۲۷۸۶۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیا ساخت بازی متال گیر ادامه می یابد؟

اینطور که به نظر می‌رسد، دعوای بین کوجیما و کونامی قرار نیست به این زودی‌ها تمام شود. چند روزی بیشتر از پایان قرارداد هیدئو کوجیما با شرکت کونامی نگذشته است و شرکت کونامی خبر از ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی متال گیر داده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اینطور که به نظر می‌رسد، دعوای بین کوجیما و کونامی قرار نیست به این زودی‌ها تمام شود. چند روزی بیشتر از پایان قرارداد هیدئو کوجیما با شرکت کونامی نگذشته است و شرکت کونامی خبر از ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی متال گیر داده است.

آیا ساخت بازی متال گیر ادامه می یابد؟

این طور که به نظر می‌رسد، کونامی نمی‌خواهد بگذارد آب خوش از گلوی هیدئو کوجیما پایین برود. رفتاری که از کونامی می‌بینیم، رفتاری کودکانه است. درست یکی دو روز پس از اینکه هیدئو کوجیما خبر از تاسیس استودیوی جدیدی با همکاری سونی می‌دهد، کونامی می‌آید و می‌گوید که می‌خواهیم متال گیر جدیدی بسازیم و برای ساخت آن هم نیاز به افراد جدیدی داریم؛ طوری که انگار مسوولان کونامی می‌خواهند به کوجیما بگویند که بدون تو هم مجموعه‌ات را ادامه خواهیم داد.

تا حدودی هم می‌دانیم که این آگهی‌هایی که کونامی برای جذب نیرو منتشر کرده است، قرار نیست متال گیر بزرگ و جدیدی را نتیجه دهد. این شرکت اخیرا تصمیم گرفته است تا ساخت بازی کنسولی را به کنار بگذارد و فقط بازی موبایل بسازد. این که مجموعه‌هایی مثل «سایلنت هیل» تبدیل به اسلات‌ماشین شده‌اند به کنار، کونامی حتی مجموعه بازی‌های پرو (PES) را هم نابود کرده است.

آگهی که کونامی منتشر کرده، از این قرار است:‌

آیا ساخت بازی متال گیر ادامه می یابد؟

از گوشه و کنار شنیده‌ایم که تعدادی از سازندگان سابق متال گیر، به استودیوی جدید هیدئو کوجیما پیوسته‌اند؛ یعنی افراد کلیدی مجموعه‌ی متال گیر مثل هیدئو کوجیما، «یوجی شینکاوا» یا «کنیچیرو ایمایزومی» دیگر در ساخت متال گیر جدید نقش ندارند.

فکر می‌کنید متال گیر جدید بدون حضور هیدئو کوجیما و سازندگان سابق‌اش، چگونه خواهد بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج