جاباما
۲۷۸۶۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تری: همه چیز بر سر مورینیو خراب شد

کاپیتان آبی‌پوشان لندنی معتقد است که به جای آقای خاص چند بازیکن این تیم باید اخراج می‌شدند.

خبرگزاری تسنیم: پس از اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری چلسی، گاس هیدینگ تا پایان فصل به عنوان مربی موقت این تیم انتخاب شد. آبی‌پوشان لندنی در نخستین بازی خود پس از جدایی آقای خاص، شنبه شب با هدایت موقت استیو هولاند و ادی نیوتون با نتیجه ۳ بر یک از سد ساندرلند گذشتند. اخبار حاکی از آن است که بازیکنانی همچون اِدن‌ اِزار، سسک فابرگاس و دیه‌کاستا با کم‌کاری مقدمات اخراج مورینیو را از چلسی رقم زدند.

جان تری که گفته می‌شد یکی از بازیکنان وفادار به مورینیو در رختکنی که این اواخر خیلی با او همراه نبود، به شمار می‌رفت، گفت: باشگاه چلسی در شرایطی قرار دارد که می‌توانست تعدادی از بازیکنانش را اخراج کند، ولی متأسفانه همه چیز بر سر سرمربی (مورینیو) خراب شد. کاری هم از دست ما ساخته نیست. قطعاً ما از رفتن ژوزه ناراحت هستیم و به عنوان بازیکنان تیم، مسئول اخراج او هستیم. نمی‌شود این حقیقت را هم کتمان کرد.

چلسی در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر جای دارد و با تاتنهام چهارم جدولی و لسترستیی صدرنشین به ترتیب با ۱۱ و ۲۰ امتیاز اختلاف دارد.

کاپیتان کهنه‌کار آبی‌پوشان لندنی معتقد است که این تیم می‌تواند خود را به رده‌های بالای جدول برساند. او گفت: می‌دانیم که پیروزی در هر بازی دشوار است، ولی گام به گام پیش خواهیم رفت چون هنوز بازی‌های زیادی پس از کریسمس در پیش داریم. اگر در بازی‌های باقی‌مانده سال جاری هم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم و کمی در جدول خود را بالا بکشیم، کسی چه می‌داند شاید در ادامه به رده‌های بالای جدول رسیدیم.

تری تصریح کرد: با این حال کار آسانی در پیش نداریم. به تیم‌هایی همچون لسترسیتی نگاه کنید. شما انتظار دارید که آنها امتیاز از دست بدهند ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد. تیم‌هایی که در جدول بالاتر از ما هستند، عالی کار می‌کنند، از این رو باید روند پیروزی‌بخش خود را دنبال کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج