۲۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آزار و اذيت زن جوان در نيشابور

اعدام ۲ پليس قلابي به جرم تجاوز

۲ پليس قلابي به اتهام ربودن يك زن جوان و آزار و اذيت وي، سحرگاه پنجشنبه گذشته در خيابان فردوسي جنوبي نيشابور به دار مجازات آويخته شدند.محمد و مختار ـ ۲ مرد آزارگر ـ اوايل فروردين سال‌گذشته به اتهام آزار و اذيت يك زن جوان دستگير شدند و پرونده آنها با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان خراسان رضوي ارسال شد.

با رسيدگي فوق‌العاده به اين پرونده از سوي قضات شعبه‌۴۲ كيفري استان، هر دو متهم به اعدام در ملأ عام محكوم شدند.با صدور اين حكم راي صادره به ديوان عالي كشور ارسال شد كه پس از تاييد، پرونده محكومان براي اجرا در اختيار واحد اجراي احكام دادگستري خراسان رضوي قرار گرفت و سحرگاه پنجشنبه گذشته ـ ۱۹ خرداد ـ هر دو محكوم به دار مجازات آويخته شدند و پرونده زندگي آنها براي هميشه بسته شد.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران قرار گرفت كه مردي با حضور در اداره آگاهي نيشابور از ۲ جوان به اتهام آزار و اذيت همسرش شكايت كرد.

اعدام 2 پليس قلابي به جرم تجاوز

شاكي به پليس گفت: روز گذشته ۲ مرد جوان با معرفي خود به عنوان ماموران انتظامي وارد خانه‌مان در شهرك فيروزه نيشابور شدند و با ادعاي اين‌كه خانه‌مان را پاتوق افراد معتاد و خانه فساد كرده‌ايم، از من و همسرم خواستند براي تحقيقات همراه آنها به مركز پليس برويم.

شاكي اضافه كرد: با اعتراض به ۲ مامور جوان، خواستيم خانه‌مان را ترك كنند اما آنها به من و همسرم حمله كرده و كتكمان زدند. مردان مهاجم با طناب دست و پاي مرا بستند و به اتاقي انداختند و با ربودن همسرم، محل را ترك كردند.

شاكي اضافه كرد: توسط يكي از همسايه‌ها نجات يافتم و همراه او به جستجوي همسرم پرداختيم تا اين كه عصر روز حادثه او را در حالي كه بي‌هوش كنار يك ساختمان نيمه‌كاره افتاده بود، يافته و به بيمارستان منتقل كرديم.

وي اضافه كرد: همسرم وقتي به هوش آمد، گفت: آن ‌دو مامور قلابي او را به يك خانه روستايي منتقل كرده و به زور و تهديد به مرگ، مورد آزار و اذيت داده‌اند.

با تشكيل پرونده قضايي و آغاز تحقيقات، چهره‌نگاري رايانه‌اي از ۲ شرور آزارگر صورت گرفت و آنها تحت تعقيب پليس قرار گرفتند تا اين كه يك هفته بعد از وقوع حادثه يكي از متهمان فراري در حالي كه به اتهام خريد و فروش موادمخدر دستگير و زنداني شده بود، شناسايي و براي تحقيقات به اداره آگاهي نيشابور منتقل شد.

مرد زنداني در بازجويي به پليس گفت: خانه شاكي پيش از اين، پاتوق افراد معتاد و مركز فساد بود. گمان نمي‌كردم افراد قبلي در آنجا حضور ندارند و يك زوج جوان آن خانه را اجاره كرده‌اند. روز حادثه من و دوستم باجعل عنوان ماموران انتظامي وارد آن خانه شده و با بستن دست و پاي مرد صاحبخانه، همسرش را ربوده و با انتقال به يك خانه روستايي مورد آزاد و اذيت قرار داديم.

در پي اعتراف مرد آزارگر، ديگر همدست فراري او نيز دستگير شد و به ربودن و آزار و اذيت زن جوان و زنداني كردن شوهر او اعتراف كرد كه پس از تحقيق و محاكمه، حكم اعدام هر دو محكوم به اجرا درآمد.

منبع : جام جم آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام و خسته نباشید به پلیس زحمتکش ..ارزومندیم ملت ما از این افراد در امان بماند و الحق و الانصاف حق انها داده شد و باید اعدام میشدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج