۲۷۷۹۹۸
۷۷ نظر
۵۰۱۱
۷۷ نظر
۵۰۱۱
پ

مرگ تلخ دختر هنرستانی پس از تنبیه مدیر

دختر دبیرستانی پس از این‌که از سوی مدیر مدرسه‌اش تنبیه شد، به طرز مرموزی در خانه خود جان باخت. این دختر پیش از مرگش به خاطر داشتن تلفن‌همراه در مدرسه، از سوی مدیرش تنبیه سختی شده بود.

روزنامه شهروند: دختر دبیرستانی پس از این‌که از سوی مدیر مدرسه‌اش تنبیه شد، به طرز مرموزی در خانه خود جان باخت. این دختر پیش از مرگش به خاطر داشتن تلفن‌همراه در مدرسه، از سوی مدیرش تنبیه سختی شده بود.

روی تخت یکی از مراکز درمانی در رباط‌کریم دختر نوجوانی خوابید که دیگر نفس نمی‌کشد. این دختر ١٥ساله سه روز بود که در این مرکز بستری شده و پس از سه روز به دلیل حال وخیمش جان سپرد. اما گویا علت مرگ او عجیب و نامعلوم به نظر می‌رسد. خانواده‌اش از مدیر مدرسه این دختر شاکی هستند و او را مقصر مرگ دختر نوجوانشان می‌دانند.

آنها داستان عجیبی را برای پزشکان تعریف می‌کنند. ماجرا از این قرار بود که سه روز پیش مهسا دختر ١٥ساله‌ای که ‌سال دوم دبیرستان در یک هنرستان در رباط‌کریم درس می‌خواند، با حال بدی به خانه‌شان رفت. مادر مهسا با دیدن دخترش ترسید و سعی کرد کمی او را آرام کند. مهسا زمانی که آرام‌تر شد در مورد حال بدی که داشت به مادرش گفت: «مدیرم مرا تنبیه کرده و اصلا حال خوبی ندارم.» این دختر در توضیح ماجرا به مادرش گفت: «امروز در مدرسه مدیر مدرسه تلفن همراهم را گرفت و در مقابل همه دانش‌آموزان و همکلاسی‌هایم مرا تنبیه کرد. این زن مرا سه ساعت تمام سرپا نگه داشت و جلوی همه تحقیرم کرد.»

مادر مهسا پس از شنیدن صحبت‌های دخترش می‌خواست با شوهر خود تماس بگیرد تا موضوع را در مدرسه پیگیری کند. ولی این دختر مانع مادرش شد و به او گفت: «تحت هیچ شرایطی موضوع را به پدرم نگو. اگر او متوجه ماجرا شود، فکرش مشغول می‌شود و ممکن است اتفاقات بدتری بیفتد.» با این صحبت‌ها مادر مهسا قبول کرد که موضوع را از شوهرش پنهان نگه دارد و با همین صحبت‌ها از خانه خارج شد تا به دکتر برود. او می‌خواست مهسا را هم همراه خود به دکتر ببرد تا شاید حالش کمی بهتر شود. اما مهسا دراین‌باره هم مخالفت کرد و از مادرش خواست تا اجازه دهد در خانه تنها بماند و استراحت کند. این آخرین مکالمات بین مهسا و مادرش بود.

صحنه‌ای دردناک

مادر مهسا برای رفتن به دکتر از خانه خارج شد و چند ساعتی از این ماجرا گذشت. حالا این زن به خانه برگشته و در را باز می‌کند. کلید که روی در چرخید و در خانه باز شد صحنه‌ای دردناک در مقابل چشمان این زن دیده شد. مهسا بی‌حال روی زمین افتاده بود و گویا نفس‌های آخرش را می‌کشید. مادر مهسا با دیدن این صحنه سراسیمه با اورژانس تماس گرفت. دختر نوجوان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. آن‌جا بود که مادر مهسا موضوع اتفاقی که در مدرسه برای دخترش افتاده بود را با شوهرش در میان گذاشت. تا آن لحظه اصلا مشخص نبود که چه بلایی سر مهسا آمده است. تنها پزشکان حال این دختر را وخیم اعلام می‌کردند و حتی معده او را هم شست‌وشو دادند.

مرگ تلخ

سه روز از این ماجرا گذشت و مهسا حالش بهتر نشد. او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد و پزشکان هم خبرهای خوبی به خانواده این دختر نمی‌دادند. این دختر که تا صبح پنجشنبه در مرکز درمانی در رباط‌کریم بستری بود به خاطر وخامت حالش به بیمارستان سینا منتقل شد تا این‌که درنهایت صبح دیروز قلب این دختر از حرکت ایستاد و او به خاطر ایست قلبی جان سپرد. او دیگر نفس نکشید و بدون این‌که درباره علت بدحال شدن خود حرفی بزند، جان سپرد و بدین ترتیب اعضای بدن این دختر با رضایت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد. با مرگ این دختر بود که پرونده‌ای پیش روی قاضی حسین‌پور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

شکایت از مدیر مدرسه

پدر مهسا که مدیر مدرسه دخترش را در این ماجرا مقصر می‌داند، صبح دیروز در شکایت خود به بازپرس گفت: «دخترم وقتی از مدرسه برگشت حال خوبی نداشت. او به خاطر تنبیهی که از سوی مدیر مدرسه‌اش شده بود، بی‌حال بود و بعد از این‌که مادرش از خانه خارج شده بود، بیهوش شد. دخترم نخستین‌باری بود که تلفن‌همراه مادرش را با خود به مدرسه می‌برد که چنین اتفاقی برایش افتاد. برای همین گمان می‌کنم که مدیر مدرسه در جان سپردن دخترم نقش زیادی داشته باشد. از آن‌جایی که چند‌ سال پیش هم پسر جوانم را به دلیل خوردن داروهای نیروزا از دست دادم، برایم سخت است که مرگ دخترم را هم باور کنم. این دختر هیچ مشکل یا بیماری نداشت و اگر تنبیه نمی‌شد شاید الان زنده بود. برای همین از مدیر مدرسه شکایت دارم.»

با اعلام این شکایت بازپرس دستور تحقیقات بیشتر در باره مشخص شدن علت اصلی مرگ دختر نوجوان و میزان تنبیه مدیر مدرسه را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتش كنه و به خانواده اش صبر بده.

      پاسخ ها

      • حسینی

        کاش میشد مدیر و معلمو تو یه همایش توبیخ و اخراج کرد تا برن تو خونشون سماق بمکن. خدا لعنتشون کنه.

    • بدون نام

      ایرانه دیگه ... انتظار همه چی هست ... کدوم مهره سرجای درستش قرار داره که این مدیر جاش درست باشه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      از همه معلما مدیرا ناظما متنفرم شعار های مسخره رو دیوار مدرسه واسه بود فقط !عقل سالم در بدن سالم اینا خوب بودن همه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر خیلی از معلما کتک خوردی!!!

    • مهرسا

      واي واي واي فقط همين رو ميشه گفت
      تا كي بايد اين خبراي تلخ رو بشنويم
      تسليت به خانواده اش.

    • مي مي

      معلوم نيست چه دسته گلي به اب داده ميخوان بندازن گردن مدير بدبخت!

    • بدون نام

      فکر کنم به خاطر تحقیر شدن قرص خورده بنده خدا

    • بدون نام

      نباید زود قضاوت کرد،ممکن است بر اثر مصرف قرص اکس یا مواد مخدر یا عامل دیگری باشد.

    • بدون نام

      پزشکی قانونی چی میگه ؟بدبخت خودکشی کرده .خدا رحمتش کنه چرا دانش آموزها این قدر ضعیف شدند ؟

    • عسل

      وا به مدیر مدرسه چه ربطی داره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله واقعا برادرش هم همینطوری فوت کرده

    • کیوان

      وای خدا ب دادشون برسه . چ غم سنگینی

    • فرهاد

      اولابردن گوشی به مدرسه یاجای دیگه توسط یه دختر نوجوان کاراشتباهی است تمام فسادهای اخلاقی جامعه ماریشه تواین گوشی ها وماهواره داره دوم لعنت به این مدیر که این نوجوان رادراوج غرورش جلوی همه تحقیرش کرده وشخصیتشوخوردکرده.تحقیریک انسان بدترین نوع تنبیه است که حتی دراحادیث هم ازاین کارمنع شده ایم

      پاسخ ها

      • ایرانبان

        فساد اخلاقی ریشه تو موبایل داره؟؟؟؟؟ یعنی فقط میشه یک هفته به خاطر این حرفت سکوت کرد ......

      • معلم

        ببخشید! کلمه (خورد)به معنای شکستن غلط است درستش( خرد) است.

    • بدون نام

      مدیر عقده ای
      باید تا اخرش پیگر ماجرا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا ربطی به مدیر نداره و مدیر کار خوبی کرده

    • امید

      آقای مدیری میتونه از حاشیه های فرهنگیان هم سریال بسازه !.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا که نه!!!!

    • تامکت

      برخی ها وحشی گری را به بالاترین حد خودش بردند ...

    • بدون نام

      چه صبری دارن پدرو مادرش اول پسرشون بعدشم دختر

    • بدون نام

      قبل از محکومیت مدیر خانواده وختر را بازخواست کنید که چرا خلاف مقررات تلفن همراه به مدرسه برده و بعد مادر سهل انگار که دخترش را رها کرده وار خانه خارج شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره مدیر .همین مادرا هستن که به جای ی گوش مالی حسابی به بچه که بچه جان مدرسه کجا گوشی کجا.تازه شاکیم شده من میدونم اون دوس پسر داشته که نخواسته گوشی رو از خودش جدا کنه .حال اگه من به بابای بچهام میگفتم از دخترمون گوشی گرفتن اول روز گار من بعد دخترم سیاه سیاه بود که حواست کجاس

      • user

        واقعا متاسفم براتون بردن گوشی به مدرسه اشتباهه ولی تحقیر یک دختر نوجوان در مقابل دوستانش جنایته اونم از طرف یک شخص که کمقام مدیریت یک مجموعه رو داره . وتویی که خیلی راحت میگی اون دوس پسر داشته چنان حرفی زدی هر انسانی رو منزجر می کنه از خدا بترس و تهمت نزن .

      • بدون نام

        اولا دوس پسر داشتن توهین و از خدا ترسیدن نمی خواد .کرم داشته 100در 100. حالا هر کی باشه .بچه یمنم گوشی ببره مدرسه روزگارش سیاه میشه خودش میدونه

    • حمید

      دوست عزیز نگارنده این یادداشت خواهشمندم این قلم را تا انتها بزنید تا خدایی ناکرده اذهان عمومی این بار به معلمان بعد از پزشکان بدبین نشوند ( البته من نمیدونم هدف شما از نگاشتن چیزی که در ابتدای کارش است و نه پزشکی قانونی و نه تحقیقات نظری نداده چیست کاشکی قلمتان مغرضانه نباشد

      پاسخ ها

      • امید

        اولا که دوست عزیز قضیه بدبین بودن به فرهنگیان نیست و من خودم به عنوان یک اولیا دانش آموزخیلی مطالب از این فرهنگیانی که مورد حمایت شما هستند میتونم بگم که تعجب میکنین.! اصلا هم هدف کوبیدن قشری نیست اما چون رابطه قشر معلم و دانش آموز خیلی مورد تاکید جامعه بوده بمانند پزشک و بیمار ، حساسیت بیشتری بایستی داشته باشیم و چه بسا اولین اشتباه در اینخصوص آخرین اشتباه باشد . معلمان باید آینه باشند ولی باور دارم که گاهی اوقات این آینه خش بر میدارد و متاسفانه بازخوردش به دانش آموز بر میگردد. مشکلات فرهنگیان هم مانند سایر کارمندان است.! قصور در حوزه فرهنگی و پزشکی پذیرفته نیست وسلام!

      • ناشناس

        سلام آقا حمید راست میگن چرا هنوز چیزی که مشخص نشده و مطمئن نیستید ماجرا از چه قرار بوده منتشر میکنید

    • مي مي

      معلوم نيست چه دسته گلي به اب داده ميخوان بندازن گردن مدير بدبخت!

    • ناشناس

      اعتراض نکنید چون مثل برخی پزشکان که به هیچ وجه انتقاد پذیر نیستند ممکنه دوباره به قشر فرهنگی بربخوره.

    • بدون نام

      چرا همش باید طرف شما والدین و گرفت ،شماها باید جوری بچه هاتونو تربیت کنید که حداقل یه قوانین مدرسه احترام بزارن،واقعا بچه های امروزی بسسسسیار پررو هستند! مدیر بیچاره چند ساعت سراپا نگه داشته ،ا ،والا ما و مردم زمان قدیم چندین ساعت تو صف خرید ایستادیم ،هیچ کسی هم نمرده!!!

    • بدون نام

      چرا بعضی از معلمان اینقدر سختر گیر هستند با یک تذکر می توانست تمامش کند ...

    • بدون نام

      جان انسان در ایران دیگر ارزش ندارد

    • بدون نام

      برترینها هم خوب آشوب میکنه ها... وظیفه یک نشریه این نیست که به خاطر افزایش مخاطب هر خبری رو به هر قیمتی منتشر کنه. بلکه تحقیق درباره صحت و درستی خبر هم هست... کاملا معلومه اخبار ی که درباره قصور پزشکی و فرهنگیان و حتی اخبار اعتراض قومیت ها منتشر میکنید مغرضانه است. درسته بخشی از آن صحت داشته ولی دامن زدن به اون به صورت اغراقانه کار اشتباهیه ...مخصوصا خبر اعتراض کاشانی ها و کرمانی ها...

    • بدون نام

      اوج خطای یک دختر نو جوان مثلا ارتباط توفضای مجازیه که ممکنه پیامکی عکسی چیزی باشه که برای هر دختری در این سن رخ بده !مهم مدیریت این مسائله که متاسفانه در کادر آموزش و پرورش ما مطلقا وجود نداره!ای کاش کادر آموزشی قدری انرژی صرف میکردند و انصاف داشتند که با این معضلات منطقی و انساندوستانه برخورد میکردند نه سلبی و قهری!من در طول تحصیل کوچکترین مشکلی نداشته ام ولی شاهد مشکلات بوجودآمده برای همکلاسی ها و حتی خواهر خود که اکنون معلم رسمی آموزش و پرورش است بوده ام و در آن سن کم تاسف خوردم که چرا؟؟؟چرا کادر آموزشی اینقدر خصمانه و مغرضانه برخورد میکند؟چرا نباید حس کند میتواند با محبت این دختر را ارشاد کند بجای رعب و وحشت وگریزان کردن و....؟حتما باید فاجعه ای رخ دهد که ما به خود بیائیم؟آنهم باریختن آبروی دیگران برای تبری خود از جرم وجنایتی که بوقوع پیوسته؟مثلا این مدیر بیاید و ثابت کند آن دختر مرحوم ...چه و چه کرد و من مجبور به آن توهین وتنبیه شدم؟که چی؟یعنی راه انسانی تر و ساختن زندگی یک دختر وجود نداشت؟علمای ما در داستانها و رخدادها داریم زن...را با ارشادی که کرده اند به زندگی بازگرداندند!ما چقدر فاصله داریم با انسانیت؟که یک نوجوان را نمیتوانیم به راه بیاوریم؟آنوقت شدیم مدیر؟

    • بدون نام

      کاملا به مدیر مدرسه ربط داره .هر رفتاری دوست دارند با بچه ها انجام میدهند بعد هم میخواهند قسر در بروند .اگر خودکشی دختر ناشی از تحقیر مدیر نبود بلافاصله بعد از رفتار مدیره ی بی مسئولیت خودشو نمیکشت .

    • امین

      احتمال زیاد مورد از طرف خود دختره بوده وگرنه دلیلی نداشت از مادرش بخواهد که به پدرش نگوید. با سه ساعت سرپا بودن مگه کسی میمیره.من خودم بارها توسط معلم و ناظم ها تو تمام این سالهای مدرسه تنبیه شدم و دقیقاً هم جلوی شاگردای دیگه تو همین سن از 12 تا16 سالگی با خط کش اونم سر صف تو صبحگاه مدرسه جلوی 800 نفرچندین بار, حالا سیلی خوردن تو کلاس بخاطر حرف زدن و درس نخوندن و سوالی رو بلد نبودن که جای خود دارد معلمامونم و ناظمامون تازه همه مرد بودن,تازه اولیامونم میخواستن بعد که میرفتم خونه مادرم هم میزد منو اونم جلوی داداش کوچیکام. کجا تحقیر شدیم غرورمون شکست و نمیدونم خودکشی کردیم و از این حرفا تازه اگه یه زره زندگی خدارو شکر خوبی داریم ابرومند زندگی میکنم خدایی الان که فکر میکنم مال همون تنبیه هاست تازه اون موقع ها اصلاً موبایل وجود نداشت اینقدرهم پررو و وقیح نبودیم فقط بخاطر شیطنت های بچه گونه خدایی درس نمیخوندیم, خوب هم تو مدرسه هم تو خونه کتک میخوردیم خیلی هم با مسئولیت تر و با تربیت تر از این نسل امروزی ها هستیم. من متولد1360 هستم.

    • بدون نام

      هیچکس با 3 ساعت سرپا موندن نمی میره علت اصلی رو پیدا کنید.

      پاسخ ها

      • هموطن

        دارن تحقیق میکنن شنا صبر داشته باش

    • ناشناس

      آموزش و پرورش باید تکلیف دانش آموزان و مدیران مدارس و بویژه اولیا را در رابطه با بردن یا نبردن گوشی در مدرسه از طریق رسانه میلی بطور صریح روشن نماید.

    • رضا

      بخاطر تحقیری که از جانب مدیر بی وجدانش شده وخورد شدن شخصیتش این تصمیم رو گرفته...
      حداقل باید مدیره 20 سال توی زندان اب خنک بخوره

    • hastia

      می می جون فکر کنم خودت از فامیلای اون مدیر های ک
      مدرسه جای تعلیم و تربیت نه جای تنبی
      خشونت تو مدرسه دخترها رو تا الان نشنیده بودم
      اون مدیر میتونست بارفتارش به اون دانش آموز تذکر بده یا ازش تعهد بگیره یا پدرو مادرش رو به مدرسه بخاد
      فقط میتونم اسم بدی رو روی اون خانم مدیر بزارم

    • بدون نام

      چه ربطی به تبنیه بدنی دارد. کسی از تبیه بدنی مدرسه ای نمی میرد.

      پاسخ ها

      • user

        اشتباهی مثبت دادم - - - -
        البته تنبیه بدنی اغلب مرگ جسمی نداره ولی روح یک انسان رو مخصوصا یک ن جوان رو می کشه باید به سرت بیاد تا بفهمی چقدر سخته مگر این که هیچ غیرت و غروری نداشته باشی در اون صورت تاثیری روت نخواهد داشت

    • مدییرمدرسه

      به خدا همه دانش آموزان بچه های ما هستند. من شخصا همه را فرزند خودم میدانم.اولا باید قضیه مشخص بشه بعد قضاوت بشه ودرثانی نباید به خاطراشتباه یک فرد به جامعه فرهنگی کشورتوهین شود. ودر ضمن مقصرباید محاکمه شود هرکسی که میخواهد باشد. چه این خانم مدیر و یاهرکس دیگر.

    • بدون نام

      به نظرم اشتباه والدین بوده مدرسه مگه جای موبایله

    • ساره

      چقد شماها لوس و بچه ننه اید! بابا مارو کتک هم میزدن ،هیچ کدوممون هم نمردیم والا! حالا دختره رو یه دعوا کردن ،یهو فوت کرده به خاطر یه دعوا!

    • بدون نام

      مدیر مدرسه صدرصد مقصره. شک نکنید. مثلا ایشون از فرهنگیان این مملکته. آخه چطور نمیفهمید که نباید جلوی بقیه دانش آموز رو تنبیه و تحقیر کنه. کاش یکی با خودش همین کار رو انجام بده تا ببینه چه مصیبتی میکشه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چه راحت میگید صد در صد!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پس معلمين عزيز بشينيد و بگذاريد دانش آموزان با موبايلاشون بازي کنند.

    • شمس

      سلام.هیچ کس حاضر نیست زحمت های بی وقفه و خسته کننده ف رهنگیان، مشکلات معیشتی، سختی های کاری آن ها را ببیند، هر ساله که نه، هرروزه، آموزش و پرورش یک مشت کاغذ و فرم بیخود و بی محتوا را برای ارزیابی شغلی با این همه مشقت روانه ی مدارس میکند، برای صد هزار تومان اضافه حقوق هزار جور حساب و کتاب باید پس دهند، به کسی بر نمی خورد ، هیچ کس اعتراضی ندارد ، بعد با این همه مشغله یک اشتباه کوچک کافی است تا هر گونه توهینی رابه فرهنگیان مجاز بدانند.آموزش و پرورش با بها دادن بیش از حد به والدین و دانش آموزان و ع م حمایت از معلم به بیراهه می رود.آیا شما تا به حال فرزند خود را تنبیه نکرده اید؟

    • علی اکبر

      یعنی باید ب اون مدیر بی ناموس که یه خانواده رو عزا دار کرده گفت ایشا الله نصیب خودتم بشه من همسایشونم

      پاسخ ها

      • محسن

        حاضری اگه اشتباه قضاوت کردی نصیب خودت بشه که اینقدر راحت قضاوت میکنی و نفرین؟

    • هانی

      خیلی سخته مرگ دوست صمیمیتو باور کنی من هنوزم باورم نمیشه مهسا دیگ پیشم نیس منم موافقم مقصر مدیر مدرسش ایشالله ب زمین گرم بشینه ک این بلارو سر دوستم اورد اگ اون تنبیه نمیکرد مهسام الان زنده بود ولی افسوس

      پاسخ ها

      • ن

        راستشو بگو تو گوشیش چی بود!!! حالا که تو باهاش بودی.

      • user

        خخخخخخخخ جالبه اینجا من به این خانم تسلیت گفته بودم که سانسور شده ولی سوال ن عزیز منتشر شده
        خدایا پناه میبرم به خودت

    • بدون نام

      باید با زمان حرکت کرد الان قرون وسطا نیست که باید یاد بگیریم از هر چیزی چه جوری استفاده کنیم تو این سن نباید نوجونارو تحقیر کرد هیچ تربیتی مثل محبت کردن و عشق ورزیدن جواب نمیده .همان جور که دوست داریم با ما برخورد کنن با دیگران برخورد کنیم کل زندگی یعنی همین

      پاسخ ها

      • محمد

        چه ربطی داره، الان متاسفانه به دلیل ناآگاهی والدین، بچه ها درست تربیت نمیشن. قدیمی ها خیلی بهتر بودن. من خودم سال 80 همسن این دختر بودم، معلم ها طوری با کابل برق میزدنمون که تا یک هفته نمیتونستیم خودکار دستمون بگیریم. جالبه به خاطر همونم باز کتک میخوردیم. اما هیچ کس خودکشی نکرد. برعکس اکثر بچه هایی که میشناختم الان دکتر مهندس شدن.

    • مهشاد

      خدایاااااااا چرااا رفیق من!

    • بدون نام

      مشکل اینه که سال هزار و سیصد و نودو چهاریم آموزش و پرورش هنوز سیستم سال هزارو و سیصد و دو رو ادانه میده بابااااا پیشرفت کنید توروخدا بچه های این زمونه نسل های بعدی هستن سیستمو با پیشرفت جهان تطبیق بدید

    • بدون نام

      خدارحمتش کنه روزش رسیده

    • کورش

      چه داستای از مرگ یک انسان بدون اطلاع از اصل ماجرا ساخته نشد و چه قضاوتی که صورت نگرفت و من نمیدانم بر اساس کدام دلیل ولی این را میدانم تلفن همراه بمب ساعتی نیست اگر گوشی همراه مسبب تهاجم فرهنگی و یا چه میدانم خطرات اجتماعی در مدارس است همراه بردن خودکار هم میبایست جرم باشد چون با استفاده از قلم و نوشتن مطالب اجتماعی افراد گاهی مجازات میشوند پس خواهشمندم با خانواده مرحوم همدردی کنید و قضاوت را به کارشناسان این امر واگذارید

    • محسن

      ما عادت داریم که زود قضاوت کنیم.آهای ملت این خبر که به خاطر تنبیه فوت کرده تکذیب شده. بخاطر مسمومیت بوده و در بیمارستان فوت کرده. این شبکه های اجتماعی باعث شدن که بدون تحقیق سریع و تند و زود همه چی رو باور کنیم

    • علی

      اصلا به این فکرنمیکنین که ممکنه این دختره توی گوشی چیزایی داشته ولورفته یاارطباتش بایکی لورفته یاهرچی بعضی ها اشاره کردن ممکنه قرص خورده باشه که بهتون قول میدم غیرازاین نباشه وای برپدرومادری که بعدفوت فرزند اولشون براثر قرص خوردن از حال واحوالی که این یکی داشته مواظبت نکردن

      پاسخ ها

      • user

        خلاصه مطلب این که هر جور میشه راجع به اون دختر فکر کنین ولی کسی حق نداره به مدیر محترم این مدرسه بگه بالای چشمت ابروست تو این گونه موارد همیشه باید فکر کرد قربانی خودش مقصر بوده این کارها رو خیلی راحت تر می کنه .
        دورود بر شرافت مون و درود بر وجدان کاریمون

    • Allii

      مطمئن باشین که چیز میزی زده بوده البته بهتره ماجرا رو اززبان اون مدیرهم بشنوید بعدنظربدید

    • شهروند

      فکر کنم دیواری کوتاهتر از معلمان پیدا نکردید که همه چیز را میندازید گردن اونا.

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم از مرگ این نوجوان خیلی. اما زود قضاوت نکنیم
      اولا ما فقط ادعاهای یک طرف ماجرا را شنیدیم.
      ثانیا اصرار دختر بر عدم گفتن ماجرا به پدرش و نرفتن به دکتر و خودکشی اش ماجرا را کمی مشکوک می کنه.

    • بدون نام

      خودکشیییییییییییی لعنتی

    • Allii

      نه آقاوالااینطوری نیست ماهم اگرکسی گوشی همراهش باشه ازش میگیریم میگیم بمونه در دفتر توی سالن بایدبفرستیم به حراست وادامه ی کارکه مادلمون میسوزه واسه دانش آموز وزنگ میزنیم به اولیاشون درهرصورت بهتره اول حرفای مدیراون مدرسه روهم بشنوید مطمئن هستم نظرتون کامل عوض موض میشه

    • user

      مجله جان میشه لطفا معیارتون رو برای نشر یا عدم نشر نظرات برای ما خوانندگان شفاف سازی کنید . من واقعا گیج شدم نظرایی رو که منتشر می کنید حتما باید توهین و چرت و پرت باشه تا خواننده به هیجان بیاد ؟

    • اسد

      پسرش راکه که مدیر نکشته . اون چرا مرده . چقدر مملکت ما ....از 13 میلیون دانش آموز یک نفر اون هم شاید به علت دیگری ...مرده .ولی هزاران نفر در تصادفات به علت سرعت زیاد و ... آلودگی هوا و...و.... می میرند کسی به اونها فکر هم نمی کند.

    • بدون نام

      من خاله مهسام بس کنید از خدا بترسید فقط همینو میگم انقدر خوب بوده که خدا خواسته باز زنده باشه با تپیدن قلبش خدا به خواهرم صبر بده هیچ وقت ندونسته قضاوت نکنید مرگ خیلی نزدیکه همینو بدنید مهسا د ختر ی ارام وبا ادب بود مثل میلاد برادرش روحشان شاد

    • م م

      من ساکن رباط کریم هستم
      واین قضیه کاملا متفاوته
      داستان از این قرار بوده که این دختر خانم در خانواده ای زندگی میکرده که پدر و مادر اختلاف داشتن
      ایشون قصد خودکشی میکنن و به احتمال شربت ترامادول میخورن که مدیر مدرسه ایشون رو به بیمارستان میرسونه ومتاسفانه بعداز سه روز توکما بودن فوت میکنه و برادرش هم به علت همین اختلافات خانوادگی خودکشی کرده،لطفا اگر از چیزی مطمئن نیستید قضاوت نکنید و حال مدیر رو هم در نظر بگیرید.آبروی انسان به راحتی به دست نمیاد

    • بدون نام

      به نظر من توی این فاجعه هرکس به اندازه ای تقصیر داره هم اون نوجوون که با بی احترامی به قوانین مدرسه گوشی برده مدرسه و اون مدیر که به جای تذکر و رفتار ملایم تر میتونست اوضاع رو جمع کنه و هم مادر او نوجوون که اولا به بچش احترام گذاشتن به قوانین رو یاد نداده و دوما بچش رو با اون حال گذاشته خونه و رفته ولی خب خود من هم مدسه میرم و متاسفانه رفتار تحقیرامیز ناظم هارو با بچه هارو میبینم هرچند برای خودم پیش نیومده ولی خب نمیشه رو این مسئله سرپوش گذاشت و در اخر به نظرم کل ماجرا همین نبوده و اینکه برای خورد شدن غرور یه ادم بخواهد خودکشی کنه احمقانه ترین کار ممکنه

    • محمدحسن

      تسلیت میگم به خانوادش واقعادردناک بودهم مرگ این دخترخانشون هم پسرشون،واقعا نمیدونم چی بگم خیلی دردناک بوداین مساله ان شاالله یه قاضی منصف حقوبه حق داربده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج