۲۷۷۶۶۰
۵۷۶۵
۵۷۶۵
پ

پوست صورت‌تان را نو كنید

استفاده از لایه‌بردار یك روش تدریجی و مطمئن برای جوانسازی پوست و از بین بردن لكه‌های سطحی پوست است؛ به همین دلیل بعد از ۳۵ سالگی خانم‌ها به استفاده از این كرم‌ها علاقه دارند.

مجله زندگی ایده آل: استفاده از لایه‌بردار یك روش تدریجی و مطمئن برای جوانسازی پوست و از بین بردن لكه‌های سطحی پوست است؛ به همین دلیل بعد از ۳۵ سالگی خانم‌ها به استفاده از این كرم‌ها علاقه دارند. اما مصرف این نوع كرم‌ها در مقایسه با مرطوب‌كننده‌ها یا ضدآفتاب‌ها حساسیت‌ بیشتری دارد و باید با وسواس بیشتری دست به انتخاب بزنید و برای جوانسازی پوست‌تان از آنها استفاده كنید.

تازگی پوست با URIAGE

پوست صورت‌تان را نو كنید

اگر می‌خواهید پوست‌تان را جوان كنید یا مانع به وجود آمدن سلول‌های مرده پوست شوید، می‌توانید از كرم لایه‌بردار قوی URIAGE كه مواد تشكیل‌دهنده فعال آن AHA كراتولیك است، استفاده كنید. این نوع كرم برطرف‌كننده انواع كومدون است، سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و به سلول‌های جوان و سالم كمك می‌كند كه خود را به سطح پوست برسانند. این كرم حاوی اسید مالیك، گلیكونات آرجین، اسید مالیك بفرمول و استر است كه شادابی و تازگی را به پوست‌تان برمی‌گرداند.


لك‌های قهوه‌ای با ARDENE

پوست صورت‌تان را نو كنید

هیچ‌چیز بدتر از این نیست كه احساس كنید پوست‌تان خشن و زبر شده و سلول‌های مرده روی آن قرار گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از كرم لایه‌بردار ARDENE تا حدی این مشكل را حل كنید. كرم آلفا هیدروكسی اسید ARDENE، با ساختمان امولسیونی اولئوزوم و محتوای ۱۲ درصد اسید گلیكولیك خالص، رطوبت پوست صورت و گردن را افزایش می‌دهد و پوست را جوان می‌كند. این كرم لایه‌بردار حاوی ویتامین های A وE، عصاره بابونه و آلفا بیزابولول است كه لك‌های قهوه‌ای پوست و جای جوش را محو و به از بین بردن چروك‌های سطحی پوست كمك می‌كند. برای استفاده، شب‌ها به مقدار كافی از كرم لایه‌بردار ملایم ویتامینه (۱۲AHA%) آردن را روی پوست تمیزشده دست و گردن پخش كنید. صبح‌ها ابتدا به كمك پنبه و آب ولرم بقایای كرم را از سطح پوست پاك و از كرم ضد آفتاب با فاكتور حفاظتی بالا استفاده كنید.


كلاژن‌سازی با MEDILANN

پوست صورت‌تان را نو كنید

شما می‌توانید تا حدی روند رشد سلول‌های مرده پوست را با استفاده از كرم MEDILANN كند كنید. كرم لایه‌بردار MEDILANN مناسب برای انواع پوست است و علاوه بر لایه‌برداری، پوست صورت را مرطوب و شفاف می‌كند. آلفاهیدروكسی اسید موجود در كرم MEDILANN، ساختمان پوست را شفاف و ظریف كرده و فرآیند لایه‌برداری از اپیدرم، روشن‌سازی، جوان‌سازی پوست و تحریك تولید سلول‌های جدید پوست را دربردارد. همچنین افزایش كلاژن‌سازی و كاهش چروك‌های پوستی از دیگر فواید این كرم است؛ بنابراین پوست صاف‌تر به نظر می‌رسد و خطوط و چروك‌ها كمتر دیده می‌شود.


زندگی دوباره با HYSEKE

پوست صورت‌تان را نو كنید

كرم لایه‌بردار HYSEKE از محصولاتی است كه در مدت كوتاهی پوست شما را جوان و شاداب می‌كند و با ویتامین A موجود در خود فعالیت‌های طبیعی پوست را بهبود می‌بخشد؛ به‌طوری كه پوست انعطاف پذیری بیشتری پیدا می‌كند. كرم لایه بردار HYSEKE با خاصیت مرطوب‌كنندگی كه دارد، پوست شما را ترمیم و از رشد سلول‌های مرده جلوگیری می‌كند. این كرم دارای تركیب مفید و موثر اسیدلاكتیك و اسید گلیكولیك است كه می‌توان از آن جهت نرم شدن پوست هم استفاده كرد.


آزاد كردن رادیكال‌ها با NOREVA

پوست صورت‌تان را نو كنید

اگر جزو خانم‌هایی هستید كه به‌شدت به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، احتمالا این كرم اكسفولیاك از برند NOREVA برای شما مناسب است. این محصول با نفوذ به لایه‌های عمیق اپیدرم پوست، در تنظیم ترشح غدد چربی تاثیر داشته و با كنترل ترشح سبوم تا حدی آكنه‌های ملتهب و قرمز را درمان می‌كند. كرم لایه‌بردار NOREVA آنتی‌باكتریال است و باعث نرمی و تمیزی پوست می‌شود. از مواد درون این كرم ویتامین E است كه به‌عنوان یك عامل ضد رادیكال‌های آزاد و آنتی‌اكسیدان عمل می‌كند.


جوان شدن پوست با AURA CHAKE

پوست صورت‌تان را نو كنید

سرم‌ها برای زمانی مناسبند كه پوست بسیار خسته و زبر است و شما می‌خواهید علائم خستگی و چرو‌ك‌ها را سریع‌تر برطرف كنید. اگر پوست شما حساس است و جوش می‌زند، سرم لایه‌بردار AURA CHAKE این جوش‌ها را برطرف و منافذ پوست را باز می‌كند. سرم AURA CHAKE یك لایه‌بردار عمیق پوست است كه با حفظ رطوبت، لطافت و شفافیت را به پوست شما هدیه می‌دهد. اسید گلیكولیك موجود در این سرم، مولكول بسیار كوچكی دارد و تنها اسید میوه‌ای است كه با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، موجب ساختن كلاژن شده و تاثیر مطلوبی در پیشگیری از افتادگی پوست دارد.


روش‌های صحیح استفاده از كرم‌های لایه‌بردار از زبان

اگر پوست حساسی دارید و می‌خواهید از كرم‌های لایه‌بردار برای اولین بار استفاده كنید، ابتدا و در سه روز اول كرم را روی پوست ساعد دست آزمایش كنید. اگر نشانه سرخی، خارش یا تحریك در دستان شما دیده نشد، می‌توانید درمان را با این كرم‌ها شروع كنید. البته این كرم‌ها برای پوست‌های مختلف متفاوت است.

افرادی كه پوست های حساسی دارند ممكن است با مصرف كرم‌های AHA، پوست‌شان تحریك شود. اگر تحریك پوستی در حد قرمزی كم باشد، نه‌تنها نگران‌كننده نیست، بلكه نشانه اثربخشی كرم است و می‌توان با خیال راحت به مصرف كرم لایه‌بردار ادامه داد ولی اگر تحریكات پوستی شدید و با قرمزی شدید، سوزش و خارش همراه باشد، باید مصرف كرم لایه‌بردار را قطع كنید و به پزشك متخصص پوست مراجعه كرد.

بعد از اینكه آزمایش را انجام دادید و حساسیتی نسبت به كرم‌ نداشتید، می‌توانید این كرم را دو شب در میان، در 5 شب به مقدار بسیار كم (به اندازه یك عدس) در نواحی كه حساسیت كمتری دارد (به‌جز دور چشم و دور لب) بمالید. بعد از این 5 شب اگر برای پوست‌تان مشكلی پیش نیامد و به این كرم‌ها حساسیت نداشتید، می‌توانید مصرف آنها را زیادتر کرده و یك شب درمیان یا هرشب استفاده كنید تا به نتیجه دلخواهی كه می‌خواهید برسید.

از آنجا که با لایه‌برداری، پوست صورت نازك و حساس می‌شود، كرم‌های لایه‌بردار حتما باید در شب استفاده شوند تا اشعه UV خورشید پوست را تحریك نكند؛ همچنین در طول روز مصرف ضدآفتاب با SPF بالای 50 را به هیچ وجه فراموش نکنید.

متخصص: دكتر بهروز باریك‌بین

تنظیم کننده: ساقی بیاتین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج