۲۷۷۶۷
۲ نظر
۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۲۹
پ

موسس سايت دوست‌ يابی نامشروع بازداشت شد

رييس پلیس فضاي توليد وتبادل اطلاعات آذربایجان‌شرقی از دستگيري فردي خبر داد كه با راه‌اندازي سايت دوست‌يابي نامشروع، باعث هتك حيثيت نوجوان ۱۴ساله‌ شده بود.

خبرگزاری ایسنا: رييس پلیس فضاي توليد وتبادل اطلاعات آذربایجان‌شرقی از دستگيري فردي خبر داد كه با راه‌اندازي سايت دوست‌يابي نامشروع، باعث هتك حيثيت نوجوان ۱۴ساله‌ شده بود.

سرهنگ حدادي در اين باره گفت: پیرو رصد فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتا در مورد شناسایی سایت‌های متخلف، چندی پیش وب سایتی که با هدف تسهیل در ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعالیت می‌كرد، شناسایی و در احضار مظنونان، پسر نوجوانی که از طریق درج شماره همراه خود در این وبلاگ حضور داشت، نیز به پلیس احضار شد.

موسس سايت دوست‌ يابی نامشروع بازداشت شد

وی با بيان اينكه اين نوجوان ۱۴ساله در اظهارات خود عنوان كرد كه بعد از عضویت در این سایت با فردی آشنا شده و به اجبار به خواسته‌های وی تن داده است گفت: با دعوت از پدر وي در اداره پلیس حاضر و بعد از اظهارات پسرش، وی مدعی شکایت از گرداننده اصلی وب سایت شد که نهایتاً بعد از شناسایی متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف كرد.

ريیس پلیس فتاي استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد: بايد نظارت دقیق به رفتار فرزندان‌شان داشته باشند و راه‌های ارتکاب و اغفال آنان از طریق افرادناشناس گرفته شود و با تقویت ارتباطات فی ما بین، از به خطرافتادن فرزندان خود جلوگیری و به استفاده فرزندان از سیستم‌های رایانه‌ای نظارت كنند و نیز نوجوانان و جوانان از اعتماد به دوستی‌های اینترنتی پرهیز كرده و در صورت بروز موارد مشابه سریعاً موضوع را با والدین خود در میان گذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه نفر

      فقط همین متاسم !!!!!!!!!

    • مهسا

      به فرض که یک دختر عضو همچین سایتی شود و با یک پسر هم آشنا شود، این موجه است که سریعا سراغ روابط جنسی بروند؟ به نظر من این گونه افراد بدون وجود این سایتها هم همدیگر را پیدا می کنند و به این روابط ادامه می دهند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج