۲۷۸۶۹۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

اژه ای: تا زمانی که سران فتنه بر موضع غلط خود بمانند، امکان عفو و گذشت وجود ندارد

حجت اسلام و المسلمین اژه‌ای در همایش دانشگاه سدی در برابر فتنه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران گفت: سران فتنه تا زمانی که توبه نکنند و توبه آن‌ها احزار نشود و تا زمانیکه بر موضع غلط خود باقی بمانند، امکان عفو و گذشت نیست.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام والمسلمین علامحسین محسنی اژه ای در همایش دانشگاه سدی در برابر فتنه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با تبریک سالروز ولایت عهدی امام عصر (عج) گفت: در آستانه ۹ دی ماه هستیم روزی که حقیقتا یکی از نقاط عجیب در تاریخ انقلاب ما بود و شاهد این بودیم که بار دیگر مردم با حضور یکپارچه در میدان معجزه ای آفریدند و به همه بدخواهان داخلی و خارجی اعلام کردند که این مردم اجازه نفوذ بیگانه، خطرهای انحرافی و منافقین را به صفوف پیوسته مسلمین نمی‌دهند.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه در آموزه های دینی شاهد این هستیم که در مورد دو دسته از افراد بیشتر از دیگران سخن گفته شده است گفت: در آموزه های دینی به ویژه در قرآن کریم و همچنین صحبت های انبیاء و اوصیاء در مورد دو دسته بیش از سایرین سخن گفته شده است دسته اول کسانی هستند که اهل تعقل، تفکر و آزاد اندیشی هستند و با انتخابگری درست بر اساس عقل کلمه حق را قبول دارند.

وی در خصوص دسته دوم که قرآن و آموزه های دینی بیشتر در مورد آنها سخن گفته اند گفت: دسته دوم کسانی هستند که در مقابل حق با لجاجت، تعصب، جاهلیت و غرور و خودخواهی اگر مطلب حق برایشان روشن باشد آن را نمی پذیرند.

حجت اسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: سران فتنه تا زمانی که توبه نکنند و توبه آن‌ها احزار نشود و تا زمانیکه بر موضع غلط خود باقی بمانند، امکان عفو و گذشت نیست.

وی تصریح کرد: به یکی از سران فتنه گفتم اگر فردا دوباره انتخابات شود و رای نیاورید آیا این را قبول دارید که پاسخ منفی داد، می توان نتیجه گرفت که این جریان آگاهانه و عامدانه در کشور ایجاد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راهنما

      سرن فتنه اعدام باید گردد

    • محمد

      امیدوارم رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی دستور رفع حصر را صادر کنند همانطور که درباره جاسوسان آمریکایی همچون جیسون رضائیان که سابقه رسیدگی قضایی و محکومیت داشتند اقدام شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج