرهای شمالی کشور شده. تمام لوکیشن های «رویای گنجشک» در شهرهای شمالی گرفته شده است. علی نصیریان یکی از بازیگران این سریال است که بعد از بازی موفقش در سریال «میوه ممنوعه» این دومین مجموعه مناسبتی اش در سال های اخیر محسوب می شود.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

آزیتا حاجیان و کوروش تهامی در نقش ۲ مددکار اجتماعی جلوی دوربین ظاهر می شوند. سام درخشانی نیز در این سریال نقش ماهیگیر روستا را بازی می کند. این سریال با محور قرار دادن ۶ کودک دبستانی به دنیای کودکان وارد می شود ولی مخاطبان «رویای گنجشک»، برگسالان هستند. می توان گفت این مجموعه کاری درباره کودکان و برای بزرگسالان است. به نوعی در این سریال سعی شده نگاه تازه ای به موضوع بچه های بی سرپرست شود و در ترویجی تیم نوازی تلاش شده. گلاره عباسی و ناصر ممدوح دیگر بازیگرهای مطرح «رویای گنجشک» هستند و علاوه بر بازیگران نامبرده شده کریم قربانی، فرهاد بشارتی، روح الله کمانی، مونا احمدی و ساقی زینتی در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.


شبکه سه / دزد و پلیس + خداحافظ بچه

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی، کارگردان مجموعه های «زن بابا» و «نقطه سر خط» برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما آماده شده. محسن چگینی تهیه کننده طنزهای شبانه «چارخونه»، «مسافران»، «ساختمان پزشکان» و ... تهیه کنندگی این مجموعه طنز را نیز بر عهده گرفته. این سریال ابتدا قرار بود در روزهای عید نوروز به نمایش گذاشته شود اما عوامل پخش به این نتیجه رسیدند که «دزد و پلیس» برای ایام نوروز آماده نمی شد و از طرف دیگر این طرح قابلیت تبدیل شدن به قسمت های بیشتر را داشت.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

فیلمنامه توسط مهراب قاسم خانی نوشته شده و پیمان قاسم خانی نیز به عنوان مشاور فیلمنامه نویس به کمک برادرش آمده. این سریال قصه دو خانواده را روایت می کند که وضع مالی چندان مناسبی ندارند و از طریق سرقت امرار معاش می کنند به طوری که تمام اعضای خانواده به نوعی سارق هستند!

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

این قصه یک کمدی پلیسی است و راجع به یک خانواده دزد و اتفاقاتی است که برای آنها می افتد. این خانواده و خیلی از اطرافیانشان دزد هستند و هر یک در نوعی دزدی تخصص دارند؛ زندگی و مشکلات آنها با نیروی انتظامی و سایر سازمان ها در این داستان روایت خواهد شد. حمید لولایی، شقایق دهقان، هومن برق نورد، بهنام تشکر، عزت الله مهرآوران، مهران رجبی و رضا کریمی بازیگرهای این سریال را تشکیل می دهند.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

شبکه سه علاوه بر سریال «دزد و پلیس» مجموعه دیگری با نام «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی سجاد ابوالحسنی و با بازی آتیلا پسیانی، مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت دوست، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری آماده پخش دارد که نسبت به شبکه های دیگر خود را فعال تر نشان داده. برای همین احتمال اینکه تنها یکی از این دو سریال پخش شود وجود دارد.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

ترانه تیتراژ سریال را نیز سالار عقیلی با موسیقی آرمان موسی پور می خواند. آتیلا پسیانی و بهاره رهنما، شهرام حقیقت دوست و مهراوه شریفی نیا به ترتیب نقش یک زوج را در این سریال بازی می کنند. سریال مضمونی کمدی دارد و قصه زوجی خوشبخت به نام مرتضی و لیلا (حقیقت دوست و شریفی نیا) را روایت می کند که در آرزوی بچه دار شدن هستند.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره زندگی آرام این زوج را به هم می ریزد. آنها با انجام آزمایشی، متوجه می شوند که مشکل ناباروری دارند و به همین دلیل، تصمیم می گیرند کودکی را به سرپرستی قبول کنند و ...

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان


شبکه پنج / تکیه بر باد

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

سریال «تکیه بر باد» با بازی فرامرز قریبیان، مهدی فخیم زاده، افسانه پاکرو و اشکان خطیبی بعد از یک سال تاخیر بالاخره آماده پخش در ماه مبارک رمضان شد. سال گذشته زمزمه پخش این سریال شنیده می شد که به پخش نرسید اما امسال در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای برای پخش در ماه رمضان آماده نمایش است. فرامرز قریبیان، بازیگر سینما و تلویزیون این بار در یک نقش متفاوت در سریالی که برای ماه رمضان آماده می شود، جلوی دوربین رفته. به جز قریبیان، مهدی فخیم زاده را نیز در یکی از نقش های اصلی این اثر خواهید دید.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

حضورر این دو چهره سینمایی و تلویزیونی که در بسیاری از آثار شاخص نقش آفرینی کرده اند باعث می شود که متوقع شویم این اثر نیز خاطره خوش آثار قبلی این هنرمندان را دوباره زنده کند. تکیه بر باد یک ملودرام اجتماعی را روایت می کند و مضمون داستان آن بر پایه مهاجرت و تبعات آن بنا شده است.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

داستان این سریال از جایی آغاز می شود که دختری به نام عاطفه در دانشگاه تهران قبول می شود و باید از شیراز به تهران بیاید. تلاش او برای آمدن به تهران بر زندگی آدم های بسیاری تاثیر می گذارد. او به تهران می آید و سعی می کند خودش را با شرایط این شهر بزرگ وفق دهد اما واقعیت این است که انجام این کار برای این دختر جوان، خالی از دردسر نیست.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

به جز مهدی فخیم زاده و فرامرز قریبیان که برای اولین بار در این اثر همبازی شده اند بازیگران دیگری نیز در این اثر هنرنمایی کرده اند. افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت آبادی، نگین معتضدی، محمد مهدوی و ... بازیگرانی هستند که در این سریال در نقش های متفاوت دیده خواهند شد. کارگردانی این سریال را محمود معظمی برعهده دارد که قبلا ۲۷ تا از اپیزودهای مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را کارگردانی کرده بود.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان

داستان سریال توسط عباس نعمتی، طلا معتضدی و محمد محمود سلطانی نوشته شده. عباس نعمتی درباره ویژگی فیلمنامه و تولیدات نمایشی در ماه مبارک رمضان می گوید: «مخاطب در ماه مبارک رمضان آمادگی و توقع بیشتری دارد تا مفاهیم اخلاقی و دینی پیچیده تری برایش طرح شود. این سریال که رئالیستی و اجتماعی است سعی می کند مفاهیم عمیق دینی و اخلاقی را در بستر خانواده بررسی کند و با واکاوی این مفاهیم، مخاطب آگاهی بیشتری نسبت به موضوعات دینی و اخلاقی بیابد و امیدآفرین باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      همشون باید خوب و جالب باشن.دستشون درد نکنه

    • ليلي

      ولي روح ها و شيطان ها جالب بودن...

    • شکوه

      همشون جالبه ولی موضوع دفاع مقدس ربطی به رمضان نداره...

    • lili

      امیدوارم شبکه 3 از بین 2 سریال کاندید، دزد و پلیس رو انتخاب نکنه.سریالای سعید آقاخانی چیزی جز لودگی و جیغ و فریاد نداره ولی اون سریال دیگه به نظر جالب میاد.

    • بهنام سلطانی

      جامع و کامل نبود

    • مائده

      به نظرم امسال خداحافظ بچه خیلی جالب باشه !!

    • زهرا

      عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

    • گلی

      خوبه ولی فکرکنم سریال های پارسال قشنگ تر بود باز هم فکر کنم خداحافظ بچه بهتر از بقیه باشه .

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه بایدقشنگ باشه

    • زهرا

      عاااااااااااااااااااااالیه

    • سایه

      فکر کنم قشنگ باشن

    • بدون نام

      ولي هيچ كوم از اين فيلما نيست جز شبكه 3.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج