۲۷۷۷۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«ويل اسميت» رئیس جمهور نمی‌شود

همه آنهایی که فکر می‌کردند برای کمپین ریاست جمهوری ویل اسمیت باید دست به کار شوند، باید دست از این کار بکشند چون بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد شوخی کرده است.

خبرگزاری مهر: در حالی که بازیگر محبوب ۴۷ ساله هفته پیش اعلام کرده بود برای دک كردن «ترامپ» نامزد رياست جمهوري مي‌شود، حالا اعلام کرده که در واقع داشت شوخی و مزاح می کرد.

ويل اسميت که هفته پیش گفته بود حرف‌های ترامپ آنقدر بی‌معنی است که او ممکن است برای کنار گذاشته شدن ترامپ به میدان بیاید، در افتتاحیه فیلم جدیدش «ضربه مغزی» در نیویورک در پاسخ به خبرنگاران گفت که شوخی کرده است.

ويل اسميت که چند روز پیش در گفتگو با شبكه تلويزيوني سي‌بي‌اس مورنينگ گفته بود «اگر قرار باشد برخی‌های اين حرف‌هاي احمقانه را كه درباره مسلمانان و ديوار كشيدن براي ورودشان به آمريكا گفته مي‌شود ادامه دهند، آن وقت من مجبور مي‌شوم وارد حوزه سياسي شوم»، این بار گفت داشت به شوخی جواب حرف‌های ترامپ را می‌داد.

«ويل اسميت» رئیس جمهور نمی‌شود

در هر حال بازیگر محبوب نقش‌های کمدی در گفتگوی جدیدش و در سوالی درباره احتمال ورودش به دنیای سیاست، هیچ جای امیدواری برای ورود به این عرصه‌ها نگذاشت و گفت همه حرف‌هایش مزاح بود. بازیگر «مردان سیاه‌پوش» گفت: من واقعا داشتم شوخی می‌کردم. او البته افزود که بازی کردن در نقش پزشک نیجریایی بنت اومالو که فیلم جدیدش «ضربه مغزی» درباره اوست به نوعی او را به مسایل سیاسی علاقه‌مند کرده است.

اسمیت گفت: دکتر اومالو دیدگاهی مثبت نسبت به آمریکا و رویای آمریکایی دارد و من به عنوان یک بازیگر از این که بحشی از این احساس را منتقل کردم خوشحالم. برای همین هم کمی چشم اندازهای سیاسی بیشتری پیدا کردم و فکر می‌کنم باید از ایده‌ال‌هایی که کشورمان را می‌سازد دفاع کنیم.

اسميت در این فیلم در نقش بنت اومالو پزشکی بازی کرده كه كارش موجب تشخيص يك بيماري به نام سي‌تي‌اي در بين بازيكنان فوتبال آمريكايي شد و با طرح این که شاید این بازی مرگبار باشد، يكي از بزرگترين بحران‌هاي لیگ ان‌اف‌ال را به وجود آورد.

بسياري از دانشمندان ديگر نيز با استفاده از تحقيقات اوليه دكتر اومالو كه از سال ۲۰۰۲ آغاز شد كار او را ادامه دادند و از آن موقع تا به حال ان‌اف‌ال ميليون‌ها دلار براي مطالعه تاثيرات ضربات وارد شده به سر و به وجود آوردن راه‌هايي براي درمان آن هزينه كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج