جاباما
۲۷۷۹۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یک ادعای عجیب درباره "تام کروز"

کلیسای ساینتولوژی بطور رسمی اعلام کرد تام کروز دارای قدرت‌های ماورایی است.

خبرآنلاین: کلیسای ساینتولوژی بطور رسمی اعلام کرد تام کروز دارای قدرت‌های ماورایی است.

این کلیسا باور دارد تام کروز بازیگر هالیوود که معروف‌ترین چهره فرقه ساینتولوژیست‌ها به شمار می‌رود، توانایی تله‌پاتی و جابجایی اشیا با قدرت ذهن را دارد.

کروز ۵۰ ساله مدت‌هاست به ساینتولوژی گرویده است. مجله رولینگ استونز سال ۲۰۰۶ در گزارشی نوشت او در این فرقه به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که به آن «تتان فعال» می‌گویند. افرادی که به این مرحله می‌رسند بر خودشان و محیط اطرافشان کنترل کامل پیدا می‌کنند.

یک ادعای عجیب درباره "تام کروز"

شاید کلیسای ساینتولوژیست‌ها به بهانه طلاق کروز و کتی هلمز برای جانبداری از این بازیگر این حرف‌ها را زده باشد، اما به گفته آن‌ها کسی که در مرحله «تتان فعال» است نه تنها می‌تواند اشیا اطراف خود را با ذهن جابجا کند، بلکه می‌تواند هر وقت خواست از جسم خود خارج شود و رفتار دیگر انسان‌ها و جانوران را هم کنترل کند.

در هر حال ۳۰ سال می‌شود که تام کروز مراحل مختلف این فرقه مذهبی را تمرین کرده و به نوعی به مراقبه دست زده است. او حالا با گذر از «پل آزادی تمام» وارد مرحله جدیدی شده که این قدرت‌ها را به او نسبت می‌دهد.

شاید او برای بازی در صحنه‌های اکشن قسمت بعدی «ماموریت: غیرممکن» نیاز به هیچگونه جلوه‌های ویژه نداشته باشد (البته او در «پروتکل شبح» بدون بدل در تمامی صحنه‌های اکشن ظاهر شده بود. یعنی این ادعا صحت دارد؟)

این درحالی است که اغلب ساینتولوژیست‌هایی که از این فرقه جدا شده‌اند، تمام این حرف‌ها را دروغ می‌خوانند و صحبت‌های کلیسای ساینتولوژی را نوعی جوسازی برای تبلیغ فرقه خود می‌دانند. بد نیست بدانید رئیس این کلیسا اتوبوسی به تام کروز هدیه کرده است که یک میلیون دلار ارزش دارد.

ساینتولوژی این عقیده را تقویت می‌کند که انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. در این راستا انسان باید با هوشیاری کامل تمام تجربه‌های تلخ زندگی خود را مرور کرده و به یاد آورد تا از آن‌ها گذر کرده به سرچشمه حیاتی خود نزدیک‌تر شود. جان تراولتا یکی دیگر از طرفداران این فرقه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALIREZA 77

      این چرتو پرتا چیه میزارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج