جاباما
۲۷۸۱۷۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی تذکر گرفت

۱۰۱ نماینده مجلس شورای اسلامی طی تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به محدودیت ایجاد شده برای کسانی که به ایران سفر کردند انتقاد کرده و خواستار واکنش قاطعانه دولت به این موضوع شدند.

خبرگزاری فارس: ۱۰۱ نماینده مجلس شورای اسلامی طی تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به محدودیت ایجاد شده برای کسانی که به ایران سفر کردند انتقاد کرده و خواستار واکنش قاطعانه دولت به این موضوع شدند.

در همین زمینه ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که نمایندگان از عدم واکنش قاطعانه دولت به این موضوع انتقاد دارند و علت نگارش تذکر هم همین موضوع است.

در متن این تذکر آمده است:

محدودیت مطرح شده در مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تحریم اشخاصی که از ۵ سال گذشته به ایران سفر کردند و یا سفر خواهند کرد، لغو صریح برجام است که اقدام قاطع دولت ایران را در اجرای ماده ۳ قانون اقدام متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام می‌طلبد.

در غیر این صورت ملت ایران شاهد نقض مکرر و مستبدانه برجام از سوی شیطان بزرگ خواهد بود که مغایر منافع ملی و اقتدار ملت ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این 4 سال این اولین باری که با مجلس موافقم

    • یک ایرانی

      من میخواهم بپرسم نمایندگان مجلس کاری دیگه ای بلد نیستن انجام بدن؟ که هی با اعتراضات بی ثمر و بی منطق جو رو متشنج کنن؟؟؟؟؟؟بجای فکر و برنامه ریزی برای رفع گرانی و وقو انین عام المنفعه هی سیاسی بازی ..به نظرم برای موندن در مسند نمایندگی مجلس حاضرن دست به هر کاری بزنن ...رهبر عزیزمون چه دقی میخوره از دست اینها ؟!

    • بدون نام

      ببخشید ,,برجام ,,یعنی چی؟

      پاسخ ها

      • user

        برجام یعنی برگزاری راهپیمایی جشن آزادی میهن

    • حقویردی بازه

      باسلام بنظرمن دولت باقاطعیت لازم با آمریکا برخوردنموده وبایستی کشورهای طرف برجام را نیز باخود متحد کند وهمراه سازد تابتواند آمریکارا منزوی نماید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج