۲۷۷۶۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تحلیل سیاست روز از آمدن «خمینی جوان»

روزنامه اصولگرای سیاست روز نوشت:سرانجام حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

روزنامه اصولگرای سیاست روز نوشت: سرانجام حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی(ره) است که چندی پیش برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد و اين كانديداتوري مورد استقبال تمام احاد مردم قرار گرفت چرا كه مردم وي را از جنس رهبر خود مي‌دانستند.

سید یاسر و سید علی خمینی نیز وی را برای حضور در وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات خبرگان همراهی کرده‌اند.

اين درحالي است اصلاح طلبان از همان ابتداي اعلام كانديداتوري وي از سيستم انحصار استفاده كرده و طیف سیاستمدار در سخنرانی‌ها و طیفی دیگر در صفحات روزنامه‌ها با فصل مشترک انحصار حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در جریان سیاسی اصلاحات مشغول به فعاليت شدند و وي را منتسب به خود دانستند .

این درحالی است که اصلاح‌طلبان در زمان فتنه که برخی از فتنه‌گران به عکس امام راحل اهانت کردند، واکنشی نشان ندادند اما اینک خود را حامی نوه امام راحل نشان می‌دهند.

این جریان انحصارطلب از بازتاب عبارت‌های مهم برادر حجت‌الاسلام سید حسن خمینی که این روزها در قامت سخنگوی غیر رسمی ایشان صحبت می‌کند؛ طفره رفتند؛ حجت‌الاسلام سید علی خمینی پس از اعلام حضور برادر بزرگ‌تر در رقابت مجلس خبرگان، جهت‌گیری سیاسی وی را با صراحت اعلام کرد و با وجود فشارهای گسترده اصلاح‌طلبان برای انحصار وی در جریان سیاسی مورد نظر خود از «استقلال از گروه‌های سیاسی» سخن گفت‌و در همین راستا اظهار داشت: «لذا جناب حاج حسن آقا نیز به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد.» به اين ترتيب، امید خیلی از افرادی که به سناریونویسی در این مورد روآورده بودند را ناامید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج