جاباما
۲۷۸۱۸۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تلویزیون همچنان ممنوع می کند

کارگردان «حکایت عاشقی» در مراسم اکران مردمی این فیلم گفت: دلایل ممنوع التصویری «بهرام رادان» در تلویزیون را نمی‌دانم؟!

خبرگزاری ایسنا: کارگردان «حکایت عاشقی» در مراسم اکران مردمی این فیلم گفت: دلایل ممنوع التصویری «بهرام رادان» در تلویزیون را نمی‌دانم؟!

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» A Tale of Love به کارگردانی «احمدرمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی»با حضور «ناظم دباغ»نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، کارگردان این فیلم، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی فیلم، اعضای دفتر نمایندگی اقلیم کردستان عراق در ایران، «کیمیا مرادیان» از بازیگران کودک فیلم، علاقمندان به سینما و همچنین تعدادی از کُردهای مقیم تهران، عصر جمعه ۲۷ آذر‌ماه جاری در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد.

تلویزیون همچنان ممنوع می کند

«احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حکایت عاشقی» که به همراه دیگر عوامل، در میان مردم به تماشای این فیلم نشستند؛ قبل از اکران مردمی این فیلم گفت: از شما تشکر می‌کنم که در این سرما آمدید و می‌خواهید فیلم را ببینید خیلی لطف کردید؛ در مسیری که به اینجا می‌آمدم فهمیدم که آنونسی که برای تبلیغ فیلم، به تلویزیون داده بودیم متوجه شدم که در آن «بهرام رادان» و «قطب‌الدین صادقی» ممنوع التصویر شده‌اند و یکی از نکاتی که برای این‌گونه فیلم‌ها مهم است همین تیزرهای تبلیغاتی است؛ چرا این افراد ممنوع التصویر می‌شوند؟ را واقعاً نمی‌دانم.

وی افرود: وقتی‌که یک فیلم پروانه ساخت می‌گیرد و تأیید می‌شود و با این همه سختی و زحمت ساخته می‌شود و برای اکران آماده می‌شود؛ بعد، آخر سر می‌فهمی که بازیگرت در واقع، ممنوع التصویر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زندگیمون شده مسخره بازی واقعا!!! یه جلسه توجیهی عمومی با عنوان ,,احترام به عقاید هم,,, بزارید ,حداقل واکنش ها و تندروی ها نسبت به هم کمتر بشه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج