۲۷۷۷۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بجنوردی و علم الهدی ثبت نام کردند

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله تسخیری با مراجعه به وزارت کشور برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.

خبرگزاری ایسنا: در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله تسخیری با مراجعه به وزارت کشور برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.

سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد، که در اولین ساعات این روز از ثبت نام داوطلبان نمادگی خبرگان رهبری آیت‌الله تسخیری برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه تهران در این انتخابات ثبت نام کرد.

آیت الله بجنوردی نیز در سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

همچنین نماینده آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد نیز با حضور در فرمانداری مشهد به نمایندگی از آیت الله علم الهدی برای ثبت نام وی از حوزه انتخابیه خراسان رضوی در انتخابات خبرگان اقدام کرد.

آیت‌الله شاهچراغی نماینده دو دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری سمنان کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

حجت‌الاسلام بهرام شجاعی ،محسن برهان و بابک محضری از دیگر افرادی بودند که در نیمروز اول سومین روز ثبت کاندیداهای مجلس خبرگان در این انتخابات ثبت نام کردند.

علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران در سومین روز ثبت نام خبرگان اعلام کرد:در دو روز گذشته ۱۶ نفر برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند که سه نفر آنها شاخص هستند.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه (۲۶ آذر) در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا چهارشنبه (۲ دی) ادامه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج